>$bram$< Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Je kan hem ook snel halen door je vijand (vooral met domination in Favela) te snel af te zijn. Namelijk een silenced wapen (Ik prefereer de M4A1), een shotgun en semtex. Vervolgens neem je stuns, zodat je vijanden kan stunnen voordat ze je bijv. kunnen knifen. Selecteer de perks marathon/lightweight en ninja pro (geen voetstappen) en je bent zowat ontzichtbaar. Ga niet campen maar ga dicht bij hun linie of spawnpoints lopen zodat je ze bijna gelijk na hun spawn dood schiet. Als het te heet wordt onder je voeten, rush dan weg aangezien je sneller en stiller bent dan hun. Probeer af en toe ook zo nodig even terug te vallen en rustiger te spelen voordat je door je eigen adrenaline doodgaat. Het kan je namelijk "onsterfelijk laten voelen" en vervolgens je eigen dood in luiden. Probeer nooit snipers van veraf neer te schieten aangezien je dan 9/10 keer dood gaat. En zodra je de nuke hebt wacht dan 10sec en activeer hem dan zodat iedereen weer herspawned is. Reageren
lexus123 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 hoe halen jullie toch zoveel kills ?!?! Bij mij houd het wel op na 6/7 kills. Wat wel vaak gebeurt bij mij is dat ik van achteren gepakt word.. Hé, lol.... Zo bedoel ik het niet Hoe bedoel je homo servers? Ik speel vaak domination >>> Door Visser23: Een vrouw kan het ook doen met voorbindsdildo <<< Vraag me toch af wat jouw moeder bij je doet >>> Door Visser23: Niks hoor. Wil je zeggen dat het niet klopt wat is zeg? <<< Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 (bewerkt) Ik heb het idee dat ik beter ben zonder heartbreath sensor dan met heel raar.. Hou er wel rekening mee zodra je word geÉMP dat je dan zonder moet redden want dan is je hearthbreath sensor veranderd in sneeuwbeeld hetzelfde wat je krijgt als je bij de tv de kabel eruit trekt Dan let je te veel op je heartbeat sensor, en daardoor kijk je te weinig om je heen zodat mensen met Ninja aan of snipers je gemakkelijk uit kunnen schakelen. Om nog maar te zwijgen van de traagheid van deze sensor: met Lightweight kun je soms iemand killen zonder op zijn heartbeat terecht te komen. Heb ik ook, daarom gooi ik hem er af en toe af, en dan ga ik noobtuben. Bewerkt: 25 januari 2010 door KillerZero86 Reageren
Velaro Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Ik heb het idee dat ik beter ben zonder heartbreath sensor dan met heel raar.. Hou er wel rekening mee zodra je word geÉMP dat je dan zonder moet redden want dan is je hearthbreath sensor veranderd in sneeuwbeeld hetzelfde wat je krijgt als je bij de tv de kabel eruit trekt Dan let je te veel op je heartbeat sensor, en daardoor kijk je te weinig om je heen zodat mensen met Ninja aan of snipers je gemakkelijk uit kunnen schakelen. Om nog maar te zwijgen van de traagheid van deze sensor: met Lightweight kun je soms iemand killen zonder op zijn heartbeat terecht te komen. Heb ik ook, daarom gooi ik hem er af en toe af, en dan ga ik noobtuben. Dat heb ik ook: dan zit ik me zo te concentreren op die heartbeatsensor dat ik niet meer op de omgeving let. Daarom gebruik ik hem niet meer. Ik gebruik dan Ninja Pro (+ silent footsteps ) en dan kan je de mensen die zo'n sensor gebruiken lekker verrassen. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Ik heb nu voor stealthy aanpak gekozen. Class: ACR Red Tiger silenced Javelin Smoke Semtex Scavanger Pro Cold Blooded En hier heb een vraag aan julie: Bij welke gametype kan je Pro het best halen (geen Camp Deathmatch) Ninja Pro Killtreak: Care Package, Harrier, CG Wat vinden julie ervan? Ik heb nu een geweldige bezigheid waar ik die class voor gebruik: Ninja Defuse! Mijn favoriete moment was op Favela, Demolition: Ik lag verborgen in die bosje bij A en de tegenstander plantte de bom en hij rende dan langs mij en hij stond recht voor me zonder mij op te merken (je mag raden hoe het afgelopen is). Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Bij speltypes als Domination of Ground war. Want daar doen mensen veel Harrier Airstrike's. Tip: Als je hoort Enemy Harrier Air strike ga dan al met je Stinger klaar staan zodra de Harrier stilstaat meteen boem! Tip 2: Zodra hij raak is meteen wegrennen. Want de laatste tijd zijn er veel Radar kijkers. Dus wegwezen. Dit waren de Tips. Reageren
PowerPats Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Ik ga waarschijnlijk mijn MW2 verkopen, Heb het al een beetje gehad met deze game en zie er weinig verbetering in ten opzichte van COD 4. Battlefield Bad Company 2, Here I come. Reageren
Kryziek Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Wat moet er dan anders? de games zijn al best ver ontwikkeld en zowat alles zit erin. Het is best moeilijk om nieuwe dingen te bedenken. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 (bewerkt) Ik ga waarschijnlijk mijn MW2 verkopen, Heb het al een beetje gehad met deze game en zie er weinig verbetering in ten opzichte van COD 4. Battlefield Bad Company 2, Here I come. er is echt wel verbetering hoor!! >>> Door Visser23: Zoals?<<< Uitgebreide perk's Bij elk wapen erg veel keuze op attachements De killstreaks de graphics Bewerkt: 26 januari 2010 door Kenny-Petrovic Reageren
Hayte Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Ik ga waarschijnlijk mijn MW2 verkopen, Heb het al een beetje gehad met deze game en zie er weinig verbetering in ten opzichte van COD 4. Battlefield Bad Company 2, Here I come. Inderdaad. Alleen kan ik het niet verkopen omdat ik de pc versie heb... maar ik zie eigenlijk ook vrij weinig verbeteringen, en de verbeteringen die er zijn zijn eigenlijk nadelig voor de speler. Ik wil een spel zoals Unreal Tournament 3 weer. Waar je gewoon rond kan lopen en mensen neer kan schieten. Noobtubers zijn er niet, campers zijn meteen dood, killstreak rewards die eigenlijk vrij irritant zijn imo bestaan er ook niet, nee, gewoon een simpele arcade shooter. Ik zie jou, ik kill jou. Niet, ik zie jou, oh, eerst kijken, zijn er geen knifers in de buurt, noobtubers, komt er een Predator op me af, is het wel verstandig om dat te doen... etc. Reageren
PowerPats Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 dat klopt, al die killstreak rotzooi die je in de lucht kan gebruiken, hebben het voor mij helemaal verpest. En ook al die campers zijn verrot. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 (bewerkt) dat klopt, al die killstreak rotzooi die je in de lucht kan gebruiken, hebben het voor mij helemaal verpest. En ook al die campers zijn verrot. De killstreak dingen zijn juist chill hoe speel je het burger town emblem vrij? Bewerkt: 26 januari 2010 door Kenny-Petrovic Reageren
PowerPats Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Nee een potje deathmatch kunnen ze beter killstreak match noemen. En vanwege al die killstreaks neemt niemand meer risico omdat ze een hoge killstreak willen opbouwen en blijft iedereen laf in een hoekje zitten campen. Reageren
Hayte Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Het is wel leuk als je het zelf hebt, maar niet als het tegen je wordt gebruikt. Als iemand genoeg kills heeft gemaakt voor een AC130, is de match al beslist. Het kost gewoonweg te veel raketjes om zo'n ding uit de lucht te halen, en in de tussen tijd kan de persoon die de AC130 "is" al lang een nuke hebben. Reageren
ikt Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Het is wel leuk als je het zelf hebt, maar niet als het tegen je wordt gebruikt. Als iemand genoeg kills heeft gemaakt voor een AC130, is de match al beslist. Het kost gewoonweg te veel raketjes om zo'n ding uit de lucht te halen, en in de tussen tijd kan de persoon die de AC130 "is" al lang een nuke hebben. Dan weet ik niet in wat voor een team jij zit. Maar als ik speel, zelfs ZONDER microfooncommunicatie respawnen er een paar ventjes met hun anti-air class en halen ze die AC of chopper gunner neer. Of je speelt altijd met irritante 10 jarigen die niets weten, kan ook. Het heet niet voor niets TEAM deathmatch. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.