Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is zoo kut als een enemy de host is, jij een Ac130 in de lucht hebt hangen en de host (waarschijnlijk omdat hij teveel gekilled wordt) gewoon weggaat. 9/10 keer werkt de host change niet bij mij, en dan is m'n streak weg. :-(

Ik heb hem nog veel mooier gehad.

Nuke!! YES !!

bij de 1 seconden host migration hmm fail hmm in lobbie

NOOOO

Geplaatst:

Daar ben ik het niet mee eens, ik speelde gister 3 potjes met een vriend en 2/3 potjes leavde er een host toen dat team voorstond. In MW2 vind ik het nadeel die connection interrupted, dat alleen ik altijd er uit wordt gegooid en me vrienden niet, als ik dan join session doe zegt ie unable to connect to host... WTF slaat dat in godsnaam op? :puh:

Geplaatst:

kzit vaak met 3 vrienden in een party dan gaan we demolition doen en dan komen we allemaal in een andere game. :bonk:

Geplaatst:

Wat ook opvalt: In Call of Duty 4 had ik erg weinig last van leavende hosts. Hier met dat nieuwe systeem is het erg. Ook kiest dat systeem vaak juist diegene uit die de slechtste connectie heeft.

Inderdaad! Ik speel de laatste tijd weer Groundwar (althans, ik probeer het) maar het is cool om als host de slechtste connectie ooit te hebben. Ik begrijp niet hoe ze telkens weer kunnen flikken hoor, het mens met de slechtste verbinding als host aan te wijzen. Is toch eigenlijk wel weer knap..

Geplaatst:

Soms is het toch echt onvoorstelbaar hoe snel mensen je 'noob' of 'camper' noemen. :clown: Ik speelde hiernet domination op Quarry, en zet me even halverwege de match op een strategische plek bovenop stenen. Ik snipe twee mensen in een collateral die net op hetzelfde moment van een rots springen, en ik word direct uitgescholden voor camper. :zz: Als je met een Intervention rondloopt is het toch logisch dat je van plek naar plek gaat om te snipen.

Geplaatst:

Wat ook opvalt: In Call of Duty 4 had ik erg weinig last van leavende hosts. Hier met dat nieuwe systeem is het erg. Ook kiest dat systeem vaak juist diegene uit die de slechtste connectie heeft.

Heb net nog even CoD4 gespeeld. In drie potjes ding twee keer de Host weg. Beetje jammer hoor. :-(

CoD4 is op geen-Host-change en het niet mogelijk om mensen in het menu hun mond te laten houden na wel een leukere game.

Geplaatst:

Ik kan nu opeens niet met een vriend spelen. Als hij mij uitnodigt krijg ik "Online status" en dan iets met Fetching playlists... (laden). Ik kan dan helemaal niks meer en moet de game opnieuw opstarten. Als ik hem uitnodigt krijgt hij dit: "Your playlist data is newer than the host's. you will be unable to play with them untill they restart to get the new playlists".

Wat moet ik doen?

Geplaatst:

Ik kan nu opeens niet met een vriend spelen. Als hij mij uitnodigt krijg ik "Online status" en dan iets met Fetching playlists... (laden). Ik kan dan helemaal niks meer en moet de game opnieuw opstarten. Als ik hem uitnodigt krijgt hij dit: "Your playlist data is newer than the host's. you will be unable to play with them untill they restart to get the new playlists".

Wat moet ik doen?

Makkie. Je vriend vragen om uit MW2 en weer erin te gaan. Lees je überhaupt wel het bericht? :cab:

Geplaatst:

+) Er was blijkbaar 1.08 update die ik wel had en hij niet. Terwijl hij een uur geleden de game pas had opgestart. Toen was de update er nog niet :puh:

Geplaatst:

Playstation 3.

Your playlist data is older than the host's. you will be unable to play with them untill they restart to get the new playlists.

Krijg ik nu. Waar kan ik updaten? Game opnieuw opstarten wil niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...