Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Whehe, ik heb de geniaalste harccore clas gemaakt

M16a4 + heartbeat + thermal (:7)

M39 raffica + FMJ+ RDS

Bling pro

Cold blooded (bijna pro :( )

Ninja pro

Heerlijk, gewoon jezelf droppen in het gras en iedereen kapot knallen :7 Zo gaan je headshots echt goed omhoog :puh:

Haha dat is de meest idiootste clas die ik ooit hebt gezien. Een heartbeat sensor en thermal gaan natuurlijk niet samen. Het kan wel maar als je iemand hebt gezien op die heartbeat sensor en vervolgens nog moet gaan inzoomen heeft hij jou allang dood.

Nouja, het is wel hardcore class he :puh:

Je ligt gewoon goed beschut ergens in cover, iedereen in de verte knal je neer met je thermal (iedereen dentt: hardcore = geen map = geen uav = geen cold blooded.)

Hoor ik eenmaal een piepje, dan trek ik me spas + FMJ + GRIP uit me binnenpocket, en pomp het zo z'n anale gaatje in :sigaar:

En het mooie is: Het werkt ooknog! :$

In hardcore gebruikt bijna iedereen juist wel cold blooded

Geplaatst:

M39 raffica + FMJ+ RDS

Bling pro

Ninja pro

Heerlijk, gewoon jezelf droppen in het gras en iedereen kapot knallen :7 Zo gaan je headshots echt goed omhoog :puh:

Haha dat is de meest idiootste clas die ik ooit hebt gezien. Een heartbeat sensor en thermal gaan natuurlijk niet samen. Het kan wel maar als je iemand hebt gezien op die heartbeat sensor en vervolgens nog moet gaan inzoomen heeft hij jou allang dood.

Nouja, het is wel hardcore class he :puh:

Je ligt gewoon goed beschut ergens in cover, iedereen in de verte knal je neer met je thermal (iedereen dentt: hardcore = geen map = geen uav = geen cold blooded.)

Hoor ik eenmaal een piepje, dan trek ik me spas + FMJ + GRIP uit me binnenpocket, en pomp het zo z'n anale gaatje in :sigaar:

En het mooie is: Het werkt ooknog! :$

In hardcore gebruikt bijna iedereen juist wel cold blooded

De mensen die ik in me vizier krijg niet :puh:

Geplaatst:

M39 raffica + FMJ+ RDS

Bling pro

Ninja pro

Thermal is niet handig aangezien meeste va de mensen Coldblooded aan heeft. :S

Geplaatst:

wtf?! net een bug gehad ofzo. ik had care package in s&d, terminal, in die care package zit predator missle, vuur hem gelijk af, en ik heb triple kill. Maar er komt in beeld dat ik de challenge Grip Reaper heb gehaald, kill 5 enemies with 1 single predator missle :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

wtf?! net een bug gehad ofzo. ik had care package in s&d, terminal, in die care package zit predator missle, vuur hem gelijk af, en ik heb triple kill. Maar er komt in beeld dat ik de challenge Grip Reaper heb gehaald, kill 5 enemies with 1 single predator missle :puh:

Heb je mischien geen melding gehad dat je een multi-kill had na de Triple kill melding?

Bewerkt: door Vercetti24
Geplaatst:

Lekker, had in Derail 5 kills met 1 predator, is de host naar de klote, paar dagen later hetzelfde maar geen lag en krijg geen Title :duh:

Ik heb gister iets nieuws ontdekt, echt geweldig, stuk of 10 kills mee gehad: 'Playing Dead'

Het gaat als volgt: Pak Cold Blooded Pro [Alleen met Pro lukt het]

Ga op de grond liggen en wissel de hele tijd snel van wapen, daardoor lijkt het alsof je dood bent.

Hier is een video ervan:

:sigaar:

Bewerkt: door Mevin
Geplaatst:

Had je voor die predator nog andere predators?

Want ik had ook zoiets ongeveer ik had 3 predators in één match en in totaal had ik met die 3 predators 5 kills en toen kreeg ik die title, ik had geen één grote multi kill. :N

Geplaatst:

Ik heb gister iets nieuws ontdekt, echt geweldig, stuk of 10 kills mee gehad: 'Playing Dead'

Ga op de grond liggen en wissel de hele tijd snel van wapen, daardoor lijkt het alsof je dood bent.

Hier is een video ervan:

:sigaar:

Werkt dit ook in gewoon first person? :D

Geplaatst:

Hier is een video ervan:

loveit.gif

Werkt dit ook in gewoon first person? icon_mrgreen.gif

Waarom niet?

nou ik ook in S&D ik zit met 5 vrienden kheb predator ze zitte allemaal in de hal als je naar het vliegtuig gaat zo 4kills met predator al me vrienden waren vet jaloers en vet kwaad dat was echt mooi!

Bewerkt: door Vice-King

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...