jordib12 Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Wat mij net opgevallen was is dat ik schoot door het raam maar de raam was nog geen eens kapot gegaan maar dat mannetje had ik wel doodgeschoten Wat is daar zo vreemd aan? @ kan iemand zeggen waar je die nieuwe maps kunt vinden? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Wat mij net opgevallen was is dat ik schoot door het raam maar de raam was nog geen eens kapot gegaan maar dat mannetje had ik wel doodgeschoten Wat is daar zo vreemd aan? @ kan iemand zeggen waar je die nieuwe maps kunt vinden? Die nieuwe maps kosten € 15 en zijn vanaf 30 april (ben niet zeker) te downloaden in de Ps Store. Reageren
jordib12 Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Wat mij net opgevallen was is dat ik schoot door het raam maar de raam was nog geen eens kapot gegaan maar dat mannetje had ik wel doodgeschoten Wat is daar zo vreemd aan? @ kan iemand zeggen waar je die nieuwe maps kunt vinden? Die nieuwe maps kosten € 15 en zijn vanaf 30 april (ben niet zeker) te downloaden in de Ps Store. ^hoe zien de maps eruit en zijn ze beschikbaar voor online spelen? Reageren
Mevin Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Wat mij net opgevallen was is dat ik schoot door het raam maar de raam was nog geen eens kapot gegaan maar dat mannetje had ik wel doodgeschoten Wat is daar zo vreemd aan? @ kan iemand zeggen waar je die nieuwe maps kunt vinden? Die nieuwe maps kosten € 15 en zijn vanaf 30 april (ben niet zeker) te downloaden in de Ps Store. ^hoe zien de maps eruit en zijn ze beschikbaar voor online spelen? Youtube? Google? En ja, ze zijn juist voor online spelen Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 (bewerkt) Ze zijn speciaal gemaakt voor online en er zijn er 2 uit COD 4 en 3 geheel nieuwe: En in dit filmpje kan je alle vijf de maps zien: De 2 laatste zijn uit COD 4. Bewerkt: 4 april 2010 door End Of The Riot Reageren
jordib12 Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 die nieuwe maps vindt ik echt gaaf! maar 15 euro? duur hoor, ik zal ze allicht wel kopen! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Waarvan maar 3 nieuwe maps dus eigenlijk is het € 5 euro per map en daar ga ik echt niet mijn geld aan uit geven. Reageren
flippie13 Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Ik ben de afgelopen 2 dagen overigens koning geworden in quickscope, in 2 dagen tijd tot 4 keer toe een game winning kill game waarin je mij 3 mensen nog ff snel ziet quickscope, altijd leuk Wil je me uitleggen hoe je dat traint? Ik wil het ook zo graag kunnen doen, maar het lukt mij niet. Mij ook trainen hoor :O hoef ik voortaan geen andere class meer te kiezen Quickscope is eigenlijk wel makkelijk. Perks: Sleight of hand (pro!) Stopping power Willekeurig (Steady aim pro is wel handig, zo heb je meer adem (nutteloos met quikscope, maargoed) en kan je beter richten als je no scoped) Ik zelf werk nu op sensivity 5, zo kan je sneller draaien en sneller bijstellen als je ergens naast schiet. Een vriend van mij werkt nu op sensivity 9, zelfde als 5, maar dan alles sneller Het is heel simpel, je loopt met een sniper (Intervention aangeraden) rond, en telkens als je iemand ziet richt je snel op die persoon en schiet je en tegerlijkerteit zoom je weer uit. Dit allemaal wel binnen 1 seconden. Als je in de buurt van die persoon zit doet de aim assist de rest, maar dan moet je wel die persoon in je richter (midden van) krijgen. Tip: een pistool als secundairy is handig, die pak je namelijk vele male sneller dan andere secundairy's, zo kan je, als je mist, snel switchen Tip2: Ik heb button layout op tactical staan, zo kan je, als je mist, heel snel gaan liggen waardoor je nog de kans hebt voor een 2de shot, dit heeft me vele male gered (ook handig als er meerdere op je af komen) Gister overigens het Intervevntion title gehaald voor 2500 kills (die zilvere met 2 doodshoofden), damn, dat ding is mooi :$ Nog 80 headshots en dan heb ik de 500 headshots met me intervention ook, op naar de 1000 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Damn, alles wat in het lijstje staat ( ook de sensivity ) staat al goed bij mij, dan maar op handmatige manier leren Reageren
lexus123 Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Wat ook chill is is 'Hard Scopen'. Hiermee zoom in zodat je net een split-second door je scope heen kan kijken en schieten. Ook handig is de drag-shot. Als je net mist, zoom je uit en terwijl je uitzoomt schuif je je crosshair over de enemy. *BOOM HEADSHOT* Ik speel nu zelf op 8 maar ga zo even opschroeven naar 9. Ik heb een week geleden ook de 2500 kills gehaald en de 500 headshots. Wat ook leuk is, is om een andere sniper een message te sturen met de tekst: '1vs1 snipe?' Meestal zeggen ze 'ja', omdat ze anders pussy lijken. Maak dan een match op Rust met levens op miniscule en Radar Always On. Vervolgens maak je ze zo hard in totdat ze leaven. Al meerdere malen gedaan. Reageren
Pesimist Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Wat mij net opgevallen was is dat ik schoot door het raam maar de raam was nog geen eens kapot gegaan maar dat mannetje had ik wel doodgeschoten Wat is daar zo vreemd aan? @ kan iemand zeggen waar je die nieuwe maps kunt vinden? hoe kan dat dan hij is dood terwijl het glas geen eens kapot is Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Wat mij net opgevallen was is dat ik schoot door het raam maar de raam was nog geen eens kapot gegaan maar dat mannetje had ik wel doodgeschoten Wat is daar zo vreemd aan? @ kan iemand zeggen waar je die nieuwe maps kunt vinden? hoe kan dat dan hij is dood terwijl het glas geen eens kapot is Een bug? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 NickOwnage op Xbox360 is nu: xNLx NickOwnage Prestige 8 lvl 18, en die mappacks zijn echt vet gaaf! Reageren
Pesimist Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 NickOwnage op Xbox360 is nu: xNLx NickOwnage Prestige 8 lvl 18, en die mappacks zijn echt vet gaaf! gratz nick ownage een ik ben bijna prestige2 Reageren
The360box Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Nu, Pr. 2 LV50, heb totaal iets van 6 dagen gespeeld wat best veel is en nog steeds Pr,2. Ik ben nu iets meer aan het Sd wat veel leuker is dan steeds weer te respawnen in Demoltion, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.