Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

wtf?! net een bug gehad ofzo. ik had care package in s&d, terminal, in die care package zit predator missle, vuur hem gelijk af, en ik heb triple kill. Maar er komt in beeld dat ik de challenge Grip Reaper heb gehaald, kill 5 enemies with 1 single predator missle :puh:

Had je voor die predator nog andere predators?

Want ik had ook zoiets ongeveer ik had 3 predators in één match en in totaal had ik met die 3 predators 5 kills en toen kreeg ik die title, ik had geen één grote multi kill. :N

ja dat zal het wel zijn, ik had vlak daarvoor mijn gewone predator ingezet, dus niet uit care package :D

Geplaatst:

Ik heb gister iets nieuws ontdekt, echt geweldig, stuk of 10 kills mee gehad: 'Playing Dead'

Het gaat als volgt: Pak Cold Blooded Pro [Alleen met Pro lukt het]

Ga op de grond liggen en wissel de hele tijd snel van wapen, daardoor lijkt het alsof je dood bent.

Hier is een video ervan:

[Video]

loveit.gif

Werkt dit ook in gewoon first person? icon_mrgreen.gif

Waarom niet?

Ja, alleen je moet wel wat domme tegenstanders hebben, aangezien ik ook wel wat keer vermoord ben doordat ze doorhadden dat ik niet echt dood was..

Geplaatst:

Ik heb gister iets nieuws ontdekt, echt geweldig, stuk of 10 kills mee gehad: 'Playing Dead'

Ga op de grond liggen en wissel de hele tijd snel van wapen, daardoor lijkt het alsof je dood bent.

Hier is een video ervan:

[Video]

loveit.gif

Waarom niet?

Ja, alleen je moet wel wat domme tegenstanders hebben, aangezien ik ook wel wat keer vermoord ben doordat ze doorhadden dat ik niet echt dood was..

Ik heb het gisteren geprobeerd. :puh: Het werkt echt! Ik ging in Rundown in ongeveer het midden van de map liggen, waar veel gastjes langs komen en gewoon een groep van 3 man die gewoon voorbij liep. :cab:

Geplaatst:

Hier is een video ervan:

[Video]

loveit.gif

Waarom niet?

Ik heb het gisteren geprobeerd. :puh: Het werkt echt! Ik ging in Rundown in ongeveer het midden van de map liggen, waar veel gastjes langs komen en gewoon een groep van 3 man die gewoon voorbij liep. :cab:

Volgens mij kan dit zonder de pro versie ook hoor :$ Zolang de tegenstander maar niet op je richt :puh: Ik bedoel, wie hier gaat op dode lijken richten? :puh:

Geplaatst:

ik had een vraagje waar kan ik de logos van prestige 2 3 4 enz. zien? ik ben zelf prestige51

dat is knap van je dat je prestige 51 bent.

Geplaatst:

Ik heb eindelijk de Intervention ontdekt met Stopping Power is die echt geweldig. _O_

Daar heb ik gisteren de 2500 kills voor gehaald en vandaag de 500 headshots :) Echt heerlijk om mensen te laten huilen in hun headset door onmogelijke killcams.

Geplaatst:

yes net eindelijk 1000 kills met intervention red trigger heerlijk en bijna 250 headshots

Lol die heb ik ook gehad zit nu op 1453 kills met Intervention en 435 headshots :)

Geplaatst:

yes net eindelijk 1000 kills met intervention red trigger heerlijk en bijna 250 headshots

?

Ik en een vriend zijn echt heel pro geworden in SnD =D

Geplaatst:

Wrm steeds van wapen verwisselen tijdens die ''doe als dood!'' actie? IK ben niet zo,n pro met snipering, ben blij

dat ik wat kills heb met mn Barrett.

Geplaatst:

Wrm steeds van wapen verwisselen tijdens die ''doe als dood!'' actie? IK ben niet zo,n pro met snipering, ben blij

dat ik wat kills heb met mn Barrett.

Als je dat niet doet heeft je mannetje gewoon een wapen in zn handen en dode lichamen in dat spel hebben geen wapen vast en als je dus de hele tijd van wapen wisselt lijkt het net alsof je er geen vasthebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...