Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:
waar twijfel je dan aan :?

Ik twijfel aan de verandering die Modern Warfare 2 gata brengen t.o.v CoD 4: Modern Warfare.

Geplaatst:
waar twijfel je dan aan :?

Ik twijfel aan de verandering die Modern Warfare 2 gata brengen t.o.v CoD 4: Modern Warfare.

Ik ook, anders kan je voor al dat geld net zo goed een andere topper kopen: Operation Flashpoint 2, MAG etc.

Geplaatst:

Ik heb COD4 Modern Warfare 2 Prestige Edition besteld voor PS3. 102,- Euro!! Dat is toch veel geld, mja. Het is het wel waard denk, ben al helemaal weg van Modern Warfare. :7

Geplaatst:
Ik heb COD4 Modern Warfare 2 Prestige Edition besteld voor PS3. 102,- Euro!!

COD4 Modern Warfare 2, :7 noem het gewoon (COD) Modern Warfare 2.

Ik snap niet dat jullie na deze multiplayer trailer niet enthousiast zijn geworden over deze (GOTY 09) game. Volgens jullie is er niet verandering genoeg, moet het dan zo drastisch veranderen tegenover MW1, een game die een fantastische multiplayer heeft en GOTY 07 is geworden?

Kan niet wachten tot 10 november! :D

Geplaatst:
Ik heb COD4 Modern Warfare 2 Prestige Edition besteld voor PS3. 102,- Euro!! Dat is toch veel geld, mja. Het is het wel waard denk, ben al helemaal weg van Modern Warfare. :7

waar heb je die dan besteld

Geplaatst:

Ik snap niet dat jullie na deze multiplayer trailer niet enthousiast zijn geworden over deze (GOTY 09) game. Volgens jullie is er niet verandering genoeg, moet het dan zo drastisch veranderen tegenover MW1, een game die een fantastische multiplayer heeft en GOTY 07 is geworden?

Nou, als je eerst een spel koopt voor ongeveer 60 euro, wil je niet twee jaar later hetzelfde spel kopen wat een klein beetje beter is voor weer 60 euro, of zie ik dat verkeerd?

@Mocrosahbi: is een pagina hiervoor ook al gemeld :)

Geplaatst:

ik kan niet w8ten tot dat het er iss ik heb het al aan de kant laten houden voor mij

ik wil een clan opstarten ervoor een oude bestaande clan die eigelijk niet eht meer bestaat

weet iemand of er ook zoiets als deze site bestaat maar dan voor cod

Geplaatst: (bewerkt)

Nou, als je eerst een spel koopt voor ongeveer 60 euro, wil je niet twee jaar later hetzelfde spel kopen wat een klein beetje beter is voor weer 60 euro, of zie ik dat verkeerd?

@Mocrosahbi: is een pagina hiervoor ook al gemeld :)

Jekoopt toch gewoon een spel dat er grafisch op vooruit is gegaan, een nieuwe campaign heeft, betere multiplayer heeft? M.i. is dit even raar dan als dat je een nieuwe gta koopt, die heeft ook nieuw verhaal iets betere graphics maar is verder ook niet erg vernieuwend

Bewerkt: door Sjoelie
Geplaatst:
ik kan niet w8ten tot dat het er iss ik heb het al aan de kant laten houden voor mij

ik wil een clan opstarten ervoor een oude bestaande clan die eigelijk niet eht meer bestaat

weet iemand of er ook zoiets als deze site bestaat maar dan voor cod

www.callofduty.nl en dan rechts op forum, dat is denk ik wel wat voor jou!

@Iedereen: Ik vind het gewoon niet het geld waard om een game te kopen met een paar wijzigingen, dan koop ik liever iets totaal nieuws! Maarja, we wachten nog even af.

Wow nu ik dat filmpje heb gezien wil ik hem echt wel hebben. Ik kan niet wachten tot die uit komt. Wel jammer dat hij niet in de zomervakantie uit is. Heb geen zin om te wachten tot me vakantie voorbij is. :cry:

Bewerkt: door Zaahed

Gevonden! De Prestige Editie van MW2 gaat in de USA $150.- kosten. Maar de weten nog niet of de Prestige Box ook in Nederland gaat verschijnen vanwege het feit dat de politie de gedachte dat mensen met echt werkende night vision over straat gaan lopen nogal iets té vind :7 hahaha :schater:

Edit:

Ga niet zielig vragen ''IS ER EEN BRON!!?? HEB JE EEN BRON!!!???''. Want ik hoorde het van een hele goede vriend op MSN die, net als ik, verslaaft is aan CoD4 en hierover dus niet zal gaan liegen.

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

I want this game so bad. :( Niet de special en al die shizzle, dat is voor mij gewoon useless, en enkel voor de Die-Hard fans. Ik geef enkel om het spel, niet om de doos en accesoires die je veel te veel betaalt. :puh:

Gevonden! De Prestige Editie van MW2 gaat in de USA $150.- kosten. Maar de weten nog niet of de Prestige Box ook in Nederland gaat verschijnen vanwege het feit dat de politie de gedachte dat mensen met echt werkende night vision over straat gaan lopen nogal iets té vind :7 hahaha :schater:

Edit:

Ga niet zielig vragen ''IS ER EEN BRON!!?? HEB JE EEN BRON!!!???''. Want ik hoorde het van een hele goede vriend op MSN die, net als ik, verslaaft is aan CoD4 en hierover dus niet zal gaan liegen.

We vragen het om een reden, officiële bevesteging. Want zonder bron kan je alles gaan vertellen wat je wilt. Ik kan ook zeggen dat die box $190 USD gaat kosten...

Over je vriend, hoe verslaaft hij/zij ook kan zijn, Hij/zij kan niet alles weten over CoD 4: MW 2. Dus vraag ik het toch, heb je ergens een bron?

!!!Edit!!! Lexus123, ik heb het even voor je opgezocht..

Info over de Prestige Edition

Modern Warfare 2 Prestige Edition verkoopt als warme broodjes

Bron: WorthPlaying

Een kleine week terug werd de Prestige Edition van Moderen Warfare 2 al onthuld. Deze speciale uitvoering van Modern Warfare 2 wordt geleverd met talloze extra's, waaronder zelfs een nachtkijker. Maar als je dacht dat de prijs van $150,- of £120,- ietsjes te veel zou worden voor fans van de serie, dan had je het goed mis: de Prestige Edition verkoopt namelijk als warme broodjes.

De Prestige Edition staat vanaf zijn bekendmaking al in de Amazon.com top honderd en schommelt daar nu rond in de top drie. In het Verenigd Koninkrijk was de pre-order van de Prestige Edition al binnen 24 uur uitverkocht. Vanaf nu is het daar alleen nog mogelijk om slechts de standaard of 'Hardened' editie te pre-orderen.

Call of Duty: Modern Warfare 2 is alweer het zesde deel uit de Call of Duty-serie, met één uitzondering dat de game niet langer Call of Duty in de naam draagt. Dit deel komt weer uit de studio's van Infinity Ward, die ook al aan de eerste Modern Warfare werkte. Verwacht actie op besneeuwde bergen, een sneeuwscooter en vanuit de sloppenwijken van Brazilië. Daarnaast keren ook enkele bekende namen terug uit Call of Duty 4: Modern Warfare, zoals 'Soap' MacTavish.

Lees meer over Call of Duty: Modern Warfare 2 in onze E3-preview!

Call of Duty: Modern Warfare 2 wordt rond 10 november van dit jaar verwacht voor de PC, Xbox 360 en PlayStation 3.

Bron: Gamersnet

Bewerkt: door FireFighter
Geplaatst:

Edit:

We vragen het om een reden, officiële bevesteging. Want zonder bron kan je alles gaan vertellen wat je wilt. Ik kan ook zeggen dat die box $190 USD gaat kosten...

Over je vriend, hoe verslaaft hij/zij ook kan zijn, Hij/zij kan niet alles weten over CoD 4: MW 2. Dus vraag ik het toch, heb je ergens een bron?

!!!Edit!!! Lexus123, ik heb het even voor je opgezocht..

Info over de Prestige Edition

Modern Warfare 2 Prestige Edition verkoopt als warme broodjes

Bron: WorthPlaying

Een kleine week terug werd de Prestige Edition van Moderen Warfare 2 al onthuld. Deze speciale uitvoering van Modern Warfare 2 wordt geleverd met talloze extra's, waaronder zelfs een nachtkijker. Maar als je dacht dat de prijs van $150,- of £120,- ietsjes te veel zou worden voor fans van de serie, dan had je het goed mis: de Prestige Edition verkoopt namelijk als warme broodjes.

De Prestige Edition staat vanaf zijn bekendmaking al in de Amazon.com top honderd en schommelt daar nu rond in de top drie. In het Verenigd Koninkrijk was de pre-order van de Prestige Edition al binnen 24 uur uitverkocht. Vanaf nu is het daar alleen nog mogelijk om slechts de standaard of 'Hardened' editie te pre-orderen.

Call of Duty: Modern Warfare 2 is alweer het zesde deel uit de Call of Duty-serie, met één uitzondering dat de game niet langer Call of Duty in de naam draagt. Dit deel komt weer uit de studio's van Infinity Ward, die ook al aan de eerste Modern Warfare werkte. Verwacht actie op besneeuwde bergen, een sneeuwscooter en vanuit de sloppenwijken van Brazilië. Daarnaast keren ook enkele bekende namen terug uit Call of Duty 4: Modern Warfare, zoals 'Soap' MacTavish.

Lees meer over Call of Duty: Modern Warfare 2 in onze E3-preview!

Call of Duty: Modern Warfare 2 wordt rond 10 november van dit jaar verwacht voor de PC, Xbox 360 en PlayStation 3.

Bron: Gamersnet

Bedankt. Lult die vriend toch geen bullshit :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...