Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

En h314319t.pnge zit het nou met die gamemode Global Thermonuclear War? Die leek me best leuk, Groundwars met een centraal punt. Ik vind het al leuker met meer spelers (normaal TDM of Domination is voor mij te klein :puh:).

Misschien komt dat in de volgende DLC? Fourzerotwo?

Geplaatst:

S&D in Scrapyjard is zo makkelijk, net 10-2, niet zo spec. maar wist 2 kills met mn predator die je opas na 7 seconden mag gebbruiken, wat ik raar vind. Ok, je kan gelijk 4 kills maken maar wat boeit dat.

Geplaatst:

S&D in Scrapyjard is zo makkelijk, net 10-2, niet zo spec. maar wist 2 kills met mn predator die je opas na 7 seconden mag gebbruiken, wat ik raar vind. Ok, je kan gelijk 4 kills maken maar wat boeit dat.

goh, dan word het spel NOG leuker als je hem na de 1e seconde mag inzetten (sarcastisch :duh: ) Bijvoorbeeld in Afghan, hele team dood, leuke rondes zijn dat dan.

Ik vind MWF2 steeds saaier worden, het spel barst echt van de campers, noobtubes, hartbeat sensors die in een hoekje zitten enz... Ik ga het de komende dagen toch maar weer spelen, maar puur als tijdverdrijf tijdens deze vrije dagen. ook echt verlept dat die mappen alleen maar weer eerst voor de xdoos uitkomen...

Geplaatst:

Dit spel zuigt zwaar als je het moest vergelijken met BF:BC2. :)

Je kunt ze niet eens vergelijken. :{

Waarschijnlijk ben je Modern Warfare 2 beu gespeeld waardoor je Bad Company 2 leuker vindt.

Geplaatst:

goh, dan word het spel NOG leuker als je hem na de 1e seconde mag inzetten (sarcastisch :duh: ) Bijvoorbeeld in Afghan, hele team dood, leuke rondes zijn dat dan.

Ik vind MWF2 steeds saaier worden, het spel barst echt van de campers, noobtubes, hartbeat sensors die in een hoekje zitten enz... Ik ga het de komende dagen toch maar weer spelen, maar puur als tijdverdrijf tijdens deze vrije dagen. ook echt verlept dat die mappen alleen maar weer eerst voor de xdoos uitkomen...

Ja en plus nog de Leaderboard hackers. :@

Sta ik in de top 1000 zonder dat ik kan zien hoeveelste plaats ik echt precies sta.

Ik speel nu private matches waar tenminste geen campers zijn.

Geplaatst:

Waarschijnlijk ben je Modern Warfare 2 beu gespeeld waardoor je Bad Company 2 leuker vindt.

Ik snap niet dat iedereen zit te zeiken dat je ze niet kunt vergelijken, dat kan je zelfs heel goed. :S

Geplaatst:

ik word helmaal beu van MW2 niet het spel zelf die vind ik reuze goed

maar die hackers, noobtubers, campers. ga maar zo door.

daarom speel ik nu vaker BC2

Geplaatst: (bewerkt)

Jij begrijpt me. :)

MW2 is gewoon veel te frustrerend, en zeker voor iemand met weinig zelfbeheersing zoals mij ...

Ik werd ooit eens een match 30 keer genoobtubed, door een knifeslet of een vieze camper gekild en toen had ik mijn gsm zo hard tegen de grond gegooid dat heel het scherm in stukken was gebroken. :$ (achteraf wel spijt van natuurlijk)

Het is trouwens raar dat dit spel 'Modern Warfare' heet als het beste wapen rondrennen met een knife is. :ch:

BF:BC2 is veel minder frustrerend, de wapens zijn vééél beter gebalanceerd, in BF:BC2 knife je niet in een fractie van een seconde zoals je dat in MW2 doet (probeer maar eens je mes zo snel uit je broekzak te halen, te steken en terug te stoppen.) en wat voor mij heel belangrijk is, is teamwork wat je NERGENS in MW2 terugvind. :(

Kortom; MW2 is op zich een goed spel maar wordt verziekt door dingen die de makers er beter uit hadden gelaten of beter gebalanceerd hadden.

Ook word ik schijtziek van die hele hype rond MW2, zogezegd de beste FPS ooit ...

Als je de beste FPS ooit wilt, ga Half-Life spelen, het enige spel dat verdiende om beste FPS ooit te worden genoemd.

En die MW2 fanboys die zeggen dat BF:BC2 zuigt, terwijl ze het niet eens hebben gespeeld. :7

De meesten die hier zeggen dat BF:BC2 zuigt, willen alleen maar BF:BC2 dissen omdat MW2 zogezegd beter is. Als een van jullie tot deze groep behoort, dan wordt het eens tijd om een leven te zoeken. :puh:

Mvg,

ColaGlas :D

Bewerkt: door ColaGlas
Geplaatst:

Ik snap niet dat iedereen zit te zeiken dat je ze niet kunt vergelijken, dat kan je zelfs heel goed. :S

Ze lijken amper op elkaar.

Ze hebben ook bijna niks gemeen.

Geplaatst:

MW2 is gewoon veel te frustrerend, en zeker voor iemand met weinig zelfbeheersing zoals mij ...

Ik werd ooit eens een match 30 keer genoobtubed, door een knifeslet of een vieze camper gekild en toen had ik mijn gsm zo hard tegen de grond gegooid dat heel het scherm in stukken was gebroken. :$ (achteraf wel spijt van natuurlijk)

Het is trouwens raar dat dit spel 'Modern Warfare' heet als het beste wapen rondrennen met een knife is. :ch:

BF:BC2 is veel minder frustrerend, de wapens zijn vééél beter gebalanceerd, in BF:BC2 knife je niet in een fractie van een seconde zoals je dat in MW2 doet (probeer maar eens je mes zo snel uit je broekzak te halen, te steken en terug te stoppen.) en wat voor mij heel belangrijk is, is teamwork wat je NERGENS in MW2 terugvind. :(

Kortom; MW2 is op zich een goed spel maar wordt verziekt door dingen die de makers er beter uit hadden gelaten of beter gebalanceerd hadden.

Ook word ik schijtziek van die hele hype rond MW2, zogezegd de beste FPS ooit ...

Als je de beste FPS ooit wilt, ga Half-Life spelen, het enige spel dat verdiende om beste FPS ooit te worden genoemd.

En die MW2 fanboys die zeggen dat BF:BC2 zuigt, terwijl ze het niet eens hebben gespeeld. :7

De meesten die hier zeggen dat BF:BC2 zuigt, willen alleen maar BF:BC2 dissen omdat MW2 zogezegd beter is. Als een van jullie tot deze groep behoort, dan wordt het eens tijd om een leven te zoeken. :puh:

Mvg,

jazekr ik vind het leuke aan oorlogsgames het teamwork in MW2 vind ik daar niks in terug. maar verder wel goeie game maar ze moeten iets doen aan de servers, BC2 vind ik ook leuker met de voertuigen en de grotere landschappen wwar je echt sneuky kunt snipen en niet rondrennen als een dwaas met een tactical knife

Geplaatst:

Mvg,

jazekr ik vind het leuke aan oorlogsgames het teamwork in MW2 vind ik daar niks in terug. maar verder wel goeie game maar ze moeten iets doen aan de servers, BC2 vind ik ook leuker met de voertuigen en de grotere landschappen wwar je echt sneuky kunt snipen en niet rondrennen als een dwaas met een tactical knife

Ga toch ff heel snel terug naar het BfB2 topic :duh:

Heel leuk dat jullie bc2 leuker vinden, maar ga dan wel in dat topic zitten te geilen.

Mw2 is anders dan Bc2, je kan het of je kan het niet. Het is gewoon een mening, en jullie drukken het uit als feiten.

Het teamwork in Mw2 is er net zo hard als in Bc2, je moet gewoon de mazzel hebben dat je in het juiste team zit (geld voor beide games).

Overigens, toen ik de Demo speelde van bc2 was er ook nihil teamwork, van de paar weken die ik gespeeld heb, ben ik hooguit 3 mensen tegengekomen die echt in een headset zaten te praten...

Geplaatst:

Ze lijken amper op elkaar.

Ze hebben ook bijna niks gemeen.

Oh nee, dat is waar. Je moet een wapen oppaken en je moet iemand neerschieten. Helemaal niks in gemeen. Enig verschil (kwa gameplay) is dat je bij de ene in tanks kan, en je bij de ander "heel realistisch" kan knifen.

MW2 vind ik slecht spelen en er redelijk uitzien, BC2 vind ik redelijk spelen en ziet er slecht uit.

Geef mij maar iets van de Source engine, zien er prachtig uit en spelen ook fijn.

Geplaatst: (bewerkt)

Oh nee, dat is waar. Je moet een wapen oppaken en je moet iemand neerschieten. Helemaal niks in gemeen. Enig verschil (kwa gameplay) is dat je bij de ene in tanks kan, en je bij de ander "heel realistisch" kan knifen.

MW2 vind ik slecht spelen en er redelijk uitzien, BC2 vind ik redelijk spelen en ziet er slecht uit.

Geef mij maar iets van de Source engine, zien er prachtig uit en spelen ook fijn.

Indedaad, de 2 games zijn volledig hetzelfde. Laten we zeggen dat MW2 evenveel lijkt op Battlefield: BC2 als dat Forza op Motorstorm lijkt. Alsof hetzelfde genre ook meteen wil zeggen dat de games hetzelfde zijn..

Als je dan echt zo gefrustreerd geraakt van MW2, speel eens S&D. Ik moet toegeven dat ik in domination en team deathmatch soms ook heel geïrriteerd geraak door de grote hoeveelheid killstreak rewards en noobtubers, maar in S&D heb ik hier weinig last van.

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Mvg,

'Khad dit eens al gezegd, het spel is verneukt door Campers en mensen met Scar-H+ Red dot Sight en Tv, Tv'tje is modern maar een uav opzich,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...