Dr.Oppai Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Ik heb het idee dat ik beter ben zonder heartbreath sensor dan met heel raar.. Hou er wel rekening mee zodra je word geÉMP dat je dan zonder moet redden want dan is je hearthbreath sensor veranderd in sneeuwbeeld hetzelfde wat je krijgt als je bij de tv de kabel eruit trekt Dan let je te veel op je heartbeat sensor, en daardoor kijk je te weinig om je heen zodat mensen met Ninja aan of snipers je gemakkelijk uit kunnen schakelen. Om nog maar te zwijgen van de traagheid van deze sensor: met Lightweight kun je soms iemand killen zonder op zijn heartbeat terecht te komen. Heb ik ook, daarom gooi ik hem er af en toe af, en dan ga ik noobtuben. Dat heb ik ook: dan zit ik me zo te concentreren op die heartbeatsensor dat ik niet meer op de omgeving let. Daarom gebruik ik hem niet meer. Ik gebruik dan Ninja Pro (+ silent footsteps ) en dan kan je de mensen die zo'n sensor gebruiken lekker verrassen. je moet dan ook niet naar het scherm blijven kijken maar gewoon naar je omgeving en op de piepjes letten,als je een piepje hoort moet je pas kijken waar ze zijn. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Het is wel leuk als je het zelf hebt, maar niet als het tegen je wordt gebruikt. Als iemand genoeg kills heeft gemaakt voor een AC130, is de match al beslist. Het kost gewoonweg te veel raketjes om zo'n ding uit de lucht te halen, en in de tussen tijd kan de persoon die de AC130 "is" al lang een nuke hebben. Hmm.. Met een AC130 is het moeilijk om een nuke te halen want je hebt hem redelijk kort en iedereen gaat dan in een gebouw zitten. Met een Chopper Gunner kun je weer makkelijk de gebouwen inschieten want je kogels zijn explosief dus gaat het makkelijker. Alleen de chopper gunner heeft als nadeel dat je hem makkelijk de lucht uit kan schieten. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Ik heb net Last Stand perk VI gehaald. Klote perk is dat. Reageren
Gijsso Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 harrier strike chopper gunner nuke scavenger pro (zul je zeker nodig hebben) hardline pro (tenzij je 7 kills kan halen ipv 6) hier kan je kiezen En best een wapen met heartbeat sensor, dat is zowat mijn nuke class. Ik heb het idee dat ik beter ben zonder heartbreath sensor dan met heel raar.. Hou er wel rekening mee zodra je word geÉMP dat je dan zonder moet redden want dan is je hearthbreath sensor veranderd in sneeuwbeeld hetzelfde wat je krijgt als je bij de tv de kabel eruit trekt Ten eerste: Niemand die EMP'd. Echt niemand en ten tweede: WTF is een hearthbreath sensor ? Sinds wanneer ademt een hart ? Volgende keer als ik de HB sensor gebruik, zet ik m'n speakers heel hard, even luisteren als je achter iemand staat dat je dan z'n hart kan horen ademen En trouwens, Gaybeatsensors die vertragen je spel echt zo ongelooflijk. Elke keer weer wachten totdat je een stipje ziet, er naar toe lopen, stipje ergens anders, daar weer heen. Je bent dan echt te gefocust op dat kleine schermpje zodat je te weinig ziet van het spel om je heen. Gewoon een Red Dot/Holographic/ACOG sight erop. DAn is het misschien iets moeilijker, maar met de Gaybeatsensor ben je echt niet beter. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 harrier strike chopper gunner nuke scavenger pro (zul je zeker nodig hebben) hardline pro (tenzij je 7 kills kan halen ipv 6) hier kan je kiezen En best een wapen met heartbeat sensor, dat is zowat mijn nuke class. Ik heb het idee dat ik beter ben zonder heartbreath sensor dan met heel raar.. Hou er wel rekening mee zodra je word geÉMP dat je dan zonder moet redden want dan is je hearthbreath sensor veranderd in sneeuwbeeld hetzelfde wat je krijgt als je bij de tv de kabel eruit trekt Ten eerste: Niemand die EMP'd. Echt niemand en ten tweede: WTF is een hearthbreath sensor ? Sinds wanneer ademt een hart ? Volgende keer als ik de HB sensor gebruik, zet ik m'n speakers heel hard, even luisteren als je achter iemand staat dat je dan z'n hart kan horen ademen En trouwens, Gaybeatsensors die vertragen je spel echt zo ongelooflijk. Elke keer weer wachten totdat je een stipje ziet, er naar toe lopen, stipje ergens anders, daar weer heen. Je bent dan echt te gefocust op dat kleine schermpje zodat je te weinig ziet van het spel om je heen. Gewoon een Red Dot/Holographic/ACOG sight erop. DAn is het misschien iets moeilijker, maar met de Gaybeatsensor ben je echt niet beter. dat zeg ik,je moet niet op het schermpje letten maar het juist horen en je ogen op het speelveld houden Reageren
Gijsso Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 harrier strike chopper gunner nuke scavenger pro (zul je zeker nodig hebben) hardline pro (tenzij je 7 kills kan halen ipv 6) hier kan je kiezen En best een wapen met heartbeat sensor, dat is zowat mijn nuke class. Ik heb het idee dat ik beter ben zonder heartbreath sensor dan met heel raar.. Hou er wel rekening mee zodra je word geÉMP dat je dan zonder moet redden want dan is je hearthbreath sensor veranderd in sneeuwbeeld hetzelfde wat je krijgt als je bij de tv de kabel eruit trekt Ten eerste: Niemand die EMP'd. Echt niemand en ten tweede: WTF is een hearthbreath sensor ? Sinds wanneer ademt een hart ? Volgende keer als ik de HB sensor gebruik, zet ik m'n speakers heel hard, even luisteren als je achter iemand staat dat je dan z'n hart kan horen ademen En trouwens, Gaybeatsensors die vertragen je spel echt zo ongelooflijk. Elke keer weer wachten totdat je een stipje ziet, er naar toe lopen, stipje ergens anders, daar weer heen. Je bent dan echt te gefocust op dat kleine schermpje zodat je te weinig ziet van het spel om je heen. Gewoon een Red Dot/Holographic/ACOG sight erop. DAn is het misschien iets moeilijker, maar met de Gaybeatsensor ben je echt niet beter. dat zeg ik,je moet niet op het schermpje letten maar het juist horen en je ogen op het speelveld houden Maar als je alleen maar hoort, dan weet je dat er een vijand in de buurt is in een straal van 75 meter en 180 graden rond. Dus gewoon weghalen zo'n ding. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 harrier strike chopper gunner nuke scavenger pro (zul je zeker nodig hebben) hardline pro (tenzij je 7 kills kan halen ipv 6) hier kan je kiezen En best een wapen met heartbeat sensor, dat is zowat mijn nuke class. Ik heb het idee dat ik beter ben zonder heartbreath sensor dan met heel raar.. Hou er wel rekening mee zodra je word geÉMP dat je dan zonder moet redden want dan is je hearthbreath sensor veranderd in sneeuwbeeld hetzelfde wat je krijgt als je bij de tv de kabel eruit trekt Ten eerste: Niemand die EMP'd. Echt niemand en ten tweede: WTF is een hearthbreath sensor ? Sinds wanneer ademt een hart ? Volgende keer als ik de HB sensor gebruik, zet ik m'n speakers heel hard, even luisteren als je achter iemand staat dat je dan z'n hart kan horen ademen En trouwens, Gaybeatsensors die vertragen je spel echt zo ongelooflijk. Elke keer weer wachten totdat je een stipje ziet, er naar toe lopen, stipje ergens anders, daar weer heen. Je bent dan echt te gefocust op dat kleine schermpje zodat je te weinig ziet van het spel om je heen. Gewoon een Red Dot/Holographic/ACOG sight erop. DAn is het misschien iets moeilijker, maar met de Gaybeatsensor ben je echt niet beter. dat zeg ik,je moet niet op het schermpje letten maar het juist horen en je ogen op het speelveld houden Maar als je alleen maar hoort, dan weet je dat er een vijand in de buurt is in een straal van 75 meter en 180 graden rond. Dus gewoon weghalen zo'n ding. wat is daar mis mee dan? Reageren
Gijsso Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Klein sommetje (π * 752) / 2 = 8835.7 m2. Dat is veel oppervlak. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Klein sommetje (π * 752) / 2 = 8835.7 m2. Dat is veel oppervlak. maar ik bedoel dat je pas als je een geluidje hoort even naar dat ding moet kijken inplaats van als een zombie naar dat beeldje staren. Reageren
Gijsso Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Op een beetje kleine map maakt dat ding al overuren, dus blijf je er maar naar kijken, en das niet goed. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Op een beetje kleine map maakt dat ding al overuren, dus blijf je er maar naar kijken, en das niet goed. ja dat is wel waar. Reageren
flippie13 Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Ik stoor me niet aan die heartbeat sensor hoor Je moet het eigenlijk gewoon zien als een handige toevoeging op je wapen, niet de hele tijd naar zitten staren dus. Word je geschoten maar overleef je dat? dan is die handig om te kijken wanneer die gozer ongeveer komt en van waar die komt Maar een heartbeatsensor op een sniper is wel gay. Reageren
lexus123 Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Ik stoor me niet aan die heartbeat sensor hoor Je moet het eigenlijk gewoon zien als een handige toevoeging op je wapen, niet de hele tijd naar zitten staren dus. Word je geschoten maar overleef je dat? dan is die handig om te kijken wanneer die gozer ongeveer komt en van waar die komt Maar een heartbeatsensor op een sniper is wel gay. Ik ben het in alle opzichten met je eens Ik stoor me ook totaal niet aan die Heartbeats. Waarom? Ik gebruik ALTIJD Ninja PRO. (Voel me zo naakt zonder). En als ik dan toch door zo'n ventje gekillt word weet ik zeker dat ie non-stop naar z'n Hearbeat zat te kijken en per ongeluk mij tegen het lijf liep. Reageren
Kryziek Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Weet je wat ook kut is? Die uav jammer als perk. (niet bij killstreak) Je weet dat daar iemand zit maar je ziet hem niet Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Ik stoor me niet aan die heartbeat sensor hoor Je moet het eigenlijk gewoon zien als een handige toevoeging op je wapen, niet de hele tijd naar zitten staren dus. Word je geschoten maar overleef je dat? dan is die handig om te kijken wanneer die gozer ongeveer komt en van waar die komt Maar een heartbeatsensor op een sniper is wel gay. Ik ben het in alle opzichten met je eens Ik stoor me ook totaal niet aan die Heartbeats. Waarom? Ik gebruik ALTIJD Ninja PRO. (Voel me zo naakt zonder). En als ik dan toch door zo'n ventje gekillt word weet ik zeker dat ie non-stop naar z'n Hearbeat zat te kijken en per ongeluk mij tegen het lijf liep. Dat is niet waar. Laatste tjd helpt Ninja Pro niet meer. Ze zien je ook op Heartbeatsensor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.