Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet goed waardoor, maar mijn killstreaks waren per ongeluk veranderd. Ik startte net een match op wasteland en vroeg me af waar mijn predator killstreak reward bleef, en kreeg toen plots een harrier strike. Die gaf me een airdrop en pave low, terwijl ik normaal predator > harrier > ac130 heb ingesteld. Maar het bleek wel gelukkig toeval te zijn, want ik eindigde met 43-3 omdat ik twee pave lows kon inbellen en deze niet uit de lucht werden gehaald. :puh:

Geplaatst:

Hmm vanwege die connectie problemen heb ik Call of Duty World at War er maar weer bijpakt,

Nazi Zombies Der Riese FTW!

Geplaatst:

Bij mij is het alweer over, en ik ben nu zo verslaafd aan me Famas Holographic Sight en Silencer, iedereen gaat neer, headshot of niet :puh:

Geplaatst:

Bij mij is het alweer over, en ik ben nu zo verslaafd aan me Famas Holographic Sight en Silencer, iedereen gaat neer, headshot of niet :puh:

ik gebruik precies hetzelfde maar dan wel alleen in softcore.

Geplaatst:

Ik ben nu LVL 22, 2e Prestige. Ik speel nu ook met Famas, ik heb net Urban vrijgespeeld. Nog 120 kills ofzo en dan heb ik FMJ en dan ga ik voor mijn Mastery. Met mijn Famas heb ik deze combinaties;

Famas/Bling/ACOG-Scope/Heartbeat sensor

Famas/Holographic

Famas/Heartbeat (Binnenkort FMJ).

Het gaat trouwens wel sneller nu, het ranken. Ben binnen 2 uur van LVL 5 naar 20 gegaan.

Geplaatst:

Ik ben nu LVL 22, 2e Prestige. Ik speel nu ook met Famas, ik heb net Urban vrijgespeeld. Nog 120 kills ofzo en dan heb ik FMJ en dan ga ik voor mijn Mastery. Met mijn Famas heb ik deze combinaties;

Famas/Bling/ACOG-Scope/Heartbeat sensor

Famas/Holographic

Famas/Heartbeat (Binnenkort FMJ).

Het gaat trouwens wel sneller nu, het ranken. Ben binnen 2 uur van LVL 5 naar 20 gegaan.

Dat is altijd zo, hoe hoger je level is hoe langer het duurt voordat je promoveert :)

Ik ben nu LVL 56 prestige 1, ik ga waarschijnlijk ook wel de 2e prestigen in :)

Geplaatst:

Zo, net even de 1600 kills binnen gestormd met m'n Intervention en net aan de 350 headshots gepasseerd. Gaat lekker zo.

M'n favo snipe-map is nu toch wel Terminal. Precies de afstanden die ik nodig heb om lekker te kunnen snipen.

Geplaatst:

Zo, net even de 1600 kills binnen gestormd met m'n Intervention en net aan de 350 headshots gepasseerd. Gaat lekker zo.

M'n favo snipe-map is nu toch wel Terminal. Precies de afstanden die ik nodig heb om lekker te kunnen snipen.

Je kan daar goed achter de balies van de winkels schuilen en vervolgens quick-scopend te werk gaan. Bij Terminal heb je soms jammer genoeg wel veel last van noob-tubers en "care-runners" (met care package marker in hun hand). Alleen speel ik nu als sniper alleen met de Barett.

Geplaatst:

Je kan daar goed achter de balies van de winkels schuilen en vervolgens quick-scopend te werk gaan. Bij Terminal heb je soms jammer genoeg wel veel last van noob-tubers en "care-runners" (met care package marker in hun hand). Alleen speel ik nu als sniper alleen met de Barett.

De care runners zijn verleden tijd, onderdeel van de patch :)

De models zijn nog meer verneukt, als je akimbo + FMJ erop hebt krijg je nogsteeds dezelfde afstand als zonder FMJ, de oneindige carepackage glitch is ook gepatcht, en je ps3/xbox 360 is daardoor ook verneukt :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...