Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

ik word helmaal beu van MW2 niet het spel zelf die vind ik reuze goed

maar die hackers, noobtubers, campers. ga maar zo door.

daarom speel ik nu vaker BC2

Jij begrijpt me. :)

MW2 is gewoon veel te frustrerend, en zeker voor iemand met weinig zelfbeheersing zoals mij ...

Ik werd ooit eens een match 30 keer genoobtubed, door een knifeslet of een vieze camper gekild en toen had ik mijn gsm zo hard tegen de grond gegooid dat heel het scherm in stukken was gebroken. :$ (achteraf wel spijt van natuurlijk)

Het is trouwens raar dat dit spel 'Modern Warfare' heet als het beste wapen rondrennen met een knife is. :ch:

BF:BC2 is veel minder frustrerend, de wapens zijn vééél beter gebalanceerd, in BF:BC2 knife je niet in een fractie van een seconde zoals je dat in MW2 doet (probeer maar eens je mes zo snel uit je broekzak te halen, te steken en terug te stoppen.) en wat voor mij heel belangrijk is, is teamwork wat je NERGENS in MW2 terugvind. :(

Kortom; MW2 is op zich een goed spel maar wordt verziekt door dingen die de makers er beter uit hadden gelaten of beter gebalanceerd hadden.

Ook word ik schijtziek van die hele hype rond MW2, zogezegd de beste FPS ooit ...

Als je de beste FPS ooit wilt, ga Half-Life spelen, het enige spel dat verdiende om beste FPS ooit te worden genoemd.

En die MW2 fanboys die zeggen dat BF:BC2 zuigt, terwijl ze het niet eens hebben gespeeld. :7

De meesten die hier zeggen dat BF:BC2 zuigt, willen alleen maar BF:BC2 dissen omdat MW2 zogezegd beter is. Als een van jullie tot deze groep behoort, dan wordt het eens tijd om een leven te zoeken. :puh:

Mvg,

ColaGlas :D

jazekr ik vind het leuke aan oorlogsgames het teamwork in MW2 vind ik daar niks in terug. maar verder wel goeie game maar ze moeten iets doen aan de servers, BC2 vind ik ook leuker met de voertuigen en de grotere landschappen wwar je echt sneuky kunt snipen en niet rondrennen als een dwaas met een tactical knife

Ga toch ff heel snel terug naar het BfB2 topic :duh:

Heel leuk dat jullie bc2 leuker vinden, maar ga dan wel in dat topic zitten te geilen.

Mw2 is anders dan Bc2, je kan het of je kan het niet. Het is gewoon een mening, en jullie drukken het uit als feiten.

Het teamwork in Mw2 is er net zo hard als in Bc2, je moet gewoon de mazzel hebben dat je in het juiste team zit (geld voor beide games).

Overigens, toen ik de Demo speelde van bc2 was er ook nihil teamwork, van de paar weken die ik gespeeld heb, ben ik hooguit 3 mensen tegengekomen die echt in een headset zaten te praten...

ja tuurlijk heb je geluk nodig om teamwork te hebben in beide games,maar het is gewoon zo dat je in BC2 veeeeeeeeeeeel meer van dat heb dan in MW2,het is geen toeval lijkt me dat ik in BC2 1 op de 2 potjes wel teamwerk meemaak en in MW2 dat ik sinds kerst speel pas 1 keer met een gast in een potje zat waarmee ik goed teamwork kon doen.

(potjes met vrienden niet meegeteld)

Geplaatst:

Zeker netjes, alleen het probleem is dat bijna niemand op B afgaat, die 6 is echt geluk :puh: Wat ik altijd doe, is naar B, hopen dat er nog een stuk of 2 meegaan zodat het snel genoeg gaat en daarna naar dat raam vlak bij A. Daar een semtex gooien (ooit een keer Group Hug gehaald) en dan heb je er al 4 vaak. Daardoor kwam mijn 3e nuke :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

NickOwnage op Xbox360 is nu: xNLx NickOwnage

Prestige 8 lvl 18, en die mappacks zijn echt vet gaaf!

gratz nick ownage een ik ben bijna prestige2bloos.gif

Thnx, ik heb er nu zo'n 16 dagen op zitten. ;)

@: Filmpje van de NUKE OMG!!! Dat is pas OWNAGE!

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Ik speel naar mijn gevoel veel te veel en zit pas op 7 dagen :puh:

Geplaatst:

Ik speel naar mijn gevoel veel te veel en zit pas op 7 dagen :puh:

Ik probeer 10e prestige legaal zonder glitchen in 20 dagen te halen. Probeer ik sinds het begin. Ik denk dat het dan niet meer leuk is.

Geplaatst:

Alsof 11x opnieuw beginnen leuk is. Alle perks weer trainen, mooie camo weer opnieuw halen, you name it.

Geplaatst:

Ik probeer 10e prestige legaal zonder glitchen in 20 dagen te halen. Probeer ik sinds het begin. Ik denk dat het dan niet meer leuk is.

Geloof me, het is chill hoor ^_^

Geplaatst:

Ben jij legaal prestige 10 dan? Nee, toch? :D

Geplaatst:

Boop, gevoelige snaar :D

Geplaatst:

Zei ik iets verkeerds?

Geplaatst:

Zei ik iets verkeerds?

Haha, nee, maar eerder was er dikke bitchfight onstaan of je nou wel of niet prestige 10 hack moest doen of niet :puh:

Geplaatst:

Zei ik iets verkeerds?

Haha, nee, maar eerder was er dikke bitchfight onstaan of je nou wel of niet prestige 10 hack moest doen of niet :puh:

Haal hem legaal, dan kun je er tenminste trots op zijn. Mij is meerdere malen gevraagd. Maar ik wilde niet, zelfs gratis niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...