Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Het voelt best wel leuk om een dude met een shotgun die op 5 meter van jou staat te ownen met een sniper. :$ De intervention is echt een prachtig wapen, je kan ermee snipen (duh) op normal range en long range (hele map over met stopping power of FMJ) en het gebruiken als een shotgun om een gangpad mee te ontruimen. :clown:

Geplaatst:

en het gebruiken als een shotgun om een gangpad mee te ontruimen. clown.gif

Nou, wat een shotgun zeg. Het doorladen duurt lang en "een gangpad er mee ontruimen" zal ook niet echt makkelijk gaan.

Geplaatst:

Ik wil een minigun voor MW2.

Waar ik eigenlijk een minigun als primary/secondary wapen mee bedoel, en dus altijd tot je beschikking hebt :puh:

Geplaatst:

Nou, wat een shotgun zeg. Het doorladen duurt lang en "een gangpad er mee ontruimen" zal ook niet echt makkelijk gaan.

Met een Model 1887 lukt het toch nog wel aardig hoor.

Geplaatst:

Ik wil een minigun voor MW2.

Waar ik eigenlijk een minigun als primary/secondary wapen mee bedoel, en dus altijd tot je beschikking hebt :puh:

Een MG4 of M240 komen toch dicht in de buurt :puh:?

Geplaatst:

Met een Model 1887 lukt het toch nog wel aardig hoor.

Waar hebben we het over een Model 1887? Ik heb het hier over een Intervention vriend.

Geplaatst:

Sleight of hand pro, en dan duurt het herladen even lang als de pump action van de spas-12.

En qua gangpaden en andere ontruimen: kijk maar eens wat M40A3 Predator doet met z'n Intervention. 1:40, 2:55, 6:20

http://www.youtube.com/watch?v=xMm13BDAKRg

In een andere montage krijgt hij 5 kills in 5 seconden tegen enemies die op twee meter van hem staan en vol op hem schieten. Veel effectiever dan een shotgun of assault dus.

Geplaatst:

Als we het dan toch over snipen hebben, wat is jullie sensitivity?

Dat zegt niet echt veel, want op de X360 of PS3 is het al heel anders. Als ik 6 zeg, dan kan jij mij voor gek verklaren. Maar toch om jouw vraag te beantwoorden. Heb het geleerd met 7, dus blijf ik bij 7. Mooi allround. Past goed bij mijn stijl (niet-rushen, vrij voorzichtig, op de tactische plaatsen kijken).

Zoveel verschil zal er toch niet tussen zitten?

Maargoed, ik heb zelf een tijdje op 7 gespeeld maar ben net overgestapt op 8. Wil gewoon met 10 kunnen gamen :puh:

wat the hell is sensivity?

Hoe snel je naar link, recht, boven en naar beneden kijkt.

En alleen voor de consoles. Zie het als de DPI waarde instellen van je muis.

Geplaatst:

Die M40A3 Predator verspilt z'n kogels aan die last stand gozers. Hij had soms 4 kogels nodig i.p.v. een flashbang op ze te gooien en door te kunnen lopen.

Geplaatst:

Die 'Prestige Challenges', blijven die doortellen als je opnieuw in Prestige gaat?

Om meteen antwoord te geven, JA! :puh:

Geplaatst:

Het is zoo kut als een enemy de host is, jij een Ac130 in de lucht hebt hangen en de host (waarschijnlijk omdat hij teveel gekilled wordt) gewoon weggaat. 9/10 keer werkt de host change niet bij mij, en dan is m'n streak weg. :-(

Geplaatst:

Wat ook opvalt: In Call of Duty 4 had ik erg weinig last van leavende hosts. Hier met dat nieuwe systeem is het erg. Ook kiest dat systeem vaak juist diegene uit die de slechtste connectie heeft.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...