Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga direct voor je kijken. ;)

MP 8 dagen en 14 uur 16 minuten

Campaign: 15 uur en 20 minuten. 2x verhaallijn gespeeld. Op makkelijk en Veteran

Special Opps: 12 uur 51 minuten

Totaal 15 dagen 2 uur en 47 minuten. Maar komt omdat ik hem aan laat staan als ikga eten of wat anders ga doen.

De multiplayer houd alleen de tijd bij wanneer je ook echt in een potje zit he. Je hebt bijna een dag langer mp gespeeld dan ik en toch hebben we evenveel kills :puh:

Geplaatst:

Ik ga direct voor je kijken. ;)

MP 8 dagen en 14 uur 16 minuten

Campaign: 15 uur en 20 minuten. 2x verhaallijn gespeeld. Op makkelijk en Veteran

Special Opps: 12 uur 51 minuten

Totaal 15 dagen 2 uur en 47 minuten. Maar komt omdat ik hem aan laat staan als ikga eten of wat anders ga doen.

De multiplayer houd alleen de tijd bij wanneer je ook echt in een potje zit he. Je hebt bijna een dag langer mp gespeeld dan ik en toch hebben we evenveel kills :puh:

Ik heb dit spel ook voor het eerst gespeeld etc ook 1e schietspel op GoW2 na dan die ik op 360 heb gespeeld. Ik had eerst een KD van 0.60 toen werd het in de 0.80 nu dus 1.02 en wordt nog wel hoger.

Geplaatst:

De kills zeggen helemaal niks eigenlijk :puh:

je hebt mensen die non stop mensen aan het neerknallen zijn, maar je hebt ook mensen die 'ns proberen te quickscope, met een riot shield te gaan, e.d. Daarmee maak je vanzelsprekend niet veel kills :puh:

Geplaatst:

Ook zo lullig, had ik eindelijk een 7 killstreak, dus zo'n helikopter, vliegt hij twee minuten rond zonder één kill te maken emo.gif

Nog genaaider: Je hebt harrier (feest), dan krijg je bombartement (levert 0 kills op), dan hoor je de 3de aanvliegen, hoor je tegerlijkertijd ook een stinger vertrekken puh2.gif

Als je mazzel hebt zie je dat ding nog net crashen emo.gif

Het lulligst wat je kan overkomen: de connectie die uitvalt wanneer je in een Chopper Gunner zit. traantjes.gif

Geplaatst:

Ook zo lullig, had ik eindelijk een 7 killstreak, dus zo'n helikopter, vliegt hij twee minuten rond zonder één kill te maken emo.gif

Nog genaaider: Je hebt harrier (feest), dan krijg je bombartement (levert 0 kills op), dan hoor je de 3de aanvliegen, hoor je tegerlijkertijd ook een stinger vertrekken puh2.gif

Het lulligst wat je kan overkomen: de connectie die uitvalt wanneer je in een Chopper Gunner zit. traantjes.gif

Dat had ik :duh: Werd automatisch afgemeld van PSN terwijl ik eindelijk een chopper gunner had met m'n care package. Ik dacht eindelijk eens iets anders te krijgen dan een counter UAV, word ik afgemeld. :puh:

Geplaatst:

Dat had ik :duh: Werd automatisch afgemeld van PSN terwijl ik eindelijk een chopper gunner had met m'n care package. Ik dacht eindelijk eens iets anders te krijgen dan een counter UAV, word ik afgemeld. :puh:

Ook lullig heb je een Chopper gunner uit Care Package: Probeer je te pakken wordt je net gekilld. Je rent er weer naartoe weer wordt je gekilld en dat dan een teammaat van je hem pakt. :bonk:

Geplaatst:

Meestal als je word afgemeld kun je gewoon doorspelen maar tellen de kills die je daarna maakt nog wel mee dan? Lijkt me niet want hij kan het dan onmogelijk bijhouden, en volgens mij krijg je op zo`n moment een vraagteken boven je hoofd. Kijk maar eens goed rond soms zie nog meer van die mensen met een vraagteken boven het hoofd, terwijl als je bij de score kijkt niemand ? als naam heeft.

Geplaatst:

De kills zeggen helemaal niks eigenlijk :puh:

je hebt mensen die non stop mensen aan het neerknallen zijn, maar je hebt ook mensen die 'ns proberen te quickscope, met een riot shield te gaan, e.d. Daarmee maak je vanzelsprekend niet veel kills :puh:

Daar komt ook nog bij dat mensen die Domination/Team Deathmatch en andere modes met respawn spelen veel meer kills hebben dan mensen die S&D spelen.

Ik heb nu ook red tiger op de TAR-21, ziet er wel mooi uit. Volgende prestige ga ik eens de FAL gebruiken; ik vind dat dat wapen er stoer uitziet en niet veel mensen gebruiken het. :puh:

Geplaatst:

Daar komt ook nog bij dat mensen die Domination/Team Deathmatch en andere modes met respawn spelen veel meer kills hebben dan mensen die S&D spelen.

Ik heb nu ook red tiger op de TAR-21, ziet er wel mooi uit. Volgende prestige ga ik eens de FAL gebruiken; ik vind dat dat wapen er stoer uitziet en niet veel mensen gebruiken het. :puh:

Nee inderdaad kills is niet het belangrijkste, dat is natuurlijk de score. En daarna vind ik de ratio het belangrijkst, daaraan kun je toch ook zien hoe goed je nu eigenlijk bent. En het is niet zo slim om een wapen te gebruiken die je nooit ziet, lijkt mij aardig logisch waarom. Als je met de FAL nou is goed zou kunnen mikken en als ie veel damage geeft gebruikte iedereen hem. Tja en dat is nu het tegenovergestelde, maargoed misschien ben je wel een goede uitzondering....

Geplaatst:

Ik vond de Fal een prachtig wapen. Op langere afstanden was hij geweldig. Niet zo accuraat als de ACR, natuurlijk, maar dat ding is net een laser. Tot ik opeens iemand een halve meter voor me zag, en je te maken hebt met een SMG of gewoon een SCAR ofzo die sneller schiet dan een mens kan klikken :|

Geplaatst:

Nee inderdaad kills is niet het belangrijkste, dat is natuurlijk de score. En daarna vind ik de ratio het belangrijkst, daaraan kun je toch ook zien hoe goed je nu eigenlijk bent. En het is niet zo slim om een wapen te gebruiken die je nooit ziet, lijkt mij aardig logisch waarom. Als je met de FAL nou is goed zou kunnen mikken en als ie veel damage geeft gebruikte iedereen hem. Tja en dat is nu het tegenovergestelde, maargoed misschien ben je wel een goede uitzondering....

Dat is het probleem tegenwoordig met iedereen. Gewoon het meest sterkste wapen gebruiken, je zou nog eens een slechte score of KD kunnen halen. :tu: Iedereen loopt rond met een assault rifle. Kan me niet voorstellen dat het enige voldoening geeft, een sniper doden met een volautomatische ACR op weet ik niet hoeveel meter. Dat is dan ook het probleem met MW2. Alle assault rifles zijn veels te sterk ten opzichte van andere wapens. In MW had je de AK als enige 40-30 wapen, al kreeg je er een hoop terugslag en mondingsvuur voor terug. Nu is bijna elk wapen een AK, maar dan zonder zijn nadelen. Of de 30-20'ers. De M4 had sway: lastig mee te 'snipen'. Nu kun je een ACR oppakken, zonder sway en zonder terugslag!

En dan te bedenken dat een gedempte M82 iemand niet met een headshot kan omleggen, in 1 shot. :7 Fock, .50 kaliber + hoofd = geen hoofd.. anyone?

Velaro: Gebruik die FAL! Laat zien dat je niet weer een andere noob bent met een assault rifle + stopping power! :tu:

Geplaatst:

Attack helicopter is teH m0st suXoR killstreak reward die je ooit kan hebben. hij killed niemand, + wordt meestal meteen uit de lucht geknalt. Gewoon de Harrier strike pakken, stukken beter, en de bovenhangende harrier haalt zo 5 kills binnen (of meer 1 keer meegemaakt dat ie 12 kills maakte :7).

Wie speelt er nog meer op de PC? (ikke dus duh..) add me joshtheboss123456789

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is het probleem tegenwoordig met iedereen. Gewoon het meest sterkste wapen gebruiken, je zou nog eens een slechte score of KD kunnen halen. :tu: Iedereen loopt rond met een assault rifle. Kan me niet voorstellen dat het enige voldoening geeft, een sniper doden met een volautomatische ACR op weet ik niet hoeveel meter. Dat is dan ook het probleem met MW2. Alle assault rifles zijn veels te sterk ten opzichte van andere wapens. In MW had je de AK als enige 40-30 wapen, al kreeg je er een hoop terugslag en mondingsvuur voor terug. Nu is bijna elk wapen een AK, maar dan zonder zijn nadelen. Of de 30-20'ers. De M4 had sway: lastig mee te 'snipen'. Nu kun je een ACR oppakken, zonder sway en zonder terugslag!

En dan te bedenken dat een gedempte M82 iemand niet met een headshot kan omleggen, in 1 shot. :7 Fock, .50 kaliber + hoofd = geen hoofd.. anyone?

Velaro: Gebruik die FAL! Laat zien dat je niet weer een andere noob bent met een assault rifle + stopping power! :tu:

Tja er zitten nog heel veel fouten in maar aan de sterkte en terugslag van de wapens erger ik me niet aan. En de ACR is zo precies omdat het heel weinig damage geeft, dus daarmee ben je weer kansloos van dichtbij. En het is logisch dat veel assault wapens net zo als de AK in Mw1 zijn, alleen dan zonder veel terugslag. De wapens van tegenwoordig zijn weer beter geworden en ze hebben de nadelen er zoveel mogelijk uitgehaald natuurlijk. Dus ja we moeten maar wennen dat de wapens veel minder nadelen hebben dan in Mw1 en op elkaar gaan lijken.

Trouwens waarom ben je nou weer een noob als je assault met stopping power gebruikt? Ik heb nu 20.000 kills met de SCAR+stopping power en haal regelmatig scores van 30 kills en 5 deaths in Team Deathmatch Express dus.....

Bewerkt: door jeroen.engeler
Geplaatst:

Ja inderdaad, maar dat kan je met geen enkele van de 4 snipers in MW2(als ze gedempt zijn) :7 . Je kan zelfs amper een "one shot kill" maken als ie niet gedempt is, terwijl ze in het echt zo je arm er zouden af knallen :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...