Remi-X Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 ik ben zeker weer een van de weinige die alleen maar met zijn sniper rondjes loopt? Neuh, was ik zonet ook even een keertje aan het proberen. 5-2-22 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 ik ben zeker weer een van de weinige die alleen maar met zijn sniper rondjes loopt? Ik doe het ook best vaak. Intervention Reageren
Djmaddox Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 ik ben zeker weer een van de weinige die alleen maar met zijn sniper rondjes loopt? Ik speel de laatste tijd ook alleen maar met Intervention. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 ik gebruik intervention met die scope waarmee je wit licht krijgt(ben de naam even kwijt :$ ) op quarry. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Ik speelde eerst met de 50cal maar vind de M21 EBR nu toch een stukje fijner werken om dat Shotgun-tuig naar de noob-hemel te blazen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 ik gebruik intervention met die scope waarmee je wit licht krijgt(ben de naam even kwijt :$ ) op quarry. Thermal Scope. Is wel handig. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Dat vind ik dan net weer te langzaam omdat ik ook vooral close-combat speel met mijn sniper. Logica? schei uit. Reageren
Wienish Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Even mijn PS3 aanzetten en kijken of ik vandaag level 56 haal met MW2.. En Nick, al Prestige 5 zeker? :$ Reageren
lexus123 Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 (bewerkt) Ik heb 2 nieuwe schatjes ondekt: De Desert eagle, 2 in elke hand :D (akimbo voor de hoogbegaafde) Akimbo Pro noemen ze dat @ Hierboven: nee, maar volgens mij wel al dik in de 30. Bewerkt: 4 februari 2010 door lexus123 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Even mijn PS3 aanzetten en kijken of ik vandaag level 56 haal met MW2.. En Nick, al Prestige 5 zeker? :$ Nee, bijna. Grapje. Prestige 4 lvl 37. Reageren
Wienish Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Even mijn PS3 aanzetten en kijken of ik vandaag level 56 haal met MW2.. En Nick, al Prestige 5 zeker? :$ Nee, bijna. Grapje. Prestige 4 lvl 37. level 67 t/m 70 en 1 t/m 17 doet ie op een paar uurtjes, en een paar dagen later is ie maar 20 levels verder Reageren
ikt Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 ik doe geen mw2 meer :O GTA IV > MW2 Reageren
flippie13 Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Ik loop overigens ook met een sniper rondjes hoor Intervention + ACOG scope, kheb alles op dat ding al vrijgespeeld, dus nu kan ik lekker quickscope En de 1000 kills ben ik er ook mee gepasseerd Nu heb ik dus als title die title (doh) waar intervention op staat (die goude, die je krijgt als je alles erop hebt geunlockt), en als emblem heb ik die schietroos met Intervention erop Kunnen ze tenminste zien dat ik nog een beetje skills heb als ik met me akimbo eagle's loop Reageren
GTA Haas Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 F*ck yeah! Net 1000 headshot's met intervention. Heb nu golden title, nog iets van 300 á 400 hs met Ak47 voor golden title. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Weer een Fail van IWNet, ik kan weeral niet connecten. Er staat de hele tijd Connecting to IWNet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.