Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

FMJ maakt de invloed van het door muren heen schieten lager. Normaal had je dus 5 kogels nodig om door een houten doos heen te schieten (ik noem maar wat), en met FMJ heb je er 3 nodig.

Als de kogels niet door een muur ofzo gaan heeft FMJ geen effect.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik stoor me niet aan die heartbeat sensor hoor :puh:

Je moet het eigenlijk gewoon zien als een handige toevoeging op je wapen, niet de hele tijd naar zitten staren dus. Word je geschoten maar overleef je dat? dan is die handig om te kijken wanneer die gozer ongeveer komt en van waar die komt :)

Maar een heartbeatsensor op een sniper is wel gay.

Ik ben het in alle opzichten met je eens :) Ik stoor me ook totaal niet aan die Heartbeats. Waarom? Ik gebruik ALTIJD Ninja PRO. (Voel me zo naakt zonder). En als ik dan toch door zo'n ventje gekillt word weet ik zeker dat ie non-stop naar z'n Hearbeat zat te kijken en per ongeluk mij tegen het lijf liep.

Dat is niet waar. Laatste tjd helpt Ninja Pro niet meer. Ze zien je ook op Heartbeatsensor.

wat bedoel je met 'laatste tijd'?

Het is waar wat hij zegt, waarschijnlijk heeft IW Ninja verneukt met hun laatste patch. Ik gebruik nu ook Ninja Pro en ik liep door de map en toen werdt ik opeens geknifed. die persoon die dat had gedaan was een ********************************* knife-gaybeat camper: Hij zat met zijn ********************* M16 met gaybeat en toen zag hij mij op de sensor verschijnen, hij switchte naar zijn M9 Tactical knoob en toen knfte hij met in mijn rug. :ch:

En voor die persoon die me een tip gaf om Ground War te spelen om Cold Blooded Pro te halen: Bedankt! :tu: Ik heb het nu gehaald.

Haha wat is er nou weer mis met de tactical knife? Het klinkt net alsof je te weinig skill hebt waardoor je ze niet kan verslaan en zelf geownd word ofzo. Vat dit niet persoonlijk op maar jou reactie vind ik een beetje overdreven. :)

Dus ik moet het niet persoonlijk opvatten dat je zegt dat ik geen skill heb, omdat ik mensen die onmenselijk snel rennen, een balachlijke knifing lunge bereik hebben, fucking snel kunnen knifen en onsterfelijk zijn tijdends de lunge niet kan dooden met een silenced ACR zonder SP als ze 10m ver van me zijn? :duh: Ik voel me niet beledigd omdat jou reactie een klasieke reactie is van een persoon die juist die noobige dingen gebruik (ik zeg niet dat je het ook doet) en dat soort reacties heb al vaak genoeg gehoord van juggernoobs en martynoobs in MW1 tijden, dus ik vind ze eerder saai dan beledigend. :7

En dat is alles wat ik tegen jou te zeggen heb over dit thema, want ik heb geen zin in een discussie. :cya:

En nog even een tip voor mensen die extended mags willen halen: Speel 3rd person modes, ga achter een muurtje staan zodat jou geweer achter het muurtje zit, maar jij nog steeds kan zien waar je richt en wacht tot iemand langsloopt en dood hem. Werkt het best bij Demolition.

Bewerkt: door Vercetti24
Geplaatst:

Misschien moet je niet van elke match een rapport maken van hoe het ging. Ik zie het echt als een manier op te spammen. En als het niet bedoeld is, dan zie ik het nog als spammen. In dit topic zouden er nog maar de helft van het aantal posts zijn als niet iedereen de hele tijd vertelde hoe zijn laatste potje ging. Ik vind het altijd wel leuk als je dan iets leest van iemand die een hele tijd niks heeft gezegd en dan wat zegt over zijn spel, maar jij (en ook andere) die doen het zowat na elk potje. Blij dat je een Pavelow en Choppergunner hebt gehaald? Mooi, koop een lollie, maar spam dit topic dan niet vol. Het geeft geen enkele inbreng.

Geplaatst:

Wat jij nu zegt is ook niet echt nuttig e?

@Ik ben prestige 1 rang 70 maar in welke prestige's levels kan je iets meer? of kan je helemaal niks

bv extra class enzo...

Geplaatst:

Wat jij nu zegt is ook niet echt nuttig e?

@Ik ben prestige 1 rang 70 maar in welke prestige's levels kan je iets meer? of kan je helemaal niks

bv extra class enzo...

Het zorgt ervoor dat ze minder snel gaan posten ;)

En volgens mij krijg je inderdaad geen extra class meer. Ik zit nu zelf in 2e en het enige is een nieuwe title bij lvl2. Correct me if I'm wrong.

Geplaatst:

Ik ben net maar eens op eigen houtje begonnen met leren quickscopen. Tampon with a scope aka intervention, spas-12, sleight of hand pro, stopping power pro (is wel degelijk nodig bij snipers) en steady aim pro. In het begin werkte het compleet niet en had ik rondjes van 6 kills 13 deaths, maar hiernet had ik al 20-9 en 17-6. ^_^

Geplaatst:

Ik ben stiekem ook jaloers op mensen die 360 shots doen :puh:

Mazzel, ik weet het, maar ik doe het hun niet na, zelfs niet als ik een ligt machine gun heb :7

Geplaatst:

Daarnet nog een collateral, al heb ik ook al wel een paar keer zwaar gefaald. :clown: Er stonden drie ventjes op een rij in die soort van donkere gang op sub base, en ik zat op het dak ertegenover. Ik had ze zo alledrie met één kogel kunnen neerknallen, mis ik ze zwaar. :-(

Geplaatst:

Whehe, ik heb een goede tip om zo snel mogelijk nukes te halen :puh:

Gister had ik binnen 2 uur 6 levels omhoog gekomen, van level 44 tot 50 :D 1st prestige trouwens :puh:

Geplaatst:

Hoe the fuck krijgen jullie zo snel een nuke?

Ik haal amper gewoon 25 kills, laat staan in een streak...

De manier die ik bedoel is niet eerlijk, geen hack hoor..

Gewoon FFA, nodig een vriend uit of laat een vriend join session doen en dan elkaar steeds killen, tactical insertion, killen, tactical insertion enzovoort... Zo heb ik ook al die challenges gehaald, het enige nadeel van dit is dat je kill/death-ratio omlaag gaat of omhoog :puh:

Geplaatst:

Nukes zijn inderdaad niet makkelijk te krijgen, selecteer gewoon de killstreaks en speel een week lang zonder het te veranderen langzamerhand krijg je meer kans om hem te halen. En selecteer altijd Ninja en Scavenger+claymores zodat als je campt niet gespot word door irri gasten met heartbeat sensors of gebackreaped wordt door andere gasten. En zonodig ook en silencer+cold blooded.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...