lexus123 Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Ben niet meer te stoppen in Demolition met 'playing death' trucje. 3 Keer bij dezelfde bom op Derial gedefused bij dezelfde gozer. Toen had ie me door Reageren
Mevin Geplaatst: 27 maart 2010 Rapport Geplaatst: 27 maart 2010 Ben niet meer te stoppen in Demolition met 'playing death' trucje. 3 Keer bij dezelfde bom op Derial gedefused bij dezelfde gozer. Toen had ie me door Whaha, das wel jammer dat ze je door gaan krijgen, daarom doe ik het ook maar een paar keer per match, dan ga ik 'normaal' vechten Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Mijn voorkeur is de ACR.. Helemaal mee eens!! MG4+GRIP+RDS. =) :S Kan het nog noober? Reageren
lexus123 Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Ik zat gisteren even naar m'n classes te kijken, en kom erachter dat ik op bijna alles Scavenger en Ninja gebruik. Hebben jullie ook een perk of wapen dat je standaard gebruikt? Of experimenteren jullie? Reageren
The360box Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Sravenger is handig voor richting de Nuke, maar ik zou Slice of de Hand(Sneller relaoden toch) gebruiken met L86 LSW. Wat ik raar vind is dat ik bijv. een RPG7 gebruik en dat hij raketten van de grond kan pakken terwijl er niemand in de game dat wapen gebruikt, wel handing is dat je ook bijv. claymores kan oppakken. Reageren
jordib12 Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Yoepii, eerste nuke binnen, deze was op derail: game mode: domilution, ik liep rond waar de tegenstanders terrecht komen als ze sterven! Reageren
TZG Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 (bewerkt) verwijderd, sorry voor de de dubbel post Bewerkt: 28 maart 2010 door TZG Reageren
TZG Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Ben niet meer te stoppen in Demolition met 'playing death' trucje. 3 Keer bij dezelfde bom op Derial gedefused bij dezelfde gozer. Toen had ie me door Whaha, das wel jammer dat ze je door gaan krijgen, daarom doe ik het ook maar een paar keer per match, dan ga ik 'normaal' vechten waarom moet je snel van wapen wisselen, ziet het er anders uit alsof je leeft? Ik zat gisteren even naar m'n classes te kijken, en kom erachter dat ik op bijna alles Scavenger en Ninja gebruik. Hebben jullie ook een perk of wapen dat je standaard gebruikt? Of experimenteren jullie? Ik gebruik bij perk 1 bijna altijd bling, en bij 2 stopping power of hardline (in S&D) en in S&D bij 3 ALTIJD ninja, maar anders nooit, dan gebruik ik commando Reageren
lexus123 Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Ben niet meer te stoppen in Demolition met 'playing death' trucje. 3 Keer bij dezelfde bom op Derial gedefused bij dezelfde gozer. Toen had ie me door Whaha, das wel jammer dat ze je door gaan krijgen, daarom doe ik het ook maar een paar keer per match, dan ga ik 'normaal' vechten waarom moet je snel van wapen wisselen, ziet het er anders uit alsof je leeft? Ja. Reageren
Mevin Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 (bewerkt) Zelf vaak Scavanger & Coldblooded, alleen voor 1 sniper class Stopping power, bij de andere sniper class heb ik er FMJ Bij gedaan Ben niet meer te stoppen in Demolition met 'playing death' trucje. 3 Keer bij dezelfde bom op Derial gedefused bij dezelfde gozer. Toen had ie me door Whaha, das wel jammer dat ze je door gaan krijgen, daarom doe ik het ook maar een paar keer per match, dan ga ik 'normaal' vechten waarom moet je snel van wapen wisselen, ziet het er anders uit alsof je leeft? Ja. Ja, aangezien je met je hand naar de plek gaat waar je wapens zitten, en dus een beetje omdraait Bewerkt: 28 maart 2010 door Mevin Reageren
Pesimist Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 acr heeft echt weinig damage beter kan je m16 nemen dan Reageren
flippie13 Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 acr heeft echt weinig damage beter kan je m16 nemen dan Mijn mening is dat de meeste mensen die met ACR lopen niet kunnen richten, en dat ze de M16 dus niet kunnen bedienen. Ik bedoel, dat ding heeft geen eens recoil man, overpowerd irritant ding Reageren
Gijsso Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 acr heeft echt weinig damage beter kan je m16 nemen dan Mijn mening is dat de meeste mensen die met ACR lopen niet kunnen richten, en dat ze de M16 dus niet kunnen bedienen. Ik bedoel, dat ding heeft geen eens recoil man, overpowerd irritant ding Helemaal niet overpowerd De ACR heeft heel weinig damage. De M16, die is overpowerd (en ik gebuik 'm nu ook :$). Maar het is gewoon wennen, dat burst gedoe. Niet ff lekker die trekker opengooien, maar richten, schieten en dan weer richten, schieten. Maar bij de M16/FAMAS heb je vaak maar 1 burst nodig, dus dat zit wel goed. Reageren
Wienish Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Ik had 25 killstreak, Nuke ingesteld en alles, maar de nuke kwam niet.. Ook niet bij 26, 27, 28, 29 of 30... Zijn er ook al voorwaarden voor nukes ofzo? :S Reageren
Gijsso Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Ik had 25 killstreak, Nuke ingesteld en alles, maar de nuke kwam niet.. Ook niet bij 26, 27, 28, 29 of 30... Zijn er ook al voorwaarden voor nukes ofzo? :S Killstreaks uit een carepackage gebruikt? Die tellen niet mee voor je totale streak (dus als je uit een Carepackage (4) een AC130 haalt en maakt er ziekelijk veel kills mee, dan blijft je streak nog steeds op 4 staan). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.