Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik kan echt niet wachtten tot Modern Warfare 2 :D

Hij word denk ik wel beter dan het eerste deel, en hopelijk kan je ook in voertuigen kan :Y

Wat ik miste in het eerste deel :duh:

Ik hop dan wel niet dat er van die tanks in multiplayer komen, want in COD: WaW verpeste die tanks alles. :/ -.-

Geplaatst:

Hij word denk ik wel beter dan het eerste deel, en hopelijk kan je ook in voertuigen kan :Y

Ik hop dan wel niet dat er van die tanks in multiplayer komen, want in COD: WaW verpeste die tanks alles. :/ -.-

Inderdaad ;)

Ik dacht meer aan boten, Auto's, vliegtuigen enz. ^_^

COD: WaW, vond ik ook niet zo geweldig :N

Geplaatst:

Inderdaad ;)

Ik dacht meer aan boten, Auto's, vliegtuigen enz. ^_^

COD: WaW, vond ik ook niet zo geweldig :N

Ja, gewoon de transport voertuigen. Niet die tanks en dat soort spul. Maar dan moeten de maps ook weer groter worden. Daar ben ik niet op tegen want als de maps gaan lijken op BF2 komt het allemaal goed (qua grote). En alleen maar close-quarter gaat ook vervelen.

Geplaatst:
Ja, gewoon de transport voertuigen. Niet die tanks en dat soort spul. Maar dan moeten de maps ook weer groter worden. Daar ben ik niet op tegen want als de maps gaan lijken op BF2 komt het allemaal goed (qua grote). En alleen maar close-quarter gaat ook vervelen.

Maar dan moeten er wel meer dan 12 mensen in een map kunnen anders maken de snipers iedereen dood.

Geplaatst:

als ze er tanken in plaatsen... oke maar dan moeten ze ook spullen neer zetten die, die krengen aan kan.

en grotere maps maar te groot is ook niet leuk dan word het net battlefield

Geplaatst:

Ook zo het handig zijn om in een bepaald gebied maar 20 seconden ofzo te staan, om campers tegen te gaan. En dat heen en weer bewegen ook niet helpt, want je mag niet in een gebied van 5km2 blijven. Is een beetje moeilijk, maar het is een idee dat nog uitgebreid kan worden ^_^.

En nog over die tanks, je kan in Call of Duty WaW gewoon hardcore mode kiezen, zitten geen tanks in. Het is wel wat moeilijker, maar het is ook wat leuker. Al vind ik dat ze er een soort optie als in GTA IV in moeten zetten, waar je zelf kan bepalen wat je erin wilt hebben. Tanks aan/uit, auto's aan/uit, camping (zie hierboven) aan/uit, enz, etc.

Geplaatst:
Ook zo het handig zijn om in een bepaald gebied maar 20 seconden ofzo te staan, om campers tegen te gaan. En dat heen en weer bewegen ook niet helpt, want je mag niet in een gebied van 5km2 blijven. Is een beetje moeilijk, maar het is een idee dat nog uitgebreid kan worden ^_^.

En nog over die tanks, je kan in Call of Duty WaW gewoon hardcore mode kiezen, zitten geen tanks in. Het is wel wat moeilijker, maar het is ook wat leuker. Al vind ik dat ze er een soort optie als in GTA IV in moeten zetten, waar je zelf kan bepalen wat je erin wilt hebben. Tanks aan/uit, auto's aan/uit, camping (zie hierboven) aan/uit, enz, etc.

Hoe bedoel je? Dat heb je toch ook in Private Matches of niet dan? :puh:

Geplaatst:

Hoe bedoel je? Dat heb je toch ook in Private Matches of niet dan? :puh:

Yup, maar dan zou dat ook voor normale matches over het internet moeten. Is veel handiger. Ook handig wat ze volgens mij ook in CoD 3 hebben gezet, is dat je zelf een match kan zoeken naar jouw verlangens.

Geplaatst:

Hoe wil je dat dan regelen? Dat is uiteindelijk toch hostvoordeel? > Oneerlijk!

Dan kan iemand precies instellen hoe en wat, en de nadelen van zichzelf (Laten we zeggen dat diegene slecht is in tanks ontwijken > tanks uit, etc) eruithalen.

Dat is geen Fair Play meer, snap je? :)

Geplaatst:

Dan kan iemand precies instellen hoe en wat, en de nadelen van zichzelf (Laten we zeggen dat diegene slecht is in tanks ontwijken > tanks uit, etc) eruithalen.

en als je gaat stemmen net als in halo 3 heb je van die leavers das heel irri dan speel je bvb 4 tegen 2

Geplaatst:

Jij snapt me niet helemaal geloof ik. Het eerste wel, maar dan heb ik nog iets. Ik doel er op dat je dus net als in CoD3, even wat preferences invult, zoals tanks aan/uit etc. Dan druk je op search, kom je in match zoals jij 'm wilt!

@Hierboven

Ey, ontopic blijven ;) ! Nee, maakt niet uit. Maar ja zoiets heb je ook op GTA IV. Zwaar irritant. Of dan willen ze de leider kicken, gaat de game soms niet starten.. Snap niet wat die mensen willen..

Geplaatst:

IK ben ook nog steeds voor Social matches die je samen met een guest kan spelen. snap niet dat ze dit niet doen...

Geplaatst: (bewerkt)

Voor de mensen die nóg meer info willen over de game, een MW2 special van het OXM:

part1i.jpg

part2p.jpg

part3t.jpg

part4x.jpg

part4x.jpg

part6.jpg

part8.jpg

michael1u.jpg

michael2f.jpg

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst: (bewerkt)

Modern Warfare 2 gaat toch weer Call of Duty: Modern Warfare 2 heten: klik

codmw2553_screen.jpg

Bewerkt: door Daffy Duck
Geplaatst:
Modern Warfare 2 gaat toch weer Call of Duty: Modern Warfare 2 heten: klik

codmw2553_screen.jpg

Dat komt omdat de consument het niet als call of duty spel ziet als het alleen modern warfare 2 heette, hiermee bewijst de wereld dat ze lui is en niet verder kijkt dan hun neus lang is :7 . Een minuutje op g00gle zoeken en je weet dat het toch een call of duty spel is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...