Tomeken Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Whehe, ik heb de geniaalste harccore clas gemaakt M16a4 + heartbeat + thermal () M39 raffica + FMJ+ RDS Bling pro Cold blooded (bijna pro ) Ninja pro Heerlijk, gewoon jezelf droppen in het gras en iedereen kapot knallen Zo gaan je headshots echt goed omhoog Haha dat is de meest idiootste clas die ik ooit hebt gezien. Een heartbeat sensor en thermal gaan natuurlijk niet samen. Het kan wel maar als je iemand hebt gezien op die heartbeat sensor en vervolgens nog moet gaan inzoomen heeft hij jou allang dood. Nouja, het is wel hardcore class he Je ligt gewoon goed beschut ergens in cover, iedereen in de verte knal je neer met je thermal (iedereen dentt: hardcore = geen map = geen uav = geen cold blooded.) Hoor ik eenmaal een piepje, dan trek ik me spas + FMJ + GRIP uit me binnenpocket, en pomp het zo z'n anale gaatje in En het mooie is: Het werkt ooknog! :$ In hardcore gebruikt bijna iedereen juist wel cold blooded Reageren
flippie13 Geplaatst: 23 maart 2010 Rapport Geplaatst: 23 maart 2010 Whehe, ik heb de geniaalste harccore clas gemaakt M16a4 + heartbeat + thermal () M39 raffica + FMJ+ RDS Bling pro Cold blooded (bijna pro ) Ninja pro Heerlijk, gewoon jezelf droppen in het gras en iedereen kapot knallen Zo gaan je headshots echt goed omhoog Haha dat is de meest idiootste clas die ik ooit hebt gezien. Een heartbeat sensor en thermal gaan natuurlijk niet samen. Het kan wel maar als je iemand hebt gezien op die heartbeat sensor en vervolgens nog moet gaan inzoomen heeft hij jou allang dood. Nouja, het is wel hardcore class he Je ligt gewoon goed beschut ergens in cover, iedereen in de verte knal je neer met je thermal (iedereen dentt: hardcore = geen map = geen uav = geen cold blooded.) Hoor ik eenmaal een piepje, dan trek ik me spas + FMJ + GRIP uit me binnenpocket, en pomp het zo z'n anale gaatje in En het mooie is: Het werkt ooknog! :$ In hardcore gebruikt bijna iedereen juist wel cold blooded De mensen die ik in me vizier krijg niet Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Whehe, ik heb de geniaalste harccore clas gemaakt M16a4 + heartbeat + thermal () M39 raffica + FMJ+ RDS Bling pro Cold blooded (bijna pro ) Ninja pro Heerlijk, gewoon jezelf droppen in het gras en iedereen kapot knallen Zo gaan je headshots echt goed omhoog Thermal is niet handig aangezien meeste va de mensen Coldblooded aan heeft. :S Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Ik vindt COD World @ War toch veel beter hoor. Reageren
lexus123 Geplaatst: 24 maart 2010 Rapport Geplaatst: 24 maart 2010 Ik vindt COD World @ War toch veel beter hoor. Oke, chill. Reageren
TZG Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 wtf?! net een bug gehad ofzo. ik had care package in s&d, terminal, in die care package zit predator missle, vuur hem gelijk af, en ik heb triple kill. Maar er komt in beeld dat ik de challenge Grip Reaper heb gehaald, kill 5 enemies with 1 single predator missle Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 (bewerkt) wtf?! net een bug gehad ofzo. ik had care package in s&d, terminal, in die care package zit predator missle, vuur hem gelijk af, en ik heb triple kill. Maar er komt in beeld dat ik de challenge Grip Reaper heb gehaald, kill 5 enemies with 1 single predator missle Heb je mischien geen melding gehad dat je een multi-kill had na de Triple kill melding? Bewerkt: 25 maart 2010 door Vercetti24 Reageren
The360box Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Lekker, had in Derail 5 kills met 1 predator, is de host naar de klote, paar dagen later hetzelfde maar geen lag en krijg geen Title Reageren
GTA Monster Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Je moet wel Rank 61 zijn om de challenge zelf vrij te spelen. Reageren
Mevin Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 (bewerkt) Ik heb gister iets nieuws ontdekt, echt geweldig, stuk of 10 kills mee gehad: 'Playing Dead' Het gaat als volgt: Pak Cold Blooded Pro [Alleen met Pro lukt het] Ga op de grond liggen en wissel de hele tijd snel van wapen, daardoor lijkt het alsof je dood bent. Hier is een video ervan: Bewerkt: 25 maart 2010 door Mevin Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 wtf?! net een bug gehad ofzo. ik had care package in s&d, terminal, in die care package zit predator missle, vuur hem gelijk af, en ik heb triple kill. Maar er komt in beeld dat ik de challenge Grip Reaper heb gehaald, kill 5 enemies with 1 single predator missle Had je voor die predator nog andere predators? Want ik had ook zoiets ongeveer ik had 3 predators in één match en in totaal had ik met die 3 predators 5 kills en toen kreeg ik die title, ik had geen één grote multi kill. Reageren
ColaGlas Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Ik heb gister iets nieuws ontdekt, echt geweldig, stuk of 10 kills mee gehad: 'Playing Dead' Het gaat als volgt: Pak Cold Blooded Pro [Alleen met Pro lukt het] Ga op de grond liggen en wissel de hele tijd snel van wapen, daardoor lijkt het alsof je dood bent. Hier is een video ervan: Werkt dit ook in gewoon first person? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 25 maart 2010 Rapport Geplaatst: 25 maart 2010 Ik heb gister iets nieuws ontdekt, echt geweldig, stuk of 10 kills mee gehad: 'Playing Dead' Het gaat als volgt: Pak Cold Blooded Pro [Alleen met Pro lukt het] Ga op de grond liggen en wissel de hele tijd snel van wapen, daardoor lijkt het alsof je dood bent. Hier is een video ervan: Werkt dit ook in gewoon first person? Waarom niet? Reageren
Vice-King Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 (bewerkt) wtf?! net een bug gehad ofzo. ik had care package in s&d, terminal, in die care package zit predator missle, vuur hem gelijk af, en ik heb triple kill. Maar er komt in beeld dat ik de challenge Grip Reaper heb gehaald, kill 5 enemies with 1 single predator missle nou ik ook in S&D ik zit met 5 vrienden kheb predator ze zitte allemaal in de hal als je naar het vliegtuig gaat zo 4kills met predator al me vrienden waren vet jaloers en vet kwaad dat was echt mooi! Bewerkt: 26 maart 2010 door Vice-King Reageren
lexus123 Geplaatst: 26 maart 2010 Rapport Geplaatst: 26 maart 2010 MW2 Map Pack Uno: http://www.youtube.com/watch?v=23ej5WEFyik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.