Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Met z'n twee in 3rd Person Cage match gaan. Jij gaat in een cage match, en invite iemand anders zo snel mogelijk.

@ Hieronder: 1 schot kan al genoeg zijn.

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:

Had ik gistermiddag ook, een hele rij potjes midden in het spel de host eruit zien klappen. Hoe komen jullie trouwens ooit aan de tacktical knife attachement? Pistolen zijn voor mij veel te zwak om mee te killen, maar die knife attachment zorgt wel voor beter knife gedrag, wat ik wel even kan gebruiken in mijn Fast Run kit.

hardcore servers,2 a 3 schoten en je bent weg.

Geplaatst:

De kills die een pave low maakt wordt ook niet meegeteld bij je killstreak :-(

Terwijl de kills van (die heli die je krijgt bij een 7 killsteak) wel meetellen.

Geplaatst:

is een bug ;)

Ze horen wel mee te tellen, 't is maar net waar infinity war zin in heeft :puh:

Eenmaal als ik mijn harrier heb ga ik gewoon ergens chill liggen, en dan zie ik me pavelow wel verschijnen :puh: En door dat ding krijg ik weer ac130 :)

Geplaatst:

Ook zo lullig, had ik eindelijk een 7 killstreak, dus zo'n helikopter, vliegt hij twee minuten rond zonder één kill te maken :7

Geplaatst:

Nog genaaider: Je hebt harrier (feest), dan krijg je bombartement (levert 0 kills op), dan hoor je de 3de aanvliegen, hoor je tegerlijkertijd ook een stinger vertrekken :puh:

Als je mazzel hebt zie je dat ding nog net crashen :7

Geplaatst:

is een bug ;)

Ze horen wel mee te tellen, 't is maar net waar infinity war zin in heeft :puh:

Eenmaal als ik mijn harrier heb ga ik gewoon ergens chill liggen, en dan zie ik me pavelow wel verschijnen :puh: En door dat ding krijg ik weer ac130 :)

Weeral een bug :7 . Komaan zeg, gaat dat nu blijven duren :{

Nog genaaider is: 4 killstreak, bijna je eerste award: Predator. Komt er een kutcamper uit een hoekje en kan je weer opnieuw... Hup weer 4 killstreak, staat die gozer weer ergens anders..

@Hierboven: MW2 wint het van San Andreas wat bugs betreft :7

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:

Nog genaaider is: 4 killstreak, bijna je eerste award: Predator. Komt er een kutcamper uit een hoekje en kan je weer opnieuw... Hup weer 4 killstreak, staat die gozer weer ergens anders..

@Hierboven: MW2 wint het van San Andreas wat bugs betreft :7

Bij SA had ik er teminste geen last van.

En bij SA konden ze geen patchen uitbrengen en bij MW2 wel :7

Geplaatst:

Ja, ik ook. Steeds minder leuke dingen, alleen nog maar rotzooi. zo had ik eens 4 UAV's bij me: 2 uit 3 killstreak en 2 uit care packages.

Het kan trouwens nog genaaider: ik zag een knul die zo'n air drop had (4 care packages) 3 ammo en een UAV :7

Geplaatst:

Waarom care package? Predator is veel beter.

Niet als je een AC130/Chopper Gunner uit je Care Package tovert. knipoog.gif

Ja maar die helpen jouw niet naar de volgende Killstreak! Een je hoogste killstreak met deze dingen tellen dus OOk niet mee!

Boeien? Het gaat toch om de kills die je maakt?

Geplaatst:

Het staat op de COD:Wikia dat alleen de kills van de eerste pave low (Niet uit Care Package!!!!) meetellen voor de volgende streak.

@NickOwnage hoeveel dagen/uren heb je op de teller staan?

Ik heb net mijn 26.500ste kill gemaakt in 7 dagen en 5 uur. En ik speel alleen Team Deathmatch dus meer dan 40 kills in een potje haal je bijna nooit.

Ik ga direct voor je kijken. ;)

MP 8 dagen en 14 uur 16 minuten

Campaign: 15 uur en 20 minuten. 2x verhaallijn gespeeld. Op makkelijk en Veteran

Special Opps: 12 uur 51 minuten

Totaal 15 dagen 2 uur en 47 minuten. Maar komt omdat ik hem aan laat staan als ikga eten of wat anders ga doen.

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Ik zit tegenwoordig in zo'n lauwe clan, wij spelen echt alleen maar Search & Destroy, Free for all, Capture The Flag, en dat zijn juist de modes die ik goed kan spelen... En ze zijn elke dag wel online, we spelen namelijk bijna elke dag met elkaar :puh: Ik heb ook nog een bijnaam: Kut Hagenees :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...