GekkieJ01 Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Ik ben echt slecht op die sniper maps, met name Wasteland en Afghan ( quarry ook een beetje ), heeft iemand hier tips voor? Ik pak namelijk altijd een sniper maar is het dan beter om een assaulth riffle te pakken? Prestige 1 - level 60 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Ik ben echt slecht op die sniper maps, met name Wasteland en Afghan ( quarry ook een beetje ), heeft iemand hier tips voor? Ik pak namelijk altijd een sniper maar is het dan beter om een assaulth riffle te pakken? Prestige 1 - level 60 afghan is vlgensmij echt geen snipers map hoor. maar ik denk niet dat je bij wasteland beter een assault rifle kan gebruiken maar beter een sniper met als secondery een machine geweer. Reageren
ikt Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Op sniper maps moet je met een smg rondrennen. Verwacht niemand. Op kleinere maps kun je alles gebruiken. Reageren
Visser23 Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Op Afghan gebruik ik gewoon altijd Assault Rifle. En dan gewoon in de buurt van A en C blijven. Daar boven bij C en in de Bunker tussen B en A in. Af en toe Care Package gooien en dan komt het helemaal goed Reageren
>$bram$< Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Waarom care package? Predator is veel beter. Reageren
paul007 Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Waarom care package? Predator is veel beter. Niet als je een AC130/Chopper Gunner uit je Care Package tovert. Reageren
Visser23 Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Inderdaad. Ik krijg erg vaak AC130 of Chopper Gunner. Ook zit er wel vaak Harrier in en ik had een keertje Pavelow. Daarnaast krijg je ook wel eens Predator uit care package dus maakt niet veel uit. Gelukkig heb ik niet vaak dat er een UAV of Counter-UAV in zit. Daar heb je echt niks aan. Reageren
.Senne Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Niet als je een AC130/Chopper Gunner uit je Care Package tovert. Of een nuke. Reageren
paul007 Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Niet als je een AC130/Chopper Gunner uit je Care Package tovert. Of een nuke. Je kunt geen nuke uit een care package halen. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Niet als je een AC130/Chopper Gunner uit je Care Package tovert. Of een nuke. Je kunt geen nuke uit een care package halen. wel met een hack die remi-x(volgensmij) net heetf laten zien in een filmpje,maar dat is een ander verhaal dan dat je hem eerlijk krijgt. Reageren
Remi-X Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 wel met een hack die remi-x(volgensmij) net heetf laten zien in een filmpje,maar dat is een ander verhaal dan dat je hem eerlijk krijgt. GEEN HACK :O Gewoon een kleine wijziging in een bestand, meer een soort glitch dus Net was ik toevallig de host, zat met wat andere =USP= leden in de match (Onder andere .Senne) Constant nukes Echt gewoon pro lol was dat Reageren
>$bram$< Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Waarom care package? Predator is veel beter. Niet als je een AC130/Chopper Gunner uit je Care Package tovert. Ja maar die helpen jouw niet naar de volgende Killstreak! Een je hoogste killstreak met deze dingen tellen dus OOk niet mee! Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Vandaag ging in elk potje de host eruit, soms zelfs twee keer. En ook nog een een paar keer precies op het moment dat ik een preditor heb. Jeetje zo gek word je ervan. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Had ik gistermiddag ook, een hele rij potjes midden in het spel de host eruit zien klappen. Hoe komen jullie trouwens ooit aan de tacktical knife attachement? Pistolen zijn voor mij veel te zwak om mee te killen, maar die knife attachment zorgt wel voor beter knife gedrag, wat ik wel even kan gebruiken in mijn Fast Run kit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.