Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

De eerste kende ik al, maar de tweede: LOL! Jammer dat de meeste smokebommen op je gegooid worden, en je meestal niet door een raam kan kijken.

Geplaatst:

probeer maar is..

Primary: ak-47 silenced

secondary: model akimbo

perk 1 slieght of hand

perk 2 stopping power

perk 3 ninja

killstreaks

9kills pavelow

11 choppergunner

25 nuke

zodra je de pavelow heb is het al bijna zeker dan je een choppergunner heb en dan meestal een mooie knap op het eind:P

het werkt teminster wel bij mij :D

Geplaatst:

Voor de iets minder geskillde mensen kan je beter harrier => choppergunner/ac130 => nuke nemen, je harrier maakt meestal wel 4 kills namelijk, en op highrise is dat ding helemaal een beest, want daar maakt die zo'n 10 kills :7

Geplaatst:

Zo meer dan 600 kills gemaakt vandaag en mijn 1000ste potje gewonnen. Wel grappig, ik sta 50.000ste met score, 75.000ste met wins en 100.000 ste met kills. Erg dat er nu al 100.000 mensen zijn met meer dan 26.000 kills.

Geplaatst:

Speel jij non-stop? :l Vanmorgen was je nog level 67 of zo.

Maar er zit dan wel een voordeel aan. Hij kan niet dood gaan. Iets dat geen leven heeft, kan het leven niet af worden genomen ;)

Geplaatst:

Maar er zit dan wel een voordeel aan. Hij kan niet dood gaan. Iets dat geen leven heeft, kan het leven niet af worden genomen ;)

Vanuit 67 speel ik (en dan ga ik uit van een goeie dag) net door naar level 70 op een dag (zeg 15 kills per ronde), maar level 70 halen zal ik niet bereiken.. Nee, hij doet er nog even dunnetjes zo'n 16 levels bij.

Geplaatst:

Vanuit 67 speel ik (en dan ga ik uit van een goeie dag) net door naar level 70 op een dag (zeg 15 kills per ronde), maar level 70 halen zal ik niet bereiken.. Nee, hij doet er nog even dunnetjes zo'n 16 levels bij.

ach ja het is weekend he,wat heeft de gamer anders te doen als gamen?:puh:

Geplaatst:

Pff, de map rotation bij Call of Duty is wel érg dramatisch zeg! Vandaag alleen maar Underpass, Highrise, Karachi en Estate gespeeld. Andere maps zijn vandaag niet geweest bij mij, erg slecht dus. Hier mogen ze wel eens wat aan doen.

Geplaatst:

ach ja het is weekend he,wat heeft de gamer anders te doen als gamen?:puh:

Drinken? Schijten? Andere games?

en Visser: Heb ik ook veel last van gehad :puh: Op het gegeven moment raak je wel veel te goed op zo'n map ingespeeld en ga je op gevoel spelen, dat is irritant.

Geplaatst:

Pff, de map rotation bij Call of Duty is wel érg dramatisch zeg! Vandaag alleen maar Underpass, Highrise, Karachi en Estate gespeeld. Andere maps zijn vandaag niet geweest bij mij, erg slecht dus. Hier mogen ze wel eens wat aan doen.

O ja daar moeten ze echt wat aan doen! Soms denk ik echt dat ze Wasteland gewoon verwijderd hebben want die heb ik gemiddeld maar 1 keer per week en dat is nou net mijn lievelings map.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...