Uitroepteken Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Er verandert heus wel veel, maar daar is nu nog niet zo veel over bekent.Edit: de wapens zijn bekent in MW2. kijk dan Lijkt me wel vet, die Z-Afrikaanse Shotgun uit TLAD staat er tussen. Supersnel die. Alleen die wordt wel een erg N00B wapen in MP, dus verwacht daar toch van dat ze die net als de G3 in CoD4 maar 1 schot laten afvuren in plaats van 8 in 3 seconden ofzo. @Ons automerk hierboven Was in CoD4 ook dat je redelijk veel Rifle's had en 3 LMG's. Wel jammer dat ze de M60 eruit halen, weet niet of iemand geprobeerd heeft om Rambo daarmee na te doen, maar dat is eigenlijk nog best leuk.. Reageren
wupie Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Het heet niet voor niets een ICE Axe Hoe wil je met zo'n ding ooit door een stenen muur heen boren? Ok, Maar dan misschien in een ijs level om zo bij een beter sniper plekje te komen. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Geplaatst: 29 juni 2009 Bedenk wel dat dit uit trailers komt en screenshots. Bij geen een game weet je alles van te voren, zo kwam de M60E4 uit MW ook maar één keer voor in de story line. Pas toen het spel uitwas en men bij de laatste missie kwam, of 'm in MP unlockte, kwam men er achter dat hij erin zat. Dit is dus zeker niet de gehele lijst. Daarnaast lijkt me die onderloopse shotgun meesterlijk. Ik ben 't oneens met diegene die zei dat de M16 dan helemaal overpowered wordt. Gezien dat ding al gewoon als shotgun te gebruiken was met eventueel steady aim. Lijkt me kicken onder een AK-47. Gezien ik het nooit zo op al die high tech red dots en ACOG heb, en meer van het old skool rossen ben met iron sights. Dit is dan natuurlijk een leuke toevoeging, gezien een 'nadelauncher meteen zo'n n00b gevoel geeft. Al moet je natuurlijk toegeven dat die GP-25 onder een AK meesterlijk uitziet. ^^ En ik neem aan dat men wel wat op de hoge vuursnelheid van de Striker vind. Kijk naar MW en WaW. Beide zijn de wapens zeer goed uitgebalanceerd, naar mijn smaak doen laten ze de meeste achter zich. Natuurlijk zitten er altijd wat zwarte schapen tussen als de M16, de P90 en de MP40 maar over het algemeen weten ze het altijd weer te flikken. De Sweeper zal dan waarschijnlijk een lage damage krijgen, waardoor je de meeste schoten voor één target nodig hebt om vervolgens te moeten herladen. Reageren
Sjoelie Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Is al een vette lijst. Hopen dat ze er allemaal inzitten! Steyr AUG Reageren
stefan321 Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Is al een vette lijst. Hopen dat ze er allemaal inzitten! Steyr AUG hoop dat ze er er juist niet allemaal in zitten wat dat betekent meer vette wapens Reageren
Forumrunner Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Hoe bedoel je dat precies? Hij zegt het verkeerd. Hij zegt dat hij hoopt dat ze er niet allemaal in zitten. Maar hij bedoelt dat hij hoopt dat dit niet alles is. Hij bedoeld het goed, maar zegt het verkeerd. Reageren
Sjoelie Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Ooh op die manier, dat hoop ik ook. Liever 10 wapens te veel dan 1 te weinig Reageren
stefan321 Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 Hoe bedoel je dat precies? Hij zegt het verkeerd. Hij zegt dat hij hoopt dat ze er niet allemaal in zitten. Maar hij bedoelt dat hij hoopt dat dit niet alles is. Hij bedoeld het goed, maar zegt het verkeerd. srry :$ Reageren
Yanick95 Geplaatst: 30 juni 2009 Rapport Geplaatst: 30 juni 2009 (bewerkt) Tja, ik wacht met conclusies trekken tot ik echt de demo/beta in handen heb. Totdat ik gewoon de gameplay zélf ervaar, en niet een of andere idioot van E3 Ik denk wel dat het een hele goede game gaat worden, daar niet van. Maar mensen dachten ook dat Call of Duty 3 geweldig zou worden. Nou, daar bleek helemaal niks van waar te zijn, want vergeleken met Call of Duty 2, 4 en 5 is het helemaal niks. Dus maar hopen op een Open Beta. Bewerkt: 30 juni 2009 door Yanick95 Reageren
.Stan Geplaatst: 1 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Wel jammer dat er nog zo weinig (niks) over de multiplayer bekend is, maar wel stond in de PU (gameboekje dat in Nederland het eerste Modern Warfare 2 gespeeld heeft en daar een groot verslag over heeft geschreven) en in de PU stond ook dat de multiplayer 'geweldig' ging worden, met ook nieuwe spelmodi en gameplay etc. Ik hoop ook dat de multiplayer geweldig wordt, jullie? Stanboy96 Reageren
Yanick95 Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Waarschijnlijk wel, maar dat is ook gewoon het richtpunt in de 'Call of Duty' serie. De Single Player.. leuk en aardig. Natuurlijk is die ook erg tof, en zeker op Veteran niveau. Maar Multiplayer is waar hét om draait, die je nog maanden na het uitspelen zult gaan spelen... Dus die moet uiteraard in orde zijn. Reageren
wupie Geplaatst: 1 juli 2009 Rapport Geplaatst: 1 juli 2009 Ik weet zeker dat hij beter wordt dan Call of Duty 4, ik hoop alleen dat het speltype war er in zit uit Call of Duty 5. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Ik weet zeker dat hij beter wordt dan Call of Duty 4, ik hoop alleen dat het speltype war er in zit uit Call of Duty 5. Ik weet het nog niet zo zeker... :/ De beelden van de E3 zeiden me totaal niks. Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 Ik kan echt niet wachtten tot Modern Warfare 2 Hij word denk ik wel beter dan het eerste deel, en hopelijk kan je ook in voertuigen kan Wat ik miste in het eerste deel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.