Dr.Oppai Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Geplaatst: 5 februari 2010 zou toch kunnen dat je verward was met perks?je deed er geen emoticons bij dus ik vatte het inderdaad serieus op. Damn right I didn't! Ik heb 2 nieuwe schatjes ondekt: De Desert eagle, 2 in elke hand :D (akimbo voor de hoogbegaafde) Akimbo Pro noemen ze dat Maar even over MW2: Heb de AUG ontdekt en het blijkt een flink goed wapen te zijn. Zelf zonder Stopping Powah kill je mensen (dat is een unicum). @hierboven: Dus jij bent mijn Siamese tweelingbroer! We delen dezelfde gedachten! En wie het in z'n hoofd haalt om over AKIMBO LMG te beginnen: lol dat zou pas een spray festijn worden ^^ Reageren
Wienish Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Demn Lexus, als je dan geen spierpijn hebt weet ik 't ook niet meer. Als je ziet dat die wapens zo'n grote kracht leveren dat die kerel naar achteren moet stappen.. Reageren
paul007 Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 JOEPIE! Net m'n 10e Nuke gehaald, ik ga nu maar weer effe wat anders instellen voor m'n killstreaks want die nuke begint knap irritant te worden. Cheers! paul007 Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 PC heeft inderdaad geen accuracy, wat ik best jammer vind. @ hierboven: niet vergeten ook nog een echt leven te leiden. Haha het is buiten toch bagger weer dus veel meer dan gamen kun je ook niet doen. Reageren
Remcconen Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Bij mij regent het niet hoor. Het is hier gewoon droog. Net level 68 geworden. Duurt zo lang. Wat is snelste manier volgens jullie? Challenges, maar welke mode? PC gamer hier. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Bij mij regent het niet hoor. Het is hier gewoon droog. Net level 68 geworden. Duurt zo lang. Wat is snelste manier volgens jullie? Challenges, maar welke mode? PC gamer hier. De snelste manier is natuurlijk zoveel mogelijk challenges halen. Ik doe alleen Team Deathmatch en als je daar een beetje goed in bent kun je regelmatig 3500 punten halen in 1 potje. En als je iedere dag minimaal 30.000 punten haalt gaat het levelen best wel snel hoor. Reageren
paul007 Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Bij mij regent het niet hoor. Het is hier gewoon droog. Net level 68 geworden. Duurt zo lang. Wat is snelste manier volgens jullie? Challenges, maar welke mode? PC gamer hier. Speel demolition of eventueel search and destroy als je daar goed in bent. Ikzelf speel vaak demolition, om een aantal redenen: Veel punten per potje Wanneer je voor bijvoorbeeld een Nuke gaat hoef je geen zorgen te maken dat het potje over is, je hebt namelijk 2 of 3 rondes. It's FUN! Cheers paul007 Reageren
BV_1993 Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Heeft de PC versie van MW2 ook een demo? Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 (bewerkt) Heeft de PC versie van MW2 ook een demo? Ik kan er niks over vinden dus volgens mij is er geen demo. Gewoon kopen, multiplayer bevat nogal wat fouten maar de singleplayer is episch, nog beter dan die van Cod 4. Zijn hier ook al mensen die gouden titles hebben van wapens? Ik moet nog 120 headshots van de 1000 met de SCAR en dan heb ik er eindelijk 1. Met de FAMAS en de M4A1 kom ik ook redelijk in de buurt namelijk nog beide 200 headshots. Ik heb al wel pas geleden nog deze title gekregen. Bewerkt: 6 februari 2010 door jeroen.engeler Reageren
lexus123 Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 (bewerkt) Heeft de PC versie van MW2 ook een demo? MW2 heeft nooit een demo gekend Heeft de PC versie van MW2 ook een demo? Ik kan er niks over vinden dus volgens mij is er geen demo. Gewoon kopen, multiplayer bevat nogal wat fouten maar de singleplayer is episch, nog beter dan die van Cod 4. Zijn hier ook al mensen die gouden titles hebben van wapens? Ik moet nog 120 headshots van de 1000 met de SCAR en dan heb ik er eindelijk 1. Met de FAMAS en de M4A1 kom ik ook redelijk in de buurt namelijk nog beide 200 headshots. Ik heb al wel pas geleden nog deze title gekregen. Ik heb 'The Silent' en 'Blademaster'. Van wapens of killstreaks heb ik er (nog) geen. Oja, heb nu alle Titles van de eerste pagina Bewerkt: 6 februari 2010 door lexus123 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Lol, net m'n 24ste nuke gehaald. Zoals paul007 zegt; ze beginnen irritant te worden. Voortaan voor mij; Predator Missile - Harrier Strike en Chopper Gunner. Reageren
flippie13 Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 Ik blijf altijd steken op 22 killstreak Als ik enorm aan het ownen ben, kom ik tot de 22 Altijd ;( Een keer tot 24 gekomen volgens mij, maar toen kwam er zon kut noobtuber aan TOen was ik maar uit het potje gegaan, moesten ook eten Reageren
Hayte Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Bij mij regent het niet hoor. Het is hier gewoon droog. Net level 68 geworden. Duurt zo lang. Wat is snelste manier volgens jullie? Challenges, maar welke mode? PC gamer hier. Speel demolition of eventueel search and destroy als je daar goed in bent. Ikzelf speel vaak demolition, om een aantal redenen: Veel punten per potje Wanneer je voor bijvoorbeeld een Nuke gaat hoef je geen zorgen te maken dat het potje over is, je hebt namelijk 2 of 3 rondes. It's FUN! Cheers paul007 Een nuke stopt het spelletje meteen. Had ik net ook, in de eerste ronde een nuke, en het spel was afgelopen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Bij mij regent het niet hoor. Het is hier gewoon droog. Net level 68 geworden. Duurt zo lang. Wat is snelste manier volgens jullie? Challenges, maar welke mode? PC gamer hier. De snelste manier is natuurlijk zoveel mogelijk challenges halen. Ik doe alleen Team Deathmatch en als je daar een beetje goed in bent kun je regelmatig 3500 punten halen in 1 potje. En als je iedere dag minimaal 30.000 punten haalt gaat het levelen best wel snel hoor. Als je gewoon Demolition doet haal je in een potje bijna wel 6000 punten (Zonder challenges) Reageren
lexus123 Geplaatst: 7 februari 2010 Rapport Geplaatst: 7 februari 2010 Door het Riot Shield boosten (maandje geleden) is m'n Accuracy flink naar beneden gegaan. Zat eerst op de 23% maar ben was gezakt naar de 15. Zit nu weer op 17,5 ongeveer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.