>$bram$< Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Wanneer komt hij precies voor onze tijdzone (GMT +1.00) uit? Reageren
lexus123 Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 (bewerkt) Wanneer komt hij precies voor onze tijdzone (GMT +1.00) uit? Meestal rond 1 uur in de middag. Dus ik denk dat je 'em nu al kunt downloaden. Ga zo ook even MSP halen en kijken. Nope, is er nog niet. GAY! Bewerkt: 30 maart 2010 door lexus123 Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 ik heb de map pack gedownload, maar ik kan het niet spelen, want de update die ervoor nodig wil zich niet installeren en daardoor kan ik niet eens gewoon MP spelen :duh: Reageren
The360box Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 map pack kost 1200 MSP is dus €15 en vind dat vrij duur, er stonden een paar dagen geleden al foto's op Xbox.com van de nieuwe maps, dus 2 uit COD4 en 3 nieuwe, zo zou graag een neiuwe mode willen, Reageren
Mevin Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Whe, kon net een tijdje niet online wegens een update, en als ik die probeerde te installeren, dan werd ik gedisconnect.. Nja, moet nog eerst wachten op wat geld voordat ik het kan kopen.. Reageren
lexus123 Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Daarnet, 161.000+ man tegelijk in Stimulus gamemode. En 60.000 in de HC versie. Meer dan TDM: 61.000. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Achjah moet wachten tot 30 april op de PS3 versie Maar is het de moeite waard? Ik vind €15 nogal veel voor 5 maps waarvan 3 nieuw. Reageren
JoshTheBoss Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Achjah moet wachten tot 30 april op de PS3 versie Maar is het de moeite waard? Ik vind €15 nogal veel voor 5 maps waarvan 3 nieuw. ahh joh 15 euro is toch niks (vind ik :]). Heb vandaag ff console unlock gedaan. Echt waar, een hele nieuwe wereld ging voor me open! Het spel is daardoor gewoon 3x zo leuk geworden. Ikke de host, lekker hoog jumpen, snel sprint, het enige dat ik niet doe is meer xp voor een kill, dat vindt ik g4y, je moet het gewoon lekker zelf uit spelen. Maar ik vind het ook verschrikkelijk hoe IW alles heeft gelocked, dus bij deze, add me joshtheboss123456789, en als je zin hebt in een fun ronde, invite ik je ff . echt waar, het is zooo leuk, (vind ik alweer :]) greetz, Josh Reageren
Mevin Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Ik had van een vriend gehoord dat op Zaterdag en Zondag, als je XP Haalt, dat het dan verdubbeld wordt, ik heb het op internet opgezocht, En het klopt ook nog eens Dus bijv. Team Deathmatch, normale kill is dan 200 Punten, Hier ook een Quote van Robert Bowling (Iemand van IW) Mark the calendars now! April 2nd – 5th marks the first Double XP weekend on #MW2 for #xboxlive worldwide. New Maps + Double XP = No sleep Het zijn dus alleen de 360-bezitters die kunnen genieten van de dubbele XP. Dit heeft te maken met de nieuwe DLC die op 30 maart te downloaden is van XboxLive. En dan voor de PS3'ers Yeah, PS3 will also get Double XP when DLC hits PSN, although that comes later. When it's dated, I'll let you know. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 maart 2010 Rapport Geplaatst: 30 maart 2010 Vandaag met een vriend en 2 overige randoms tegen de "R!ot" clan gespeeld. Die mannen zijn echt waardeloos. Was wel grappig 2 kwamen naar mijn vriend toe ik loop om en ik schiet ze allebei in hun rug terwijl zei daar met hun riot shield stonden. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 (bewerkt) Vandaag met een vriend en 2 overige randoms tegen de "R!ot" clan gespeeld. Die mannen zijn echt waardeloos. Was wel grappig 2 kwamen naar mijn vriend toe ik loop om en ik schiet ze allebei in hun rug terwijl zei daar met hun riot shield stonden. Ik was ook zo'n clan tegengekomen maar AT-4s, Thumpers en Javelins helpen er tegen na 2 kleine potjes SnD waren ze allemaal geleaved. Bewerkt: 31 maart 2010 door >$bram$< Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Heeft die nieuwe DLC alleen maar maps of ook nog nieuwe wapens? Reageren
Gijsso Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 En he zit het nou met die gamemode Global Thermonuclear War? Die leek me best leuk, Groundwars met een centraal punt. Ik vind het al leuker met meer spelers (normaal TDM of Domination is voor mij te klein ). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.