Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik blijf altijd steken op 22 killstreak :(

Als ik enorm aan het ownen ben, kom ik tot de 22 :7 Altijd ;(

Een keer tot 24 gekomen volgens mij, maar toen kwam er zon kut noobtuber aan :(

TOen was ik maar uit het potje gegaan, moesten ook eten :7

Ik had paar dagen terug ook de hele tijd 18 killstreak, 19 killstreak, 1x zelfs 24 killstreak, maar nee, zo'n kneus moest mij weer killen.

Geplaatst:

Ik blijf altijd steken op 22 killstreak :(

Als ik enorm aan het ownen ben, kom ik tot de 22 :7 Altijd ;(

Een keer tot 24 gekomen volgens mij, maar toen kwam er zon kut noobtuber aan :(

TOen was ik maar uit het potje gegaan, moesten ook eten :7

Ik had paar dagen terug ook de hele tijd 18 killstreak, 19 killstreak, 1x zelfs 24 killstreak, maar nee, zo'n kneus moest mij weer killen.

Als je nou hardline had aanstaan dan had je een tactical nuke bij een 24 killstreak.

Geplaatst:

Een 25 killstreak is niet zo moeilijk met Chopper Gunner, maar als ik dan een keer Nuke in plaats van de Preditor instel kom ik niet eens meer aan een Harrier. Dus ik heb ook nog nooit een Nuke gehad maar dat vind ik niet erg. Zolang mijn ratio omhoog gaat vind ik het goed, ik heb nu 2,22.

Geplaatst: (bewerkt)

Zonet 29-0-1 in de eerste helft van Demolition op Favela. We waren de verdedigende partij, dus gewoon een beetje rustig rondlopen en een beetje campen. Ineens komen ze in een rijtje met zijn 3 over de weg, terwijl ik in een hoog huisje zit. Hup, 1-2-3. dood. Nog 2 kills, kon ik mijn predator inroepen. Daarmee maak ik nog een mooie triple kill waarop ik mn Harrier Airstrike kan inroepen. De Airstrike geeft al een dode, dus mn Pave low stond ook klaar. Pave low ongeveer in het midden van de duur van de Harrier ingeroepen. Harrier had ondertussen al 4 kills gemaakt. En dan kwam die Pave Low. Die heeft 3 challanges voor me gehaald, in een keer :puh:

-Killed an entire enemy team within 10 seconds

-Kill more than 10 enemies with a single killstreak

-Level 65 > Level 66. Niet echt een challange, maar toch :puh:

Uiteindelijke EXP verdient:

XP: 1450

Challanges: 12500

Match Bonus: 4583

Total Earned: 18533

Dik hard.

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:

daarnet in 1 potje Mercenary TDM 43-5 gespeeld. Lkkr 5x Mijn attack heli gekregen voor mijn emblem. Welke hebben jullie allemaal al?

Ik deze;

UAV, Care Package, Counter UAV, Predator, Harrier, Emergency Airdrop en Pave low. Als ik die attack heli emblem heb ga ik voor de stealth bomber.

Geplaatst:

Welke perk en attachment hebben jullie bij ACR? Hardline, Coldblooded of Stopping Power? En Welke attachment? Ik gebruik altijd ACR met heartbeat of FMJ en Hardline. Alleen hoor vaak dat Stopping Power nodig is in SC?

Geplaatst:

Stopping power is alleen handig voor de snipers vind ik, en het hangt volkomen van je speelstyle af ;)

Maar als je vaak zit te campen is heartbeatsensor wel een aanrader, loop je gewoon rond, dan niet ;)

Geplaatst:

Ik denk dat ik dit spel maar eens ga verkopen en dan voor BF:BC2 ga. Ik erger me echt dood aan dit spel zo langzamerhand, die constante bugs..

Geplaatst:

Ik heb het nou toch eens bijgehouden he en maar liefst gemiddeld 1 op de 3 potjes verlies ik door de host. Dat is wel heel erg eigenlijk, lijkt wel of er standaard de verkeerde persoon word gekozen. Als ze nu gewoon is de beste speler als host doen, die gaat toch nooit weg. Maarja volgens mij word altijd diegene met de beste connectie gekozen ofniet? Maar ondanks dat heb ik toch weer 500 kills erbij voor vandaag. Hoogste score was 40 kills en 8 deaths in Wasteland uiteraard (Chopper Gunner :puh:).

Welke perk en attachment hebben jullie bij ACR? Hardline, Coldblooded of Stopping Power? En Welke attachment? Ik gebruik altijd ACR met heartbeat of FMJ en Hardline. Alleen hoor vaak dat Stopping Power nodig is in SC?

Ik heb twee ACR classes:

1.

ACR+ACOG Fall

G18 akimbo

Smoke

Semtex

Scavanger Pro

SP Pro

Commando Pro

2.

ACR+silencer Fall

G18 akimbo

equipment hetzelfde

Scavenger Pro

Cold Blooded Pro

Ninja Pro

Als je op het hoofd schiet of ze flankt of als eerste schiet red je het wel zonder SP.

Ik ga MW2 waarchijnlijk pas weer vanaf 25 februari tot 5 maart spelen (drie keer raden waarom). Die spel wordt echt te irritant met al die fouten. :duh:

Bewerkt: door Vercetti24

Tja... ik heb het spel gekregen voor sinterklaas. Ik heb het toen een tijdje niet gespeeld door een fout in Steam dat hij steeds updates loadde van 2 en een half uur. Ondertussen is het opgelost door een simpele dummie Windows XP herinstallatie. Gewoon opnieuw geinstalleerd en hij ging weer als een eendje in het water. Ondertussen ben ik 38, niet erg goed. Maar ik heb nu me eigen clan opgericht op de PC waar we iedere week een meeting mee hebben.

Ik heb laatst nog een FAL gebruikt. Ik heb eerst een killstreak gemaakt van 5, waarmee ik een Predator mee had opgeroepen. Ik had toen een triple kill gemaakt en toen werd ik weer doodgeschoten door een noobtuber. Tja... IW moet er eens iets aan doen. Vandaag hem ik ook een potje gedaan op Afghan waar ik 15 kills had gemaakt en 3 deaths.

Bewerkt: door Deluxo
Geplaatst:

Vandaag ging het echt niet goed, ik had nauwelijks een goede match. :( Eén keer een chopper gunner, en dat was het zo'n beetje.

Ja dat gevoel ken ik als geen ander. Komt altijd door de host of doordat ik in minder leuke maps word gegooid. Aan de mensen zelf ligt het bijna nooit, die zijn bijna nooit beter dan mij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...