Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat is dat Living Dead gedoe eigenlijk? :puh:

Als je op de grond gaat liggen en heel snel van wapen wisselt lijkt het alsof je dood bent. Op de vorige pagina of nog een pagina verder terug staat een filmpje. Gisteren heb ik het ook eens geprobeerd. Het was domination in Sub Base. Ik ging bij vlag B op de grond liggen en deed alsof ik dood was en er stonden 3 vijanden recht voor me te schieten op mijn teamgenoten en zagen niet dat ik nog leefde. Daarna zette ik vlug een claymore voor hun voeten en glipte weg. Triple kill. :D

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Was net met RedBand en Yorick gaan spawntuben in HardCore Search, paar rondes had ik mooie triples ^^

Geplaatst:

Alles uit carepackages telt niet mee, ik had CG uit CP, had 3 kills gemaakt en ingeroepen en geen andere Killstreaks vrijgespeeld.

En dat Plating death is best wel moeilijk, sommige vrienden zien het als campen wat ok zo is. :puh:

Geplaatst:

Alles uit carepackages telt niet mee, ik had CG uit CP, had 3 kills gemaakt en ingeroepen en geen andere Killstreaks vrijgespeeld.

En dat Plating death is best wel moeilijk, sommige vrienden zien het als campen wat ok zo is. :puh:

Maar eigenlijk is alles behalve rushen campen. Je gaat eventjes zitten om bij te komen en te reloaden, je wordt als camper uitgescholden. Snipen op een hemelse plek is campen, op een strategische plek eventjes een paar kills halen en daarna weer doorlopen, ook campen. Dit is gewoon über-stealth. En het werkt goed vind ik. Campen is dat je echt in een hoekje gaat zitten, met claymore aan de andere kant en dan wachten totdat er iemand langs komt. Al het andere is goed strategisch spelen.

Geplaatst:

I <3 RPG. :clown: Ik speelde hiernet domination op Sub Base, capture C en loop dat gebouw op. RPG bovengehaald, eerste rocket in die donkere tunnel, hitmarker. Tweede had ik 4 enemies mee. :puh: Zelfde verhaal op Quarry gisteren. losing C, hoekje omlopen en boem, weer 4 kills. :puh:

Geplaatst:

I <3 RPG. :clown: Ik speelde hiernet domination op Sub Base, capture C en loop dat gebouw op. RPG bovengehaald, eerste rocket in die donkere tunnel, hitmarker. Tweede had ik 4 enemies mee. :puh: Zelfde verhaal op Quarry gisteren. losing C, hoekje omlopen en boem, weer 4 kills. :puh:

Ik heb denk ik wel een van de mooiste RPG kills :D

Highrise, potje begint net, ik loop naar dat raam toe, waar normaal snipers staan om schuin over de map te schieten, schiet ik met me RPG.

Dat trage ding deed er even over, en ik was alweer verder gelopen, maar opeens: BOEM, triple kill :D Waarschijnlijk was mijn RPG recht door het raam van de tegenstander gevlogen, wat ik dus best wel knap vond omdat die RPG alle kanten opgaan :7

Danger close <3

Geplaatst:

Ik heb denk ik wel een van de mooiste RPG kills :D

Highrise, potje begint net, ik loop naar dat raam toe, waar normaal snipers staan om schuin over de map te schieten, schiet ik met me RPG.

Dat trage ding deed er even over, en ik was alweer verder gelopen, maar opeens: BOEM, triple kill :D Waarschijnlijk was mijn RPG recht door het raam van de tegenstander gevlogen, wat ik dus best wel knap vond omdat die RPG alle kanten opgaan :7

Danger close <3

Ik gebruik die ook op mijn class met m'n MP5K. Echt handig dat ding, alleen soms irritant dat je op iets schiet en dan vliegt dat ding ineens omhoog. Geweldig om in een kamer te schieten inderdaad. Oja, dit filmpje is zo nice. :7

http://www.youtube.com/watch?v=vTbOmO6S9rk

Geplaatst:

@Velaro: Ja, dat had ik ook gezien een tijdje geleden, heb het geprobeerd, maar mijn hoogste was Triple-Kill :( Volgens mij doe ik het of te laat of te vroeg..

En de MP5K Gebruik ik ook met Akimbo, wel fijn in Close Quarter Combat, maar daar kan je ook een shotgun voor gebruiken

Oja, ik zag laatst ook nog een video, die zat gewoon echt te campen maar volgens hem was dat: 'Het strategisch vasthouden van een positie voor je team'

Tsja, zo kan je het ook zien..

Geplaatst:

Dat had ik ook vaak op Estate vroeger maar dan in mindere mate, max. 6 spelers meestal. Alleen speel ik nu amper domination maar meer SnD en FFA. En I<3 AT-4, aangezien die meestal wel met een rechte lijn gaat.

Geplaatst:

Dat had ik ook vaak op Estate vroeger maar dan in mindere mate, max. 6 spelers meestal. Alleen speel ik nu amper domination maar meer SnD en FFA. En I<3 AT-4, aangezien die meestal wel met een rechte lijn gaat.

Altijd toch? Ik heb nog nooit een afwijking erin gezien, wat wel jammer is dat je maar een raket hebt en het niet bepaald veel schade oplevert..

Geplaatst:

Altijd toch? Ik heb nog nooit een afwijking erin gezien, wat wel jammer is dat je maar een raket hebt en het niet bepaald veel schade oplevert..

Genoeg om een 9 in 1 kill te maken :7:puh:

Geplaatst:

De RPG-7 wil nog wel eens afwijken hoor. Ik stond eens op het dak van een huis in Karachi en schoot een raket naar beneden die op een auto zou moeten terechtkomen maar ineens week hij af naar boven en raakte niets.

Geplaatst:

Hele team afgemaakt in het bwegin van de match, gewoon prachtig. :klap: Ze verdienden het ook, je moet nooit met de hele team naar de dichtsbijzijnde flag rennen, 2-3 mensen per flag is genoeg. En omdat veel mensen de taktiek "ooh een flag <3" gebruiken kan je twee flags capturen voordat het andere team het doorheeft.

Ik hoop dat ik vandag nog M$ points kan halen, ik wil graag de Stimulus package downloaden. :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...