rubensanti Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Ik had 25 killstreak, Nuke ingesteld en alles, maar de nuke kwam niet.. Ook niet bij 26, 27, 28, 29 of 30... Zijn er ook al voorwaarden voor nukes ofzo? :S Had je niet een killstreak uit een carepackage gebruikt? Reageren
Wienish Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Ik had 25 killstreak, Nuke ingesteld en alles, maar de nuke kwam niet.. Ook niet bij 26, 27, 28, 29 of 30... Zijn er ook al voorwaarden voor nukes ofzo? :S Killstreaks uit een carepackage gebruikt? Die tellen niet mee voor je totale streak (dus als je uit een Carepackage (4) een AC130 haalt en maakt er ziekelijk veel kills mee, dan blijft je streak nog steeds op 4 staan). Nee, had gewoon mijn eigen Harrier en Pave Low ervoor.. Reageren
Gijsso Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Pavelow telt ook niet door voor je Killstreak. Een massive failure van Infinity Ward en is nog steeds niet gepatched. Dat heb ik liever dan een DLC met maar 3 nieuwe maps en 1 nieuwe game mode. Reageren
Wienish Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Maar het is dus niet zo dat je bijvoorbeeld alleen een nuke kan halen als je niet eerder bent doodgegaan (nog voor de killstreak van 25)? Reageren
Gijsso Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Maar het is dus niet zo dat je bijvoorbeeld alleen een nuke kan halen als je niet eerder bent doodgegaan (nog voor de killstreak van 25)? Dat zou ook kunnen. Toen jij de Harrier en Pave Low haalde, ben je toen doodgegaan en pas na je respawn heb je die dingen ingeroepen? Of dat tijdens de Pave Low en Harrier rondvlogen dat je dood bent gegaan? Dan bij beide moet je weer helemaal overnieuw beginnen. Reageren
Wienish Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Nee, gebeurde ook niet. Maar ik bedoelde dat je eerst bijv. 3 of 4x gekillt wordt, en daarna de 25 killstreak haalt.. Reageren
Gijsso Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Dat maakt niet uit. Als je er maar 25 achter elkaar haalt. Reageren
Velaro Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Nee, gebeurde ook niet. Maar ik bedoelde dat je eerst bijv. 3 of 4x gekillt wordt, en daarna de 25 killstreak haalt.. Nee, je kan 234564564x dood gaan en nog steeds Nuke halen, maar dan is de game waarschijnlijk al afgelopen. Als je wilt dat je Pave Low telt voor je killstreak, moet je hem inzetten, snel nog gewoon een kill maken voor je Pave Low iemand killt en dan lekker in een hoekje gaan zitten. Reageren
TZG Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 (bewerkt) acr heeft echt weinig damage beter kan je m16 nemen dan Mijn mening is dat de meeste mensen die met ACR lopen niet kunnen richten, en dat ze de M16 dus niet kunnen bedienen. Ik bedoel, dat ding heeft geen eens recoil man, overpowerd irritant ding Helemaal niet overpowerd De ACR heeft heel weinig damage. De M16, die is overpowerd (en ik gebuik 'm nu ook :$). Maar het is gewoon wennen, dat burst gedoe. Niet ff lekker die trekker opengooien, maar richten, schieten en dan weer richten, schieten. Maar bij de M16/FAMAS heb je vaak maar 1 burst nodig, dus dat zit wel goed. ik ben het over de m16 wel met je eens, maar met de famas is dat toch echt niet zo, meestal heb je daar toch echt wel 2 bursts voor nodig, maar de hogere fire rate maar het weer goed acr heeft echt weinig damage beter kan je m16 nemen dan Mijn mening is dat de meeste mensen die met ACR lopen niet kunnen richten, en dat ze de M16 dus niet kunnen bedienen. Ik bedoel, dat ding heeft geen eens recoil man, overpowerd irritant ding waar baseer je dat op? Juist omdat de ACR zo gericht schiet, moet je kunnen richten. Want mensen die dus niet kunnen richten, mikken naast een persoon en als je dan met ACR schiet gaan ook echt álle kogels naast, en als je TAR21 gebruikt heb je dat bijvoorbeeld veel minder. Bewerkt: 28 maart 2010 door TZG Reageren
flippie13 Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 acr heeft echt weinig damage beter kan je m16 nemen dan Mijn mening is dat de meeste mensen die met ACR lopen niet kunnen richten, en dat ze de M16 dus niet kunnen bedienen. Ik bedoel, dat ding heeft geen eens recoil man, overpowerd irritant ding waar baseer je dat op? Juist omdat de ACR zo gericht schiet, moet je kunnen richten. Want mensen die dus niet kunnen richten, mikken naast een persoon en als je dan met ACR schiet gaan ook echt álle kogels naast, en als je TAR21 gebruikt heb je dat bijvoorbeeld veel minder. Ze schieten misschien wel in een rechte lijn vooruit ja, maar dat ding heeft amper recoil, hij is even accuraat als een M21 EBR, maar dan vol automatisch. Daar erger ik me gewoon dood aan, aangezien ik, meestal als sniper, in een raam zit bijv., en iemand komt aanlopen met z'n ACR, dan gaan ook alle kogels door het raampje heen, als je op het raampje mikt dan. Als je dat doet met bijv. een AK, dan vliegen die kogels nog wel eens mis, waardoor je als sniper nog wel een kans maakt om weg te vluchten. Ook vind ik die ACR te overused (zat laatst in een potje waarbij ik ong. de enige was zonder). Reageren
Velaro Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Ze schieten misschien wel in een rechte lijn vooruit ja, maar dat ding heeft amper recoil, hij is even accuraat als een M21 EBR, maar dan vol automatisch. Daar erger ik me gewoon dood aan, aangezien ik, meestal als sniper, in een raam zit bijv., en iemand komt aanlopen met z'n ACR, dan gaan ook alle kogels door het raampje heen, als je op het raampje mikt dan. Als je dat doet met bijv. een AK, dan vliegen die kogels nog wel eens mis, waardoor je als sniper nog wel een kans maakt om weg te vluchten. Ook vind ik die ACR te overused (zat laatst in een potje waarbij ik ong. de enige was zonder). ACR wordt inderdaad wel heel veel gebruikt en dan nog in combinatie met heartbeatsensor. Die spelen dan in S&D en gebruiken dan hun HBS als GPS: ze zien een stipje en lopen er als een mongool naartoe, blijven dan 5 seconden staan om te zien waar het stipje nu naartoe is en worden dan gekilld. ACR doet heel weinig damage, gelukkig. Ik gebruik nog liever de F2000, erg leuk om mee te spelen dat wapen. waar baseer je dat op? Juist omdat de ACR zo gericht schiet, moet je kunnen richten. Want mensen die dus niet kunnen richten, mikken naast een persoon en als je dan met ACR schiet gaan ook echt álle kogels naast, en als je TAR21 gebruikt heb je dat bijvoorbeeld veel minder. Dat is onzin. Als je op iemand mikt en je wapen heeft wat terugslag, gaan ze er soms naast. Bij ACR is alles erop, en zo moeilijk is het niet om op een persoon te mikken, of wel? Geef een ACR-gebruiker een F2000 en hij haalt geen enkele kill, want hij is gewend dat zijn wapen geen millimeter beweegt. Heb bijna 1000 kills met MP5K en bijna red tiger erop. Niet dat ik die camo lang ga houden, want ik ben prestige 3 level 70, en ga bijna weer prestigen. Nu ben ik even bezig met de AK. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 MG4+GRIP+RDS. =) :S Kan het nog noober? Ja. ACR is nou ook niet het minst noobste wapen hoor... Reageren
>$bram$< Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Wat is dat living dead spelen toch zo mooi , in S&D als enige over versus 4 andere. Plant de bom, plak er een c4 in, ga een paar meter verder liggen en de truc uitvoeren. Één voor één uitgeschakeld. Daarna een enorm geroep van mijn maatjes. Vervolgens toch gewoon weer gaan spelen voordat ze het door gaan hebben, maar niks is beter dan je eigen vrienden ermee uit schakelen . Reageren
Pesimist Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 yeah lekker net 32 kills behaald met 5 deaths ik had het gevoel dat ik gehaat werdt omdat ik hele tijd met sniper ging! tip als je op wasteland bent dan moet je hele tijd rondjes lope want het is daar een kleine plek en dan is het makkelijk. Reageren
Velaro Geplaatst: 28 maart 2010 Rapport Geplaatst: 28 maart 2010 Wat is dat living dead spelen toch zo mooi , in S&D als enige over versus 4 andere. Plant de bom, plak er een c4 in, ga een paar meter verder liggen en de truc uitvoeren. Één voor één uitgeschakeld. Daarna een enorm geroep van mijn maatjes. Vervolgens toch gewoon weer gaan spelen voordat ze het door gaan hebben, maar niks is beter dan je eigen vrienden ermee uit schakelen . Inderdaad, gewoon te grappig. Ik was ook eens al laatste over en er liep iemand voorbij en die stond echt 5 seconden van wtf te kijken en heeft me dan toch nog neergeschoten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.