Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Speel jij non-stop? :l Vanmorgen was je nog level 67 of zo.

Maar er zit dan wel een voordeel aan. Hij kan niet dood gaan. Iets dat geen leven heeft, kan het leven niet af worden genomen ;)

Vanuit 67 speel ik (en dan ga ik uit van een goeie dag) net door naar level 70 op een dag (zeg 15 kills per ronde), maar level 70 halen zal ik niet bereiken.. Nee, hij doet er nog even dunnetjes zo'n 16 levels bij.

ach ja het is weekend he,wat heeft de gamer anders te doen als gamen?:puh:

Drinken? Schijten?

Ik wou ze net noemen. Met 'drinken' bedoel je alcohol houdende drankjes hoop ik? :puh:

Geplaatst:

Ik zat laatst is te denken, zou het niet cool zijn als 5 man naast elkaar een Javlin afvuren op hetzelfde moment? En dat op een open map als bijvoorbeeld Wasteland, dan krijg je gewoon een artillerie aanval! :)

Cheers :bier:

paul007

Geplaatst:

Vandaag binnen 1 minuut cold-blooded PRO gehaald, met een at-4 op een pavelow schieten die rookt zodat deze gaat spinnen (of andere heli's) en dan vervolgens erop schieten met je rifle en je hebt hem.

Geplaatst:

Maar er zit dan wel een voordeel aan. Hij kan niet dood gaan. Iets dat geen leven heeft, kan het leven niet af worden genomen ;)

Vanuit 67 speel ik (en dan ga ik uit van een goeie dag) net door naar level 70 op een dag (zeg 15 kills per ronde), maar level 70 halen zal ik niet bereiken.. Nee, hij doet er nog even dunnetjes zo'n 16 levels bij.

Welke mode speel jij dan?

Geplaatst:

Ik ga dit spel ook deze week aanschaffen. Het lijkt me echt vet. :)

Kan iemand mij een goed start setup geven? :puh: De beste wapens in het begin en de beste perks.

Geplaatst:

Zaterdag avond was ik bij kennissen te eten. Hun zoon had het ook geinstalleerd. Wat een fantastisch spel! Serieus. Ik wil echt een nieuwe PC, baal er op zulke momenten zo van dat ik een kutPC heb. En gamen op een iMac, gaat ook niet..

Geplaatst: (bewerkt)

Dit spel is echt verziekt door dat die klote knifes en shotguns ; skills zijn ver te zoeken bij de potjes die ik speel tegenwoordig.

Stelletje idioten die door een level kunnen rennen en enkel de trigger over kunnen halen. Nee, richten is er niet meer bij.

Bewerkt: door Amfetamientje
Geplaatst:

Net twee hele leuke potjes achter elkaar. Eerste potje 5 kills met 1 preditor en het potje daarna zelfs 7 in 1 keer!

Geplaatst: (bewerkt)

net mijn eerste nuke ooit gehaald en god wat voelt dat geweldig zeg :puh: toen ik dat deed was er gelijk hostchange en ik in spanning of hij niet zou disconnecten :puh:

K/D was na het potje 30/2.

vind het wel zwak van die host dat hij gelijk wegging toen ik hem inschakelde maargoed sommige mensen kunnen er nou eenmaal niet tegen als je ze ownt :puh:

lol heb net eerste potje weer met ACR gespeeld sinds ik prestige in ben en gelijk nuke. I love ACR :dans:

game mode was hardcore teamdathmath,mijn team had 3700 punten (3000 waren er van mij) en het was op karachi :dans:

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:

Net twee hele leuke potjes achter elkaar. Eerste potje 5 kills met 1 preditor en het potje daarna zelfs 7 in 1 keer!

Hoe doe je dat in potjes van 6 vs 6?

Geplaatst:

je hebt ook spelmode dat je met grote teams speelt van 9 vs 9.

Geplaatst:

6 vijanden en mezelf. Ik had dus heel veel geluk dat het hele team op 1 plek was en dat gebeurd bijna nooit in Team Deathmatch.

Geplaatst:

ach ja het is weekend he,wat heeft de gamer anders te doen als gamen?:puh:

Drinken? Schijten?

Ik wou ze net noemen. Met 'drinken' bedoel je alcohol houdende drankjes hoop ik? :puh:

Uiteraard!

Welke mode speel jij dan?

Team Deathmatch, always! Ik heb niks met dat Sabotage, Search & Destroy enzo, hooguit bij Ground war Domination soms.

Dit spel is echt verziekt door dat die klote knifes en shotguns ; skills zijn ver te zoeken bij de potjes die ik speel tegenwoordig.

Stelletje idioten die door een level kunnen rennen en enkel de trigger over kunnen halen. Nee, richten is er niet meer bij.

Inderdaad, er is weinig skill aan om met shotguns te knallen (ook al doe ik 't zelf ook vaker) en knifen (wat ik alleen doe als ik in een ruimte ben met meerdere vijanden die mij allemaal niet zien. Ikzelf heb alleen shotguns op Scrapyard en Rust.

Geplaatst:

Ik ben nu lvl 29 :D Haha :puh:

Ik speel overigens altijd Domination. Helaas spelen ze nu mijn maps niet... Afghan en Estate vind ik toch wel de leukste maps, maar die worden nu al twee dagen niet afgespeeld. :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...