.Senne Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Het begint al wat te lukken om te ownen met intervention. Hiernet 27-5 op derail, waar ik anders niet erg goed ben. Intervention gaat overigens op elke map en elke game mode, dat ding ownt zwaar. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Die infinite Emergency airdrop vond ik op dat moment ook niet heel erg want khad tog een AC130, Harrier Airstrike & een sentry gun er tussen uit gejat Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Het begint al wat te lukken om te ownen met intervention. Hiernet 27-5 op derail, waar ik anders niet erg goed ben. Intervention gaat overigens op elke map en elke game mode, dat ding ownt zwaar. Ik persoonlijk vind de barrett .50cal beter omdat je sneller achter elkaar kunt schieten. En verder zijn de wapens feitelijk gelijkwaardig, volgens mij. Net ook weer zo mooi, pikt dat spel een host die van begin tot eind laggd. Fail. Reageren
Remi-X Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 knife? Dat gaat niet als de persoon nog 2 a 3 meter van me vandaan staat. Kon je je Harrier gewoon niet roepen toen je spawnde? O.o Toen ik een 6-streak had werd ik vermoord, ik had nog maar 1 schot meer nodig En als ik nou de harrier had gehad, had ik weer 2 kills kunnen hebben, dan weer Pave Low gedoe en shit, dus ben ik mooi even mn killstreak van waarschijnlijk 15 kwijt. Ik had de Predator gewoon gelijk moeten gebruiken >_> Reageren
Wienish Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Jezus christus, kom ik eens een dag of 2 niet online ivm internetproblemen en tijdgebrek, zijn er meteen weer een aantal pagina's bij Gaat hard hier. Reageren
.Senne Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Ik persoonlijk vind de barrett .50cal beter omdat je sneller achter elkaar kunt schieten. En verder zijn de wapens feitelijk gelijkwaardig, volgens mij. Net ook weer zo mooi, pikt dat spel een host die van begin tot eind laggd. Fail. De .50 cal geeft mij enkel hitmarkers terwijl ik ze bij quickscopen meestal in de borst raak. De Intervention geeft me tenminste one shot one kills, en vind ik toch net iets meer prestigieus ook. Reageren
Gijsso Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Ik vind het ook een beetje raar. Met een ACOG zijn de Barret en Intervention voor mijn smaak echt helemaal gelijk. Maar als het echt tot het verre afstandssnipen komt, dan wint de Intervention. En ook vind dat de Intervention gewoon wat meer aanzien. Bij de Intervention klopt het gewoon allemaal net iets beter. Moet je eens een keer een class met Barret en een met Intervention doen. Allebei precies hetzelfde, dan is het naar mijn smaak dat de Intervention ietsjes beter is. Gewoon iets accurater, en daar gaat het om bij cross-map snipen. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 De .50 cal geeft mij enkel hitmarkers terwijl ik ze bij quickscopen meestal in de borst raak. De Intervention geeft me tenminste one shot one kills, en vind ik toch net iets meer prestigieus ook. Ik heb een Barett met stopping power pro en heb ik vrijwel de hele romp one shot one kills. Met de intervention moet ik nu 15 kills maken met de ACOG scope, maar ik raak telkens weer in de verleiding om mijn .50cal te pakken omdat daar de hele mikmak al opgeschroeft zit, dat schiet lekkerder Reageren
Wienish Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Ik vind het ook een beetje raar. Met een ACOG zijn de Barret en Intervention voor mijn smaak echt helemaal gelijk. Maar als het echt tot het verre afstandssnipen komt, dan wint de Intervention. En ook vind dat de Intervention gewoon wat meer aanzien. Bij de Intervention klopt het gewoon allemaal net iets beter. Moet je eens een keer een class met Barret en een met Intervention doen. Allebei precies hetzelfde, dan is het naar mijn smaak dat de Intervention ietsjes beter is. Gewoon iets accurater, en daar gaat het om bij cross-map snipen. Met de Intervention is "One shot.. One kill" een stuk makkelijker, niet dan? Reageren
Gijsso Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Ik vind het ook een beetje raar. Met een ACOG zijn de Barret en Intervention voor mijn smaak echt helemaal gelijk. Maar als het echt tot het verre afstandssnipen komt, dan wint de Intervention. En ook vind dat de Intervention gewoon wat meer aanzien. Bij de Intervention klopt het gewoon allemaal net iets beter. Moet je eens een keer een class met Barret en een met Intervention doen. Allebei precies hetzelfde, dan is het naar mijn smaak dat de Intervention ietsjes beter is. Gewoon iets accurater, en daar gaat het om bij cross-map snipen. Met de Intervention is "One shot.. One kill" een stuk makkelijker, niet dan? Dat heb ik ook het idee. Misschien een klein foutje in het spel, of dat zijn de echte eigenschappen van de Intervention. Barret is ook prima, maar de Intervention heeft een echte Sniper-aura om zich. Barret niet echt. Ik vind de Barret ook helemaal geweldig (zit nu de Mastery te behalen) maar ik ben gewoon beter met een Intervention. Reageren
ikt Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 (bewerkt) Ik vind het ook een beetje raar. Met een ACOG zijn de Barret en Intervention voor mijn smaak echt helemaal gelijk. Maar als het echt tot het verre afstandssnipen komt, dan wint de Intervention. En ook vind dat de Intervention gewoon wat meer aanzien. Bij de Intervention klopt het gewoon allemaal net iets beter. Moet je eens een keer een class met Barret en een met Intervention doen. Allebei precies hetzelfde, dan is het naar mijn smaak dat de Intervention ietsjes beter is. Gewoon iets accurater, en daar gaat het om bij cross-map snipen. Met de Intervention is "One shot.. One kill" een stuk makkelijker, niet dan? Dat heb ik ook het idee. Misschien een klein foutje in het spel, of dat zijn de echte eigenschappen van de Intervention. Barret is ook prima, maar de Intervention heeft een echte Sniper-aura om zich. Barret niet echt. Ik vind de Barret ook helemaal geweldig (zit nu de Mastery te behalen) maar ik ben gewoon beter met een Intervention. Ligt aan jou. Uit de gamebestanden is af te leiden dat Barrett helemaal hetzelfde is als een Intervention. Nada noppes verschil. Helemaal placebo. Maar de Barrett is gewoon... minder sniper dan een Intervention. =P Bewerkt: 28 januari 2010 door ikt Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Er is sowieso één verschil: de Barrett kan sneller achter elkaar schieten omdat deze halfautomatisch is, terwijl je bij de Intervention telkens handmatig de oude huls eruit moet gooien en de nieuwe door moet laden. Scheelt niet zo gek veel tijd maar kan wel het verschil tussen leven en dood betekenen. Ook heb ik het idee dat de Intervention scherper is, als je met de Barrett over absurd lange afstanden een kopschot probeert mis je sneller dan met de Intervention. Reageren
flippie13 Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Als je wilt no scope vanaf 50 centimeter heb je meer kans met de barret, dat wel (gewoon rapid fire doen eigenlijk ) Maar de intervention is, volgens die balkjes, net iets meer accurate, wat dus wel fijner is Ik heb me intervention trouwens gehaald, ben nu opweg naar de 1000 kills (dan krijg je zo'n schietschijfje als emblem) en voordat ik die heb ga ik nog niet de prestige in ^^ Reageren
lexus123 Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 (bewerkt) Als we het dan toch over snipen hebben, wat is jullie sensitivity? @ Hierboven: Prestige wapen Challenges (Veteran en Master) blijven meetellen. Bewerkt: 28 januari 2010 door lexus123 Reageren
Gijsso Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Als we het dan toch over snipen hebben, wat is jullie sensitivity? Dat zegt niet echt veel, want op de X360 of PS3 is het al heel anders. Als ik 6 zeg, dan kan jij mij voor gek verklaren. Maar toch om jouw vraag te beantwoorden. Heb het geleerd met 7, dus blijf ik bij 7. Mooi allround. Past goed bij mijn stijl (niet-rushen, vrij voorzichtig, op de tactische plaatsen kijken). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.