Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

6 vijanden en mezelf. Ik had dus heel veel geluk dat het hele team op 1 plek was en dat gebeurd bijna nooit in Team Deathmatch.

Je weet dat dat niet wordt gerekend als zeven kills hea?

Geplaatst:

Ik ben nu lvl 29 :D Haha :puh:

Ik speel overigens altijd Domination. Helaas spelen ze nu mijn maps niet... Afghan en Estate vind ik toch wel de leukste maps, maar die worden nu al twee dagen niet afgespeeld. :duh:

Afghan vind ik met de keer kutter worden, Estate daarentegen is wel weer chill, zeker als je het huis hebt! :)

Geplaatst:

Ik ben nu lvl 29 :D Haha :puh:

Ik speel overigens altijd Domination. Helaas spelen ze nu mijn maps niet... Afghan en Estate vind ik toch wel de leukste maps, maar die worden nu al twee dagen niet afgespeeld. :duh:

Afghan vind ik met de keer kutter worden, Estate daarentegen is wel weer chill, zeker als je het huis hebt! :)

Wou ik maar zeggen zonder huis begin je niks. :S Nadeel van Estate.

Geplaatst:

Dat is met Afghan hetzelfde hoor. Die bunker tussen B en A, als je die hebt win je eigenlijk al. Daarnaast zit ik bij Estate meestal in het huis bij A, maar ook vaak boven op zolder bij punt B. Heerlijke plekjes :puh:

Geplaatst:

Ben eigenlijk wel benieuwd wie hoger is dan mij.

Prestige 4 lvl 20. Zonder te hacken.

Nope ik niet.

Prestige 2 lv 70

26.000 kills

ratio 2.19

1015 wins

2.7 miljoen punten

Geplaatst:

Nope ik niet.

Prestige 2 lv 70

26.000 kills

ratio 2.19

1015 wins

2.7 miljoen punten

Hoe kom je aan zoveel kills op die lvl? Ik heb totaal 26476 kills. K/D 1.02 590 wins 3 miljoen punten.

Geplaatst:

Hoe kom je aan zoveel kills op die lvl? Ik heb totaal 26476 kills. K/D 1.02 590 wins 3 miljoen punten.

Alleen maar Team Deathmath spelen en altijd hetzelfde wapen gebruiken.

Geplaatst:

Alleen maar Team Deathmath spelen en altijd hetzelfde wapen gebruiken.

Loll. ;) Doe je nooit een ander gametype?

Geplaatst:

Nope ik niet.

Prestige 2 lv 70

26.000 kills

ratio 2.19

1015 wins

2.7 miljoen punten

kan ook zijn dta hij bij de vorige level 70 niet in prestige is gegaan voor een tijdje toch?

oja en nog veel belangrijker:waarom feliciteerd niemand me met mijn eerste nuke? :cry:

Geplaatst:

Nope ik niet.

Prestige 2 lv 70

26.000 kills

ratio 2.19

1015 wins

2.7 miljoen punten

kan ook zijn dta hij bij de vorige level 70 niet in prestige is gegaan voor een tijdje toch?

oja en nog veel belangrijker:waarom feliciteerd niemand me met mijn eerste nuke? :cry:

Gefeliciteerd!

Geplaatst:

@NickOwnage hoeveel dagen/uren heb je op de teller staan?

Ik heb net mijn 26.500ste kill gemaakt in 7 dagen en 5 uur. En ik speel alleen Team Deathmatch dus meer dan 40 kills in een potje haal je bijna nooit.

Geplaatst: (bewerkt)

I just had a nuke in a care package.

Vet gewoon.

Visser haz editted my message. OmggGggggGgGgggf? Dat was geen hack hoor, maar een glitch die je met een simpel trucje tot werking kan maken :cab:

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:

Dat is met Afghan hetzelfde hoor. Die bunker tussen B en A, als je die hebt win je eigenlijk al. Daarnaast zit ik bij Estate meestal in het huis bij A, maar ook vaak boven op zolder bij punt B. Heerlijke plekjes :puh:

Visser,

Wij moeten zeker een keertje een potje samen gaan spelen :D

Geplaatst:

Nope ik niet.

Prestige 2 lv 70

26.000 kills

ratio 2.19

1015 wins

2.7 miljoen punten

Jaaaa! M'n kont heb 3 miljoen punten! Ik zag gisteren nog 2.000.000 punten staan!

Ik ben trouwens net de 1 miljoen binnen gedrongen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...