lexus123 Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Nieuwe glitch op Underpass: Handige Smoke-nade truc: Reageren
Remi-X Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 De eerste kende ik al, maar de tweede: LOL! Jammer dat de meeste smokebommen op je gegooid worden, en je meestal niet door een raam kan kijken. Reageren
stefan321 Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 probeer maar is.. Primary: ak-47 silenced secondary: model akimbo perk 1 slieght of hand perk 2 stopping power perk 3 ninja killstreaks 9kills pavelow 11 choppergunner 25 nuke zodra je de pavelow heb is het al bijna zeker dan je een choppergunner heb en dan meestal een mooie knap op het eind:P het werkt teminster wel bij mij Reageren
flippie13 Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Voor de iets minder geskillde mensen kan je beter harrier => choppergunner/ac130 => nuke nemen, je harrier maakt meestal wel 4 kills namelijk, en op highrise is dat ding helemaal een beest, want daar maakt die zo'n 10 kills Reageren
Remi-X Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 ChoppaGunna /AC130 @ Wasteland Reageren
Wienish Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Dikke lol @ Smoke Grenade Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Zo meer dan 600 kills gemaakt vandaag en mijn 1000ste potje gewonnen. Wel grappig, ik sta 50.000ste met score, 75.000ste met wins en 100.000 ste met kills. Erg dat er nu al 100.000 mensen zijn met meer dan 26.000 kills. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Eindelijk prestige 4 lvl 16. Reageren
Wienish Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Speel jij non-stop? :l Vanmorgen was je nog level 67 of zo. Reageren
Gijsso Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Speel jij non-stop? :l Vanmorgen was je nog level 67 of zo. Maar er zit dan wel een voordeel aan. Hij kan niet dood gaan. Iets dat geen leven heeft, kan het leven niet af worden genomen Reageren
Wienish Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Speel jij non-stop? :l Vanmorgen was je nog level 67 of zo. Maar er zit dan wel een voordeel aan. Hij kan niet dood gaan. Iets dat geen leven heeft, kan het leven niet af worden genomen Vanuit 67 speel ik (en dan ga ik uit van een goeie dag) net door naar level 70 op een dag (zeg 15 kills per ronde), maar level 70 halen zal ik niet bereiken.. Nee, hij doet er nog even dunnetjes zo'n 16 levels bij. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Speel jij non-stop? :l Vanmorgen was je nog level 67 of zo. Maar er zit dan wel een voordeel aan. Hij kan niet dood gaan. Iets dat geen leven heeft, kan het leven niet af worden genomen Vanuit 67 speel ik (en dan ga ik uit van een goeie dag) net door naar level 70 op een dag (zeg 15 kills per ronde), maar level 70 halen zal ik niet bereiken.. Nee, hij doet er nog even dunnetjes zo'n 16 levels bij. ach ja het is weekend he,wat heeft de gamer anders te doen als gamen? Reageren
Visser23 Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Pff, de map rotation bij Call of Duty is wel érg dramatisch zeg! Vandaag alleen maar Underpass, Highrise, Karachi en Estate gespeeld. Andere maps zijn vandaag niet geweest bij mij, erg slecht dus. Hier mogen ze wel eens wat aan doen. Reageren
Wienish Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Speel jij non-stop? :l Vanmorgen was je nog level 67 of zo. Maar er zit dan wel een voordeel aan. Hij kan niet dood gaan. Iets dat geen leven heeft, kan het leven niet af worden genomen Vanuit 67 speel ik (en dan ga ik uit van een goeie dag) net door naar level 70 op een dag (zeg 15 kills per ronde), maar level 70 halen zal ik niet bereiken.. Nee, hij doet er nog even dunnetjes zo'n 16 levels bij. ach ja het is weekend he,wat heeft de gamer anders te doen als gamen? Drinken? Schijten? Andere games? en Visser: Heb ik ook veel last van gehad Op het gegeven moment raak je wel veel te goed op zo'n map ingespeeld en ga je op gevoel spelen, dat is irritant. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Pff, de map rotation bij Call of Duty is wel érg dramatisch zeg! Vandaag alleen maar Underpass, Highrise, Karachi en Estate gespeeld. Andere maps zijn vandaag niet geweest bij mij, erg slecht dus. Hier mogen ze wel eens wat aan doen. O ja daar moeten ze echt wat aan doen! Soms denk ik echt dat ze Wasteland gewoon verwijderd hebben want die heb ik gemiddeld maar 1 keer per week en dat is nou net mijn lievelings map. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.