>$bram$< Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Wrm steeds van wapen verwisselen tijdens die ''doe als dood!'' actie? IK ben niet zo,n pro met snipering, ben blij dat ik wat kills heb met mn Barrett. Als je dat niet doet heeft je mannetje gewoon een wapen in zn handen en dode lichamen in dat spel hebben geen wapen vast en als je dus de hele tijd van wapen wisselt lijkt het net alsof je er geen vasthebt. Werkt erg goed als je geen uitweg meer kan vinden bijv. in SnD. Ik was last man standing en hun waren met z'n vieren. Ik zag wat lijken liggen, gebruikte de truc kon ze allemaal op die manier neerschieten (met een beetje geluk). Alleen had ik die challenge "Enemy of the state" nog niet vrijgespeeld dus had ik die bokito emblem nog steeds niet. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Ik heb gister iets nieuws ontdekt, echt geweldig, stuk of 10 kills mee gehad: 'Playing Dead' Het gaat als volgt: Pak Cold Blooded Pro [Alleen met Pro lukt het] Ga op de grond liggen en wissel de hele tijd snel van wapen, daardoor lijkt het alsof je dood bent. Hier is een video ervan: Nice! Ik meen het. Reageren
Pesimist Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 yes net eindelijk 1000 kills met intervention red trigger heerlijk en bijna 250 headshots ? Ik en een vriend zijn echt heel pro geworden in SnD =D wat is snd? Reageren
flippie13 Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 En is is overigens red tiger, geen red tiger Ik heb ook bijna red tiger op me intervention, ik haat het om telkens opnieuw te beginnen met al die camo's, me fall was namelijk mooi Oh, en bijna blue tiger op me m16a4, wat een heerlijk wapen is dat Reageren
Mevin Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 [ ... ] Volgens mij kan dit zonder de pro versie ook hoor Ik bedoel, wie hier gaat op dode lijken richten? Nou, vaak lopen ze langs die 'dode' lijken en daar richt je soms op, met pro gebeurd het in ieder geval niet In ieder geval leuk dat jullie mn truckje hebben overgenomen Reageren
Velaro Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 (bewerkt) [ ... ] Volgens mij kan dit zonder de pro versie ook hoor Ik bedoel, wie hier gaat op dode lijken richten? Nou, vaak lopen ze langs die 'dode' lijken en daar richt je soms op, met pro gebeurd het in ieder geval niet In ieder geval leuk dat jullie mn truckje hebben overgenomen Haha, gisteren legde ik me eens midden in de map in S'n'D met dat truckje. Iedereen liep me voorbij en dan kwam de zombie tot leven. Ik ga ook eens de bom proberen planten en me dan 'dood' ernaast leggen.Moet wel faal zijn als ze je dan gewoon neerknallen. Bewerkt: 27 maart 2010 door Velaro Reageren
flippie13 Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 [ ... ] Volgens mij kan dit zonder de pro versie ook hoor Ik bedoel, wie hier gaat op dode lijken richten? Nou, vaak lopen ze langs die 'dode' lijken en daar richt je soms op, met pro gebeurd het in ieder geval niet In ieder geval leuk dat jullie mn truckje hebben overgenomen Haha, gisteren legde ik me eens midden in de map in S'n'D met dat truckje. Iedereen liep me voorbij en dan kwam de zombie tot leven. Ik ga ook eens de bom proberen planten en me dan 'dood' ernaast leggen.Moet wel faal zijn als ze je dan gewoon neerknallen. Dat had ik, ik probeerde een keer een ninja defuse Tegenstander komt zo aanlopen, ik ga in z'n gat liggen, tegenstander loopt weg en ik begin gelijk met defusen, opeens krijg ik een shotgun kogel in me kont, bleek dat die me op de killcam met me voet () zag bewegen, verdümt Reageren
The360box Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Zeg dan gewoon SD, en FALL, ipv van Red Tiger. Search & Destroy wordt afgekort met SD biv, hardcore SD Reageren
Pesimist Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 En is is overigens red tiger, geen red tiger Ik heb ook bijna red tiger op me intervention, ik haat het om telkens opnieuw te beginnen met al die camo's, me fall was namelijk mooi Oh, en bijna blue tiger op me m16a4, wat een heerlijk wapen is dat wat ik niet zo leuk vind aan de m16 is dat je 2 round burst heb en dat is irritant Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 En is is overigens red tiger, geen red tiger Ik heb ook bijna red tiger op me intervention, ik haat het om telkens opnieuw te beginnen met al die camo's, me fall was namelijk mooi Oh, en bijna blue tiger op me m16a4, wat een heerlijk wapen is dat wat ik niet zo leuk vind aan de m16 is dat je 2 round burst heb en dat is irritant Het is een 3 round burst, geloof ik. Reageren
Mevin Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 En is is overigens red tiger, geen red tiger Ik heb ook bijna red tiger op me intervention, ik haat het om telkens opnieuw te beginnen met al die camo's, me fall was namelijk mooi Oh, en bijna blue tiger op me m16a4, wat een heerlijk wapen is dat wat ik niet zo leuk vind aan de m16 is dat je 2 round burst heb en dat is irritant Het is een 3 round burst, geloof ik. 3 Ja, en als je het zo irritant vindt , dan pak je toch een ander wapen? Reageren
Pesimist Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 En is is overigens red tiger, geen red tiger Ik heb ook bijna red tiger op me intervention, ik haat het om telkens opnieuw te beginnen met al die camo's, me fall was namelijk mooi Oh, en bijna blue tiger op me m16a4, wat een heerlijk wapen is dat wat ik niet zo leuk vind aan de m16 is dat je 2 round burst heb en dat is irritant Het is een 3 round burst, geloof ik. 3 Ja, en als je het zo irritant vindt , dan pak je toch een ander wapen? 3 ja maar wat voor goeie wapens blijven er dan oveR? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.