Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heeyy,

ikheb in mw2 een hack gebruikt en mezelF 20000-25000 xp gegeve want ik wou de 1887s echt graag. Kheb hier spijt van van want ik ben bang dat ik gebannt word. Ik doe het nooit meer, dat Zekr niet, maart denken jullie dat ik word gebannt? Ik wert dat er teen sprake van hacks zijn op het forumm, maar ik wil het toch echt weten...

Bewerkt: door JoshTheBoss
Geplaatst:

Ikke niet kunnen lezen wat staan daar. :puh:

Nee effe serieus, op de PC kan je er volgens mij niet voor gebanned worden, op de XBOX wel en de PS3 ook niet dacht ik, maar ik kan dit niet allemaal met zekerheid zeggen :)

Geplaatst:

weetje wat lullig is? dat je net een Predator missil en er een nieuwe host word gekozen dan ben je em kwijt

Geplaatst:

Idd, en dan is het nog kutter dat hij bij mij bijna altijd wegvalt met een melding als Unable to connect to host of een andere melding. Raak er echt kwaad over, sta je eindelijk 9-2 kills op S&D, Searching for new host...

Geplaatst:

Daar komt ook nog bij dat mensen die Domination/Team Deathmatch en andere modes met respawn spelen veel meer kills hebben dan mensen die S&D spelen.

Ik heb nu ook red tiger op de TAR-21, ziet er wel mooi uit. Volgende prestige ga ik eens de FAL gebruiken; ik vind dat dat wapen er stoer uitziet en niet veel mensen gebruiken het. :puh:

Nee inderdaad kills is niet het belangrijkste, dat is natuurlijk de score. En daarna vind ik de ratio het belangrijkst, daaraan kun je toch ook zien hoe goed je nu eigenlijk bent. En het is niet zo slim om een wapen te gebruiken die je nooit ziet, lijkt mij aardig logisch waarom. Als je met de FAL nou is goed zou kunnen mikken en als ie veel damage geeft gebruikte iedereen hem. Tja en dat is nu het tegenovergestelde, maargoed misschien ben je wel een goede uitzondering....

ik gebruik hem soms in hardcore,daar ben je met 1 kogel van de FAL dood :clown:

Geplaatst:

Nou dan ben ik toch eindelijk ook lvl 70.

Eigenlijk kan ik alleen maar concluderen dat dit spel vervelender en vervelender wordt naarmate de tijd verstrekt, er komen steeds meer hersenloze shotgun-losers bij... *zucht*

Misschien ga ik dit spel binnenkort maar verkopen.

Geplaatst:

Eigenlijk kan ik alleen maar concluderen dat dit spel vervelender en vervelender wordt naarmate de tijd verstrekt, er komen steeds meer hersenloze shotgun-losers bij... *zucht*

maar op lange afstand own je die noobs toch wel?

Geplaatst:

Het probleem is dat die Models ook op lange afstand effectief zijn. Neem dit:

Een normale shotgun verliest meer kracht bij langere afstanden totdat het 0 is. Bij de models neemt de kracht niet af en op een bepaalde afstand doet die niets meer, maar 1cm daarvóór doet die nog steeds 100% schade.

Geplaatst:

Het probleem is dat die Models ook op lange afstand effectief zijn. Neem dit:

Een normale shotgun verliest meer kracht bij langere afstanden totdat het 0 is. Bij de models neemt de kracht niet af en op een bepaalde afstand doet die niets meer, maar 1cm daarvóór doet die nog steeds 100% schade.

ach ja die models zijn wel vervelend.

Geplaatst:

Heeyy,

ikheb in mw2 een hack gebruikt en mezelF 20000-25000 xp gegeve want ik wou de 1887s echt graag. Kheb hier spijt van van want ik ben bang dat ik gebannt word. Ik doe het nooit meer, dat Zekr niet, maart denken jullie dat ik word gebannt? Ik wert dat er teen sprake van hacks zijn op het forumm, maar ik wil het toch echt weten...

Nee, word je niet voor gebanned. Prestige hacks zijn er namelijk ook genoeg, waar ook geen drol tegen gedaan word. En naar mijn zeggen is dat ook zo iets, maar dan nog even een tikkeltje erger. Mja, t lijkt mij nou leuker om eerlijk aan je wapens te komen :puh:

@ Model 1887: Dat was toch patched?

Geplaatst:

Ik own die noobs sowieso wel maar het blijft vervelend.

Geplaatst:

Heeyy,

Een tijdje geleden was nog een hele groep mensen gebanned voor hacken.

Geplaatst:

Heeyy,

Een tijdje geleden was nog een hele groep mensen gebanned voor hacken.

Serves 'em right

Geplaatst:

Die models zijn verneukt, de spas-12 daarintegen is nu gewoon beter dan de 1887 ;)

Het nadeel van de spas is wel dat je pump action hebt, maar met sleight of hand is dat geen probleem. En de spas is ongeveer dezelfde range als de models VOOR de patch, maar toen kwamen er van die huilbaby's die met hun ACR geen 1887 konden ownen :duh:

Nee, de laatste tijd erger ik me ook meer en meer aan IW. Kzal maar eens een papiertje rechtsonderin me tv plakken, zodat ik hun logo niet meer kan zien ^^

Geplaatst:

Heeyy,

Nee, word je niet voor gebanned. Prestige hacks zijn er namelijk ook genoeg, waar ook geen drol tegen gedaan word. En naar mijn zeggen is dat ook zo iets, maar dan nog even een tikkeltje erger. Mja, t lijkt mij nou leuker om eerlijk aan je wapens te komen :puh:

@ Model 1887: Dat was toch patched?

Volgens mij alleen de single handed versie :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...