Velaro Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Gisteren heb ik voor het eerst een nuke gehaald. Jep, ik zat heel de tijd te campen. Het was in Sub Base en ik zat in zo'n kamertje. Ging wel heel snel zeg. Reageren
ikt Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 mijn eerste echte nuke bijna gehaald, 24 killstreak ofzo. Maar áls ik hem had gehaald, was het wel dikke pwnage werk. 1: Helemaal alleen 2: Team Deathmatch 3: Niet campen maar rondrennen met akimbo G18's Jammer genoeg waren mijn beide G18's leeg. Volgens mij zou ik die nuke kunnen hebben halen als er 3 kogels meer in zaten (elke G18 3) Enfin, straks weer proberen. Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Je hebt toch ook een primary weapon? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 mijn eerste echte nuke bijna gehaald, 24 killstreak ofzo. Maar áls ik hem had gehaald, was het wel dikke pwnage werk. 1: Helemaal alleen 2: Team Deathmatch 3: Niet campen maar rondrennen met akimbo G18's Jammer genoeg waren mijn beide G18's leeg. Volgens mij zou ik die nuke kunnen hebben halen als er 3 kogels meer in zaten (elke G18 3) Enfin, straks weer proberen. Jij hebt dan al heel veel mazzel gehad dat je zo ver bent gekomen serieus! Als ik rondren met Akombo G18's ben ik na 5 kills wel kapot Reageren
>$bram$< Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Waarom zie ik mensen zeuren over campers? De oplossing zijn simpel; 1. Rocket Launchers, zodra je ze er in schiet zijn ze meestal dood of leaven ze hun plek. 2. Uitroken/flashen/stunnen, blijf je special grenades erin gooien. 3. Verander van routine, anders blijf je gekillt worden omdat hij jouw doorheeft. 4. FMJ alias Full metal jacket, het verhoogd de penetratie diepte van je kogels. Gewoon sprayen met FMJ en voor je het weet heb te hem te pakken. 5. Riot Shield + Shotgun, gebruik deze samen met je teammaten als je naarbinnen gaat, ze raken dan in paniek vanwege het schild en de regen van hagelpatronen. Als dit allemaal niet werkt ga dan gewoon niet naarbinnen, maar laat hem zichzelf vertonen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Waarom zie ik mensen zeuren over campers? De oplossing zijn simpel; 1. Rocket Launchers, zodra je ze er in schiet zijn ze meestal dood of leaven ze hun plek. 2. Uitroken/flashen/stunnen, blijf je special grenades erin gooien. 3. Verander van routine, anders blijf je gekillt worden omdat hij jouw doorheeft. 4. FMJ alias Full metal jacket, het verhoogd de penetratie diepte van je kogels. Gewoon sprayen met FMJ en voor je het weet heb te hem te pakken. 5. Riot Shield + Shotgun, gebruik deze samen met je teammaten als je naarbinnen gaat, ze raken dan in paniek vanwege het schild en de regen van hagelpatronen. Als dit allemaal niet werkt ga dan gewoon niet naarbinnen, maar laat hem zichzelf vertonen. En je vergeet de belangrijkste: gooi een nade. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Volgens mij zijn de meeste mensen die klagen over campers soms zelf ook campers. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Ik stoor me niet aan die heartbeat sensor hoor Je moet het eigenlijk gewoon zien als een handige toevoeging op je wapen, niet de hele tijd naar zitten staren dus. Word je geschoten maar overleef je dat? dan is die handig om te kijken wanneer die gozer ongeveer komt en van waar die komt Maar een heartbeatsensor op een sniper is wel gay. Ik ben het in alle opzichten met je eens Ik stoor me ook totaal niet aan die Heartbeats. Waarom? Ik gebruik ALTIJD Ninja PRO. (Voel me zo naakt zonder). En als ik dan toch door zo'n ventje gekillt word weet ik zeker dat ie non-stop naar z'n Hearbeat zat te kijken en per ongeluk mij tegen het lijf liep. Dat is niet waar. Laatste tjd helpt Ninja Pro niet meer. Ze zien je ook op Heartbeatsensor. wat bedoel je met 'laatste tijd'? Het is waar wat hij zegt, waarschijnlijk heeft IW Ninja verneukt met hun laatste patch. Ik gebruik nu ook Ninja Pro en ik liep door de map en toen werdt ik opeens geknifed. die persoon die dat had gedaan was een ********************************* knife-gaybeat camper: Hij zat met zijn ********************* M16 met gaybeat en toen zag hij mij op de sensor verschijnen, hij switchte naar zijn M9 Tactical knoob en toen knfte hij met in mijn rug. En voor die persoon die me een tip gaf om Ground War te spelen om Cold Blooded Pro te halen: Bedankt! Ik heb het nu gehaald. Reageren
paul007 Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Ik stoor me niet aan die heartbeat sensor hoor Je moet het eigenlijk gewoon zien als een handige toevoeging op je wapen, niet de hele tijd naar zitten staren dus. Word je geschoten maar overleef je dat? dan is die handig om te kijken wanneer die gozer ongeveer komt en van waar die komt Maar een heartbeatsensor op een sniper is wel gay. Ik ben het in alle opzichten met je eens Ik stoor me ook totaal niet aan die Heartbeats. Waarom? Ik gebruik ALTIJD Ninja PRO. (Voel me zo naakt zonder). En als ik dan toch door zo'n ventje gekillt word weet ik zeker dat ie non-stop naar z'n Hearbeat zat te kijken en per ongeluk mij tegen het lijf liep. Dat is niet waar. Laatste tjd helpt Ninja Pro niet meer. Ze zien je ook op Heartbeatsensor. wat bedoel je met 'laatste tijd'? Het is waar wat hij zegt, waarschijnlijk heeft IW Ninja verneukt met hun laatste patch. Ik gebruik nu ook Ninja Pro en ik liep door de map en toen werdt ik opeens geknifed. die persoon die dat had gedaan was een ********************************* knife-gaybeat camper: Hij zat met zijn ********************* M16 met gaybeat en toen zag hij mij op de sensor verschijnen, hij switchte naar zijn M9 Tactical knoob en toen knfte hij met in mijn rug. En voor die persoon die me een tip gaf om Ground War te spelen om Cold Blooded Pro te halen: Bedankt! Ik heb het nu gehaald. Haha wat is er nou weer mis met de tactical knife? Het klinkt net alsof je te weinig skill hebt waardoor je ze niet kan verslaan en zelf geownd word ofzo. Vat dit niet persoonlijk op maar jou reactie vind ik een beetje overdreven. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Ninja werkt, alleen laat de killcam dit zien van niet. De killcam laat jou wel op de HBS zien, maar de persoon die je ziet niet. Dit kan zo lijken doordat hij zich omdraaid ofzo, maar het kan ook nog altijd dat het toeval is geweest, hij wat hoorde oid. Valt me ook op dat men niet met de HBS kan omgaan. Ik focus er wel eens op, maar je moet er niet op gaan lopen te hunten. Ik gebruik hem overigens alleen voor m'n sniper, maargoed. Dat meer aan gebrek aan betere attachments. Plus nog best handig, want als je een bliepje hoort is het snel switchen naar de USP of M9. Maar in ieder geval is het niet slim hem te gebruiken als je er niet mee kunt omgaan, dan kun je inderdaad beter wat anders gebruiken. Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Zonet iemand die me noob noemde omdat ik een HBS gebruik op mijn SCAR-H.. En dan zit hij zelf constant op dezelfde plek te campen. Gaat hij dat ook nog eens skills noemen Vind ik een HBS toch meer skill dan campen, aangezien iedereen kan campen en of je iemand kan vermoorden met de HBS is nog maar de vraag. Rare mensen bestaan er. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 FMJ is, in tegenstelling tot wat iedereen denkt, heel makkelijk te halen Als je een sniper hebt is het gewoon iemand 2x in de ballen schieten (als ze bijv achter een doos staan). Of je schiet door de ramen, dat telt ook Met een licht machine gun moet het trouwens wel erg makkelijk zijn, gewoon 1 vol magazijn een huis in pompen Om FMJ op je wapen te krijgen moet je 300 kills maken, dus dat is alleen maar een kwestie van tijd. Als je gewoon normaal speelt is dat makkelijk te doen in een dagje. Alleen je hebt niks aan FMJ, tenminste niet op assault wapens. Nadelen: je kogels schieten overal heen, heel onpresies en je magazijn is veel sneller leeg dan normaal. Ik kan maar 1 voordeel bedenken: je schiet vijanden iets sneller dood als je het geluk hebt dat de kogels de goede kant op vliegen. Reageren
ikt Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Je hebt toch ook een primary weapon? Reloaden met Akimbo G18 duurt even lang als naar mijn P90 switchen. mijn eerste echte nuke bijna gehaald, 24 killstreak ofzo. Maar áls ik hem had gehaald, was het wel dikke pwnage werk. 1: Helemaal alleen 2: Team Deathmatch 3: Niet campen maar rondrennen met akimbo G18's Jammer genoeg waren mijn beide G18's leeg. Volgens mij zou ik die nuke kunnen hebben halen als er 3 kogels meer in zaten (elke G18 3) Enfin, straks weer proberen. Jij hebt dan al heel veel mazzel gehad dat je zo ver bent gekomen serieus! Als ik rondren met Akombo G18's ben ik na 5 kills wel kapot Mazzel? SKILLS! Reageren
Hayte Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 FMJ is, in tegenstelling tot wat iedereen denkt, heel makkelijk te halen Als je een sniper hebt is het gewoon iemand 2x in de ballen schieten (als ze bijv achter een doos staan). Of je schiet door de ramen, dat telt ook Met een licht machine gun moet het trouwens wel erg makkelijk zijn, gewoon 1 vol magazijn een huis in pompen Om FMJ op je wapen te krijgen moet je 300 kills maken, dus dat is alleen maar een kwestie van tijd. Als je gewoon normaal speelt is dat makkelijk te doen in een dagje. Alleen je hebt niks aan FMJ, tenminste niet op assault wapens. Nadelen: je kogels schieten overal heen, heel onpresies en je magazijn is veel sneller leeg dan normaal. Ik kan maar 1 voordeel bedenken: je schiet vijanden iets sneller dood als je het geluk hebt dat de kogels de goede kant op vliegen. Ik weet niet waar jij het over hebt, maar bij de FMJ bij Modern Warfare 2 zit er geen nadeel aan. Al gebruik ik hem ook alleen maar om Master te hebben (heb tot mijn grote spijt ook lopen noobtuben, man, die 20 kills gingen snel). Vind het alleen heel moeilijk om 40 kills met FMJ te krijgen Maarja, hoef er nog maar 3, en dan heb ik Master voor m'n Scar En daarna ga ik waarschijnlijk Mass Effect 2 spelen en ben ik van m'n verslaving af voor een spel wat ik eigenlijk niet eens leuk vind. Reageren
Zakura Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 FMJ is, in tegenstelling tot wat iedereen denkt, heel makkelijk te halen Als je een sniper hebt is het gewoon iemand 2x in de ballen schieten (als ze bijv achter een doos staan). Of je schiet door de ramen, dat telt ook Met een licht machine gun moet het trouwens wel erg makkelijk zijn, gewoon 1 vol magazijn een huis in pompen Om FMJ op je wapen te krijgen moet je 300 kills maken, dus dat is alleen maar een kwestie van tijd. Als je gewoon normaal speelt is dat makkelijk te doen in een dagje. Alleen je hebt niks aan FMJ, tenminste niet op assault wapens. Nadelen: je kogels schieten overal heen, heel onpresies en je magazijn is veel sneller leeg dan normaal. Ik kan maar 1 voordeel bedenken: je schiet vijanden iets sneller dood als je het geluk hebt dat de kogels de goede kant op vliegen. Ik weet niet waar jij het over hebt, maar bij de FMJ bij Modern Warfare 2 zit er geen nadeel aan. Al gebruik ik hem ook alleen maar om Master te hebben (heb tot mijn grote spijt ook lopen noobtuben, man, die 20 kills gingen snel). Vind het alleen heel moeilijk om 40 kills met FMJ te krijgen Maarja, hoef er nog maar 3, en dan heb ik Master voor m'n Scar En daarna ga ik waarschijnlijk Mass Effect 2 spelen en ben ik van m'n verslaving af voor een spel wat ik eigenlijk niet eens leuk vind. Idd, ik denk dat hij zich verward met Rapid fire op submachine guns, die doen dat namelijk wel, FMJ versterkt alleen een klein beetje je kogels zodat ze gemakkelijker door muren gaan? En die 40 kills is goed te doen op Favela en dat soort mappen, ik dacht dat het ook eeuwen ging duren(ook voor me scar btw) maar ging sneller dan verwacht door dit soort mappen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.