NickOwnage Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Wat is een collateral? ;D 1bullet2kills (or more) Ok bedankt. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Playstation 3. Your playlist data is older than the host's. you will be unable to play with them untill they restart to get the new playlists. Krijg ik nu. Waar kan ik updaten? Game opnieuw opstarten wil niet. Een van jullie 2 heeft simpelweg de nieuwste mw2 patch nog niet gedownload die zojuist is uitgekomen start je ps3 ff opnieuw op Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Eindelijk hij doet het. Ik weet alleen niet wat voor patch dit is. Bij die vriend én bij mij staat nu twee keer playstation vast. Twee keer net als we ingame zijn :s Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Eindelijk hij doet het. Ik weet alleen niet wat voor patch dit is. Bij die vriend én bij mij staat nu twee keer playstation vast. Twee keer net als we ingame zijn :s Idd, heb net ook patch 1.08 geinstalleerd en opeens loopt me ps3 net vast Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Hé leuk. Hier precies hetzelfde. Net mijn disk even schoon gemaakt, even kijk of het helpt. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Geweldige Patch infinity ward onderhand word ik helemaal ziek van dat geouwehoer van jullie met modern warfare 2. De achtste patch is binnen en die is dus zwaar verrot. Is dit hetzelfde geval op de Xbox360 toevallig? Reageren
flippie13 Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Waar is die patch uberhaupt voor? Ik hoop voor de acr, dat dat kreng eindelijk eens een keertje meer recoil heeft Reageren
Wienish Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 (bewerkt) Heel Call of Duty ligt bij mij te flippen man, ik hoor mensen klagen over een update die ik niet eens gehad heb. Wat is dit? Edit: ohh, patch.. blij dat ik 'm nog niet heb. Edit2: Tijd voor een gepatchte patch? Wat is er eigenlijk verandert (zeg maar niks), wat zou er veranderd moeten zijn? Bewerkt: 29 januari 2010 door Wienish Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Waar is die patch uberhaupt voor? Ik hoop voor de acr, dat dat kreng eindelijk eens een keertje meer recoil heeft er mag toch wel 1 wapen zijn zonder recoil? Reageren
Wienish Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Waar is die patch uberhaupt voor? Ik hoop voor de acr, dat dat kreng eindelijk eens een keertje meer recoil heeft er mag toch wel 1 wapen zijn zonder recoil? Dan de AK47, die je pas op level 70 unlocked.. Dan voorkom je dat iedere noob 't gaat gebruiken. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Wat 'n geweldige patch is dit weer zeg... Als ik een match begin loopt m'n PS3 vast en kan ik het alleen uitschakelen door de power button in te houden... Gelukkig heeft IW al weet van dit probleem, en gaan ze het proberen te fixen: However, we are aware of several users reporting freezes once connected to games. We are currently working with SONY to identify the source of this issue. Link Reageren
joppie Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Wat 'n geweldige patch is dit weer zeg... Als ik een match begin loopt m'n PS3 vast en kan ik het alleen uitschakelen door de power button in te houden... Gelukkig heeft IW al weet van dit probleem, en gaan ze het proberen te fixen: However, we are aware of several users reporting freezes once connected to games. We are currently working with SONY to identify the source of this issue. Link Ik heb t ook, en wat FIJN dat ze er van weten. Reageren
flippie13 Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Waar is die patch uberhaupt voor? Ik hoop voor de acr, dat dat kreng eindelijk eens een keertje meer recoil heeft er mag toch wel 1 wapen zijn zonder recoil? Ja, doe dan de scar of een sniper ofzoiets, wat dit vind ik echt belachelijk Een wapen zonder recoil mag, maar laat hem dan wel voor een hoger leven zijn (zodat die niet overused word) en laat hem dan ook weinig kogels in een magazijn hebben, zodat je niet door 1 klein spleetje in de muur 40 kogels hoeft te verwachten Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Waar is die patch uberhaupt voor? Ik hoop voor de acr, dat dat kreng eindelijk eens een keertje meer recoil heeft er mag toch wel 1 wapen zijn zonder recoil? Ja, doe dan de scar of een sniper ofzoiets, wat dit vind ik echt belachelijk Een wapen zonder recoil mag, maar laat hem dan wel voor een hoger leven zijn (zodat die niet overused word) en laat hem dan ook weinig kogels in een magazijn hebben, zodat je niet door 1 klein spleetje in de muur 40 kogels hoeft te verwachten maar je zegt dat je hem dan wel voor een hoger level wilt hebben maar in de eerste zin zeg je dat je dan beter de SCAR kan nemen voor een geen recoil wapen maar de SCAR heb je toch veel eerder dan de ACR dacht ik. en dat van een sniper zonder recoil heb ik al liever helemaal niet,vind snipers nu al erg genoeg Reageren
Wienish Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Wanneer is die patch nou gepatcht? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.