Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Opnieuw:

*gayfilmpje*

nu doet ie het wel.

En dude, how silly. Waarom ZEUR je!

Nou, omdat je ook gewoon op het filmpje kan klikken en dan rechtonderin op HQ te klikken. Dus waarom doe je zo ziek moeilijk!?

EDIT: EN ALS JE DAN ZO NODIG MOEILIJK EN STOER WILT DOEN MET JE HD, DOE HET DAN METEEN IN 1080P!!!! :schater:

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:
Opnieuw:

*gayfilmpje*

nu doet ie het wel.

En dude, how silly. Waarom ZEUR je!

Nou, omdat je ook gewoon op het filmpje kan klikken en dan rechtonderin op HQ te klikken. Dus waarom doe je zo ziek moeilijk!?

EDIT: EN ALS JE DAN ZO NODIG MOEILIJK EN STOER WILT DOEN MET JE HD, DOE HET DAN METEEN IN 1080P!!!! :schater:

Wel fijn dat Youtube dat ook ondersteunt ^_^ (NOT)

mogelijk startscreen van MW2:

http://img39.yfrog.com/img39/5484/g7p.png

en de mogelijke backcover van de doos van Mw2 uit de unboxing video van Robert Bowling:

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/0...7597455-540.png

en

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/0...7597488-240.png

Je ziet er sowieso een soldaat op staan, mogelijk Soap.

Wat een slecht gephotoshopte plaatjes zeg...

Geplaatst:

die nightvisiongoggles lijken me wel vet, maar hoe gaan ze dat ooit betalen, die dingen kunnen best wel duur zijn, en de hele goedkope zijn toch van slechte kwaliteit. Misschien doen ze het gewoon heel fake dat het gewoon een verrekijker is met groen glas ervoor ofz. :7

Geplaatst:
die nightvisiongoggles lijken me wel vet, maar hoe gaan ze dat ooit betalen, die dingen kunnen best wel duur zijn, en de hele goedkope zijn toch van slechte kwaliteit. Misschien doen ze het gewoon heel fake dat het gewoon een verrekijker is met groen glas ervoor ofz. :7

Ze kunnen dat betalen door de prestige edetie heel duur te maken, of misschien wil een 'NightVision'-Bedrijf wel sponseren...

Geplaatst:

Dat gaat ze zat lukken. Dat geld gaan ze allemaal terugverdienen. De meeste mensen gaan de normale editie kopen, en daarmee maken ze winst. Er is nu zo'n hype rond MW2. Dat gaan ze allemaal terugverdienen, reken daar maar op.

Geplaatst:

Ja inderdaad die Prestige editie zal wel HEEL overpriced zijn.Wat zo een Night vision kost toch al wel een paar euries.

Geplaatst:

Ik weet niet waarom ze het in een game topic ineens hebben over nacht kijkers, maar ik ga dit spel in ieder geval zeker wel kopen :tu: .

Geplaatst:
Ik weet niet waarom ze het in een game topic ineens hebben over nacht kijkers, maar ik ga dit spel in ieder geval zeker wel kopen :tu: .

Er komt een prestige edition. Daar zit een nachtkijker bij.

Geplaatst:

Nou ik ga gewoon de normale versie kopen. Ik kan echt niet wachten! Ik ben wel toe aan een nieuwe FPS, ik zat eerst te denken om Killzone 2 te kopen, maar MW2 ziet er ook wel erg goed uit. Dus ik wacht nog maar even. ^_^

paul007 :cya:

Geplaatst:
Link? Ik wil dat artikel(als het een artikel is) wel even doorlezen. :)

Er staat op de gamekings site dat de Prestige Edition iets minder dan 150 dollar gaat kosten. Nederland kennende gaan ze er waarschijnlijk ook gewoon 150 euro van maken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...