Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga MW2 waarchijnlijk pas weer vanaf 25 februari tot 5 maart spelen (drie keer raden waarom). Die spel wordt echt te irritant met al die fouten. :duh:

Wat komt er op 25 feb?

Geplaatst:

Weetje waar ik ook vaker een hekel aan krijg is de UMP45, dat ding wordt zo vaak gebruikt, met silencer en red dot sight daar word ik niet goed van. :( Zeker met Search & Destroy... elk potje ) gewoon ziekelijk.

Geplaatst:

Ik heb het nou toch eens bijgehouden he en maar liefst gemiddeld 1 op de 3 potjes verlies ik door de host. Dat is wel heel erg eigenlijk, lijkt wel of er standaard de verkeerde persoon word gekozen. Als ze nu gewoon is de beste speler als host doen, die gaat toch nooit weg. Maarja volgens mij word altijd diegene met de beste connectie gekozen ofniet? Maar ondanks dat heb ik toch weer 500 kills erbij voor vandaag. Hoogste score was 40 kills en 8 deaths in Wasteland uiteraard (Chopper Gunner :puh:).

Bij computers pakt hij de persoon met de beste processor, en bij consoles pakt hij de persoon met de beste connectie.

En ik zou MW2 denk ik ook verkopen als dat zou kunnen. Ik heb het gister gespeeld en toen wist ik weer waarom ik het niet zo leuk vind. Al die dingen die je om het hoofd vliegen, verdomme, een Predator komt op me af, nee hé, een Sentry Gun, oh oh, een AC130. Oké, alles is weg, nou kan ik... Nuke!!!

Godver :duh:

Geplaatst:

Ik ga MW2 waarchijnlijk pas weer vanaf 25 februari tot 5 maart spelen (drie keer raden waarom). Die spel wordt echt te irritant met al die fouten. :duh:

Wat komt er op 25 feb?

Niks, dan zou de BF:BC2 demo niet meer speelbaar zijn en dan heb ik geen andere FPS dan MW2 om te spelen en BF:BC2 komt uit op 5 maart en dan stop ik met MW2 te spelen.

Geplaatst:

Weetje waar ik ook vaker een hekel aan krijg is de UMP45, dat ding wordt zo vaak gebruikt, met silencer en red dot sight daar word ik niet goed van. :( Zeker met Search & Destroy... elk potje ) gewoon ziekelijk.

lol ik gebruikte eerst altijd UMP45 reddot+silencer,nu gebruik ik RPD en ACR.

Geplaatst:

Ik vind de RPD ook bloedirritant :puh: Te overused :7

Alle LMG's overigens, maargoed, ik speel liever voor me accuracy (bijna 26%)

Geplaatst:

WTF is er vandaag aan de hand zeg. 20 minuten gespeeld, 10 potjes en 20!!! keer die KLOTE host eruit.

Geplaatst:

You're kidding, right? :cab:

Sinds wanneer zijn LMG's veel gebruikt? Als er wapens veel gebruikt zijn, zijn het de assault rifles wel.. LMG's hebben nog meer vaardigheid nodig om mee om te gaan dan de meeste assault rifles. (Behalve FAL en F2000)

@ Hierboven: Zorg voor een open en goede verbinding, en je kunt hem zelf binnen een paar seconden overnemen. Ik ben volgensmij nog maar 1x naar een party moeten terugkeren omdat meestal ik of iemand anders de host kan overnemen.

Geplaatst:

Goede tip voor normaal dan, vandaag is het zo erg dat er niet eens word gezocht naar een nieuwe host. Maar ik heb vandaag wel de gouden title van Preditor Missele gehaalt!

Geplaatst:

You're kidding, right? :cab:

Sinds wanneer zijn LMG's veel gebruikt? Als er wapens veel gebruikt zijn, zijn het de assault rifles wel.. LMG's hebben nog meer vaardigheid nodig om mee om te gaan dan de meeste assault rifles. (Behalve FAL en F2000)

@ Hierboven: Zorg voor een open en goede verbinding, en je kunt hem zelf binnen een paar seconden overnemen. Ik ben volgensmij nog maar 1x naar een party moeten terugkeren omdat meestal ik of iemand anders de host kan overnemen.

Oké, veelgebruikt zijn ze niet, maar om ze goed te benutten heb je wel meer skills nodig ja (alhoewel die 3 round burst ook nog aardig veel skills vereist). Maar het probleem is juist dat veel mensen die LMG's fout benutten, die sprayen gewoon een half magazijn leeg op 1 persoon, terwijl ik al makkelijk iemand kill met 5 kogels :)

Maar ik ben nog steeds van mening dat je als sniper de meeste skills nodig hebt, niet zo'n sniper die achter blijft en een halfuur doet om iemand te killen, maar zo'n sniper die iemand ziet, en 2 seconden later een headshot heeft :)

Geplaatst:

Ik heb net weer de RPG vrijgespeeld. Vorige keer niet gebruikt, en nu heb ik door wat voor een beest dat is. :clown:

Gebruik ik ook altijd als ik lvl 65 ben. :engel:

Geplaatst:

Toch nog eens een goede match gespeeld, 26-5-4 was de eindscore met 24500 XP door een boel challenges. Ook de Grim Reaper gehaald terwijl ik maar twee enemies killde met één predator, maar goed. :puh:

Geplaatst:

Toch nog wel een aardig puntje respect voor IW:

Als jezelf een bagger verbinding hebt, geeft IW de servers van Activision de schuld (couldn't connect to...).

:)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...