Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Iemand nog lastvan de freeze problemen?

ik niet meer :D

Ja, op Xbox soms. Hoe heb je dat opgelost?

Kheb een uurtje niet meer gespeeld :D

Geplaatst:

Bij mij is het nog niets minder geworden. Irritant.

Maargoed, in de tussentijd heb ik wel een extreem goede kit opgezet:

UMP45 + Red Dot Seight

Ranger + Akimobo

Marathon

Lightweight

Commando Pro

Semtex

Smoke Grenade

Heel hard rennen en alles killen wat je tegenkomt :puh:

Geplaatst:

UMP45 + Red Dot Seight

Ranger + Akimobo

Marathon

Lightweight

Commando Pro

Semtex

Smoke Grenade

Dat doe je toch meestal?? :puh:

Geplaatst:

Ik zit ook maar weer eens MW2 te spelen. Ben nu lvl 25 haha. Totaal niet hoog dus. Net wel lekkere potjes. Een keer Chopper gunner en net Pavelow. Heerlijke dingen :D Hopen dat ik nu wat hoger op kan komen. Trouwens, nog niet alles is verholpen met de patch zie ik. Soms is een vriend opeens uit de game die met zijn 2en opstart. Echt vreemd.

Geplaatst:

UMP45 + Red Dot Seight

Ranger + Akimobo

Marathon

Lightweight

Commando Pro

Semtex

Smoke Grenade

Dat doe je toch meestal?? :puh:

Meestal killt het mij :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Zo, net even de 1600 kills binnen gestormd met m'n Intervention en net aan de 350 headshots gepasseerd. Gaat lekker zo.

M'n favo snipe-map is nu toch wel Terminal. Precies de afstanden die ik nodig heb om lekker te kunnen snipen.

Je kan daar goed achter de balies van de winkels schuilen en vervolgens quick-scopend te werk gaan. Bij Terminal heb je soms jammer genoeg wel veel last van noob-tubers en "care-runners" (met care package marker in hun hand). Alleen speel ik nu als sniper alleen met de Barett.

De care runners zijn verleden tijd, onderdeel van de patch :)

De models zijn nog meer verneukt, als je akimbo + FMJ erop hebt krijg je nogsteeds dezelfde afstand als zonder FMJ, de oneindige carepackage glitch is ook gepatcht, en je ps3/xbox 360 is daardoor ook verneukt :)

Is die patch in aantocht? Want ik heb op de Xbox nog geen update gekregen.

@Bram:

Ik ben niet zo van het 'op 1 plekje zitten'. Ik loop/ren meestal rond met een sniper in m'n hand.

@killerzero:

Ik raad bij zo'n kit toch wel de Pro versie van Lightweight aan.

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Als je van lightweigt de pro versie wilt halen, ben je wel even bezig hoor :puh:

Kan je ook het beste combineren met marathon ^^

Geplaatst:

Ik ga maar eens kijken of ik het vasthang-probleem nog heb, ook al ben ik niet helemaal nuchter door een aantal pilsjes op het SP congres dat uit te drukken is in 2 significante cijfers, zonder kommagetallen en machten van tien, heb dus het gevoel dat ik alles driedubbel ga zien.

Wat is er nou eigenlijk gepatcht?

Geplaatst:

@killerzero:

Ik raad bij zo'n kit toch wel de Pro versie van Lightweight aan.

Ben ik hard mee bezig, maar zoiets komt niet uit de lucht vallen.

Geplaatst:

Ik zit ook maar weer eens MW2 te spelen. Ben nu lvl 25 haha. Totaal niet hoog dus. Net wel lekkere potjes. Een keer Chopper gunner en net Pavelow. Heerlijke dingen :D Hopen dat ik nu wat hoger op kan komen. Trouwens, nog niet alles is verholpen met de patch zie ik. Soms is een vriend opeens uit de game die met zijn 2en opstart. Echt vreemd.

Daar had ik voor de patch ook al last van. :7

Geplaatst:

Ik ben nu LVL 22, 2e Prestige. Ik speel nu ook met Famas, ik heb net Urban vrijgespeeld. Nog 120 kills ofzo en dan heb ik FMJ en dan ga ik voor mijn Mastery. Met mijn Famas heb ik deze combinaties;

Famas/Bling/ACOG-Scope/Heartbeat sensor

Famas/Holographic

Famas/Heartbeat (Binnenkort FMJ).

Het gaat trouwens wel sneller nu, het ranken. Ben binnen 2 uur van LVL 5 naar 20 gegaan.

Dat is altijd zo, hoe hoger je level is hoe langer het duurt voordat je promoveert :)

Ik ben nu LVL 56 prestige 1, ik ga waarschijnlijk ook wel de 2e prestigen in :)

Ik ben lvl 69 prestige 3. Nog even en ik ga ook weer naar P4. ;)

Geplaatst:

Spelen er mensen op de PS3 COD? MIjn account is TheNewPlayer, ben nu Prestige 1 Lv 52. Heeft er iemmand een trucje om snel Prestige te worden, kom per spel eigenlijk nooit verder dan 4000Xp, tenzij ik wat challenges heb vrijgespeeld.

Geplaatst:

Ik ben lvl 69 prestige 3. Nog even en ik ga ook weer naar P4. ;)

Hoeveel uur heb je op de teller staan?

8 dagen en 5 uur ofzo.

Geplaatst: (bewerkt)

Heeft er iemmand een trucje om snel Prestige te worden, kom per spel eigenlijk nooit verder dan 4000Xp, tenzij ik wat challenges heb vrijgespeeld.

Cage-matchen. Hiermee verdien je toch wel wat punten en kan je makkelijk challanges vrij spelen.

Kies spelmodus "3rd Person Cage Match" en invite zo snel je kunt een vriend van je, die dan ook weer snel accepteerd. Zo zit je met z'n twee in een match, en kan je wat dingen afspreken m te behalen. Genoeg tijd. Helaas gaat nukeboosten hierin niet, aangezien de scorelimit op 20 kills staat.

En nee, ik heb geen PS3 dus ik kan je niet toevoegen :puh: (Ik speel op de PC)

Ik ben trouwens nu level 63. Heerlijk die F2000 :puh: Knal je iedereen mee verrot met een holographic sight.

Primary: F2000 Holographic

Secondary: .44 Magnum + Tactical Knife

Perk 1: Marathon Pro Oneindig rennen + Sneller klimmen

Perk 2: Leightweight Pro Sneller rennen + Sneller ADS na rennen

Perk 3: Commando Pro Grotere melee afstand + Geen schade van vallen

Deathstreak: Final Stand (Focking irritand als anderen die hebben, maar ik heb slechts zelden een deathstreak. En het is de enige die ook werkelijk iets nuttigs doet bij mij :7 )

Equipment: Semtex

Special Grenade: Flashbang

Killstreak: Predator (5 Kills) > Harrier (7 Kills) > Pave Low (9 Kills)

Heerlijke class. 18 killstreak gemaakt op Quarry vanaf mn 5 killstreak met deze class. Dus 13 kills zijn te danken aan de killstreak awards :puh:

Bewerkt: door Remi-X

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...