ikt Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 ik heb nooit wat in de call of duty francise gezien, modern warfare en world at war, zijn gewoon langs mij heen gegaan, maar misschien dat modern warfare 2 toch wel interessant is. CoD4 was een game die echt zijn tijd vooruit was. Bij sommige maps denk je gewoon van "WOW!" en de storyline is ook puik. CoD6 is niet zo'n knaller, maar bouwt verder op CoD4, wat logisch is, omdat wij dat willen. Grote veranderingen na een knaller = meh. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Ik vond COD 4 heel, dus ga ik Modern Warfare II ook waarschijnlijk kopen. Maar ik had nog een paar vragen: 1.Is de storyline nu langer? 2.Is er al wat bekend over de multiplayer? Reageren
PowerPats Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 ik heb nooit wat in de call of duty francise gezien, modern warfare en world at war, zijn gewoon langs mij heen gegaan, maar misschien dat modern warfare 2 toch wel interessant is. Dan heb je echt wel wat gemist. hoezo wat gemist ? Ik neem aan dat er zelfs nu nog steeds veel word afgeschoten in beide games ? Reageren
wupie Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Ik vond COD 4 heel, dus ga ik Modern Warfare II ook waarschijnlijk kopen. Maar ik had nog een paar vragen: 1.Is de storyline nu langer? 2.Is er al wat bekend over de multiplayer? 1 Nee de storyline is even lang. 2 niet zo veel alleen dat hij beter wordt en dat er een co-op in zit van 2 spelers. Reageren
Royboow Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ik vond COD 4 heel, dus ga ik Modern Warfare II ook waarschijnlijk kopen. Maar ik had nog een paar vragen: 1.Is de storyline nu langer? 2.Is er al wat bekend over de multiplayer? 1 Nee de storyline is even lang. KORT 2 niet zo veel alleen dat hij beter wordt en dat er een co-op in zit van 2 spelers. Jammer, dat er niet veel verandert Reageren
wupie Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 (bewerkt) Ik vond COD 4 heel, dus ga ik Modern Warfare II ook waarschijnlijk kopen. Maar ik had nog een paar vragen: 1.Is de storyline nu langer? 2.Is er al wat bekend over de multiplayer? 1 Nee de storyline is even lang. KORT 2 niet zo veel alleen dat hij beter wordt en dat er een co-op in zit van 2 spelers. Jammer, dat er niet veel verandert Er verandert heus wel veel, maar daar is nu nog niet zo veel over bekent. Edit: de wapens zijn bekent in MW2. kijk dan Bewerkt: 26 juni 2009 door wupie Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Ik hoop dat die Masterkey niet in multiplayer gebruikt kan worden. Het wordt dan nog erger dan de Noobtube, met dat ding wordt de enige nadeel van de M16 verwijderd, namelijk in gevechten in kleine ruimtes is hij kansloos tegen iemand met een automatische geweer, behalve natuurlijk als die persoon zijn wapen niet kan gebruiken of jij geluk hebt (dat geldt niet voor gevallen als jij die persoon als eerste ziet en tijd hebt om te richten. Reageren
wupie Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 Mij lijkt het wel vet om de Ice Axe te hebben in de multiplayer als knife. Hopelijk kan je dan zo muren op klimmen. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 26 juni 2009 Rapport Geplaatst: 26 juni 2009 En toch speel ik liever maps ZONDER voertuigen. als de mappen klein zijn dan hoeft het niet, maar als de mappen heel groot zijn dan moet je heel ver lopen en dan ineens pang en ben je dood mag je dat weer opnieuw gaan lopen. Doe mij dan maar een paar jeeps dat je snel ergens kan zijn. Ik heb liever zo'n custom match making optie, waarbij je zelf kunt bepalen of er Bestuurbare "Vehicels" zijn of niet. Zo iets als: Vehicels Able - Disable Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 En toch speel ik liever maps ZONDER voertuigen. als de mappen klein zijn dan hoeft het niet, maar als de mappen heel groot zijn dan moet je heel ver lopen en dan ineens pang en ben je dood mag je dat weer opnieuw gaan lopen. Doe mij dan maar een paar jeeps dat je snel ergens kan zijn. Ik heb liever zo'n custom match making optie, waarbij je zelf kunt bepalen of er Bestuurbare "Vehicels" zijn of niet. Zo iets als: Vehicels Able - Disable Goed idee, maar dat zou alleen werken in private matches. Ik denk dat de beste is om gewoon van elk gamemode twee versies maken bijv. TDM met voertuigen en TDM zonder voertuigen, dan is iedereen blij (behalve mensen die het niet door zouden hebben dat ze zonder voertuigen kunnen spelen, die blijven zeiken). Reageren
frankyyguy Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 (bewerkt) En toch speel ik liever maps ZONDER voertuigen. als de mappen klein zijn dan hoeft het niet, maar als de mappen heel groot zijn dan moet je heel ver lopen en dan ineens pang en ben je dood mag je dat weer opnieuw gaan lopen. Doe mij dan maar een paar jeeps dat je snel ergens kan zijn. Ik heb liever zo'n custom match making optie, waarbij je zelf kunt bepalen of er Bestuurbare "Vehicels" zijn of niet. Zo iets als: Vehicels Able - Disable Goed idee, maar dat zou alleen werken in private matches. Ik denk dat de beste is om gewoon van elk gamemode twee versies maken bijv. TDM met voertuigen en TDM zonder voertuigen, dan is iedereen blij (behalve mensen die het niet door zouden hebben dat ze zonder voertuigen kunnen spelen, die blijven zeiken). Killzone 2 had een Custom Match functie. Ik denk dat ze het nog steeds eenvoudig houden. Online matches en "private matches". Als ze een Custom "Search" optie hadden, zou je zelfs het aantal spelers kunnen selecteren. Bijvoorbeeld een maximaal aantal van 6, 16, en 20 spelers in een match. Dit zou ik erg waarderen, aangezien er dan best veel variatie uit online Matches is. Wat dacht je van een potje "Knife Only" met 12 spelers? Zou mij Iig top lijken. Bewerkt: 27 juni 2009 door frankyyguy Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Nu snap ik wat jij bedoelt. Het is een goed idee. Het zou wel lachen zijn: 12 mensen die elkaar achterna rennen met een knive hun hand, het lijkt op een soort tikkertje. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 Nu snap ik wat jij bedoelt. Het is een goed idee. Het zou wel lachen zijn: 12 mensen die elkaar achterna rennen met een knive hun hand, het lijkt op een soort tikkertje. Ja, het lijkt idd op een soort tikkertje. Dit deed ik meestal met wat vrienden en m'n broer als we Private Match deden. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Ik vond COD 4 heel, dus ga ik Modern Warfare II ook waarschijnlijk kopen. Maar ik had nog een paar vragen: 1.Is de storyline nu langer? 2.Is er al wat bekend over de multiplayer? 1 Nee de storyline is even lang. KORT 2 niet zo veel alleen dat hij beter wordt en dat er een co-op in zit van 2 spelers. Jammer, dat er niet veel verandert Er verandert heus wel veel, maar daar is nu nog niet zo veel over bekent. Edit: de wapens zijn bekent in MW2. kijk dan Wie zegd dat dat alle wapens in de game zijn? Misschien komen er nog wel meer in! Ik weet BTW nog niet of ik hem ga kopen, hij lijkt me super! maar AC 2 komt ook rond die tijd uit en die lijkt me ook super! Reageren
lexus123 Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) Ik vond COD 4 heel, dus ga ik Modern Warfare II ook waarschijnlijk kopen. Maar ik had nog een paar vragen: 1.Is de storyline nu langer? 2.Is er al wat bekend over de multiplayer? 1 Nee de storyline is even lang. KORT 2 niet zo veel alleen dat hij beter wordt en dat er een co-op in zit van 2 spelers. Jammer, dat er niet veel verandert Er verandert heus wel veel, maar daar is nu nog niet zo veel over bekent. Edit: de wapens zijn bekent in MW2. kijk dan Lijkt me wel een beetje vaag als dit ALLE wapens zijn. Want er zijn zo'n 10 Assault Rifles en maar een paar pistolen, 5 SMGs en maar 2 (!) LMGs. Mij lijkt het wel vet om de Ice Axe te hebben in de multiplayer als knife.Hopelijk kan je dan zo muren op klimmen. Het heet niet voor niets een ICE Axe Hoe wil je met zo'n ding ooit door een stenen muur heen boren? Bewerkt: 28 juni 2009 door lexus123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.