Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Als we het dan toch over snipen hebben, wat is jullie sensitivity?

Dat zegt niet echt veel, want op de X360 of PS3 is het al heel anders. Als ik 6 zeg, dan kan jij mij voor gek verklaren. Maar toch om jouw vraag te beantwoorden. Heb het geleerd met 7, dus blijf ik bij 7. Mooi allround. Past goed bij mijn stijl (niet-rushen, vrij voorzichtig, op de tactische plaatsen kijken).

Zoveel verschil zal er toch niet tussen zitten?

Maargoed, ik heb zelf een tijdje op 7 gespeeld maar ben net overgestapt op 8. Wil gewoon met 10 kunnen gamen :puh:

Geplaatst:

Heb je op de ps3 toevallig alleen maar low, medium, high enzo? :puh:

Want ik kan die getallen nergens ontdekken. :(

Ik doe het trouwens op normal, als dat verhaal hier boven klopt :7

Geplaatst:

Ik keek net op youtube en nou is er weer iets bekend over een elevater glitch, misschien ga ik die wel eens proberen :O

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil een soort Bling überpro:

tacticoolAR15.jpg

Wel vet.

ACR + Holograph + Heartbeat + Silencer + Noobtube + FMJ + Extended mags

G18 + Akimbo + FMJ + Holographic sight (nutteloos, oke) + Extended mags

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Net eens een mooi matchje gespeeld op scrapyard. Eerst 5 kill streak door running class, dan predator. Daarmee wou ik pave low neerhalen, maar ik vond 'm niet en ging dus maar voor twee ventjes die A aan het nemen waren. Ik versnel de predator en net op dat moment vliegt de pave low ervoor, +400 XP maar geen +2 kills en dus nog geen harrier. Dan twee knife kills en harrier, waarmee ik met de eerste airstrike één ventje dood en denk: meh, aan een AC130 raak ik niet. Dan komt de tweede airstrike eraan, en die doodt er plots 3, dus AC130. Daarmee de ingangen van die schuur aan de zijkant van de map geraped, en uiteindelijk 41-7. :D

Geplaatst:

Ik wil een minigun voor MW2.

Die zijn er ook, hoor.

They call it a Sentry gun

en ze liggen los op het speelveld aan een muurtje vast etc

Geplaatst:

Een vriend van mij is echt minigun addict, als die gozer eenmaal in wasteland zit is die gozer niet wegtebranden bij een minigun

En ja, daar schept hij erg mee op, omdat hij daarmee een 30 killstreak had gehaald :7

Ging ik het ook eens proberen, en je raad 't al, binnen 1 minuut (2 kills gemaakt) had ik een headshot, dus die gozer had gewoon enorme mazzel dat hij met ongelovelijke noobs zat te spelen (bij de tegenstander) ^^

En hij had geen nuke ingesteld :D :shater:

Geplaatst:

Heb je op de ps3 toevallig alleen maar low, medium, high enzo? :puh:

Want ik kan die getallen nergens ontdekken. :(

Ik doe het trouwens op normal, als dat verhaal hier boven klopt :7

Low, Medium, High, Custom...

Geplaatst:

Dat zegt niet echt veel, want op de X360 of PS3 is het al heel anders. Als ik 6 zeg, dan kan jij mij voor gek verklaren. Maar toch om jouw vraag te beantwoorden. Heb het geleerd met 7, dus blijf ik bij 7. Mooi allround. Past goed bij mijn stijl (niet-rushen, vrij voorzichtig, op de tactische plaatsen kijken).

Maargoed, ik heb zelf een tijdje op 7 gespeeld maar ben net overgestapt op 8. Wil gewoon met 10 kunnen gamen :puh:

wat the hell is sensivity?

Geplaatst:

wat the hell is sensivity?

Hoe snel je naar link, recht, boven en naar beneden kijkt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...