Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:
Nou ik ga gewoon de normale versie kopen. Ik kan echt niet wachten! Ik ben wel toe aan een nieuwe FPS, ik zat eerst te denken om Killzone 2 te kopen, maar MW2 ziet er ook wel erg goed uit. Dus ik wacht nog maar even. ^_^

paul007 :cya:

Killzone 2 is echt geen leuk spel, gewoon wachten op MW2, en als je nu al een spel wilt kopen, koop dan CoD 4 :)

Geplaatst:
Nou ik ga gewoon de normale versie kopen. Ik kan echt niet wachten! Ik ben wel toe aan een nieuwe FPS, ik zat eerst te denken om Killzone 2 te kopen, maar MW2 ziet er ook wel erg goed uit. Dus ik wacht nog maar even. ^_^

paul007 :cya:

Killzone 2 is echt geen leuk spel, gewoon wachten op MW2, en als je nu al een spel wilt kopen, koop dan CoD 4 :)

Ik vind Killzone wel een leuk spel en MW2 komt pas uit in november dus dat is ook nog even wachten.

Geplaatst: (bewerkt)
Moet je zien! Dit is echt VET!

*filmpje*

weet niet of dit al is opgemerkt maar in het filmpje zegt die gast als hij dat boekje laat zien met al dat spul er in zegt ie ook dat er voertuigen in komen. :puh:

EDIT: op 2:26 :puh:

Bewerkt: door stefan321
Geplaatst:
Moet je zien! Dit is echt VET!

*filmpje*

weet niet of dit al is opgemerkt maar in het filmpje zegt die gast als hij dat boekje laat zien met al dat spul er in zegt ie ook dat er voertuigen in komen. :puh:

EDIT: op 2:26 :puh:

Dus die zaten toch ook in Call of Duty 4.

Geplaatst:

In de singleplayer kunnen 1 of 2 missies met voertuigen echt geen kwaad, waarschijnlijk zullen het zelfs leuke missies worden, maar ik hoop dat ze geen voertuigen in de multiplayer gaan stoppen!

Geplaatst:
In de singleplayer kunnen 1 of 2 missies met voertuigen echt geen kwaad, waarschijnlijk zullen het zelfs leuke missies worden, maar ik hoop dat ze geen voertuigen in de multiplayer gaan stoppen!

Licht er aan of het goed gebalanceerd wordt en wat voor voertuigen het zijn.

Een paar jeeps kan nooit kwaad.

Geplaatst:

Licht er aan of het goed gebalanceerd wordt en wat voor voertuigen het zijn.

Een paar jeeps kan nooit kwaad.

Owja, die was ik vergeten, Jeeps, motoren en sneeuwscooters wel, maar geen ' schiet ' voertuigen...Die zijn irritant en dan heb je ook meteen een 20 killstreak...

Geplaatst:
ER IS EEN MULTIPLAYER TRAILER UIT!!! :D :D

Je gaat op precies dezelfde manier dood als in CoD4: Modern Warfare... :duh:

De graphics lijken een beetje op de Sims 3, of zie ik het nou verkeerd?

Geplaatst: (bewerkt)
ER IS EEN MULTIPLAYER TRAILER UIT!!! :D :D

Je gaat op precies dezelfde manier dood als in CoD4: Modern Warfare... :duh:

De graphics lijken een beetje op de Sims 3, of zie ik het nou verkeerd?

De trailer lijkt echt heel veel op CoD 4, ik zit zelfs nu te twijfelen over Modern Warfare 2 :(, Ik hoop dat er nog veel nieuwe dingen inkomen, en de grapics zijn niet heel duidelijk in een trailer, dus we zullen zien...

Bewerkt: door .Stan
Geplaatst:
waar twijfel je dan aan :?

Of het niet te duur word, want de game zelf is al 60 euro (de normale...) en met ook nog al die dlc's die je weer zult moeten kopen, want anders word je weer uit de game gezet...En dan word het best duur voor een spel dat best veel lijkt op zijn voorganger, maarja, ik wacht nog even, waarschijnlijk ga ik hem toch kopen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...