Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Vind MW:2 ook niks net als cod4

en ze mochten echt wel iemand anders hebbenw ant price blijft echt niet zolang in het leger.

en multyplayer is ook gewoon echt het zelfde je schiet een beetje in het rond unlockt wat wapens en je schiet weer door en rond rennen en springen.

Ze hadden het gewoon moeten houden zoals in cod2 en daarvoor daar was het gewoon je bent allies-je hebt amerikaanse/britse wapens/russische/ speel je als duitser dan heb je gewoon duitse wapens.

En er komen veel betere games uit dan MW:2

Geplaatst:

Ze hadden het gewoon moeten houden zoals in cod2 en daarvoor daar was het gewoon je bent allies-je hebt amerikaanse/britse wapens/russische/ speel je als duitser dan heb je gewoon duitse wapens.

Het probleem is dat de russen en de terroristen de zelfde wapens zowat hebben als de amerikaan en Britten dus je kan dat al zowat niet doen als in cod2 en in cod 2 kon je op je wapens geen perks doen.

Geplaatst:

Die multiplayer video ziet er opzich wel leuk uit, leuk dat je dingen kan kiezen die je gebruikt als killstreak. Ik vertrouw er wel op de IW die AC130 niet te sterk maakt, want uit deel vier kan iedereen zich wel herinneren dat je gehakt maakte met iedereen in Death From Above. Maar dat zal opzich wel goed komen. Vooral omdat een 11 killstreak nogal lastig is voor de meeste mensen.. ^^ Die AT-4 (geloof ik?) is ook een leuke toevoeging, vooral omdat de heli flare's gebruikt. Kan dus leuk zijn een heli gemakkelijker uit de lucht te halen als je team weigert het vuur te openen, maar weer niet te makkelijk. :)

Maar gadverdamme, waar is de terugslag heen? Ik wil wel dat je een beetje skills moet hebben, en niet dat elke godvergeten noob goed kan doen zoals met de M16 en de P90 uit 4.. Hoop niet dat alles met zo weinig terugslag gaat..

Geplaatst: (bewerkt)

het enige positieve van cod2 vs cod4, vind ik juist dat je daar niet van die irritante killstreak bonussen hebt

In Mw2 mogen ze et er wel in stoppen hoor, maar doe maar net zoals bij cod5, dat de server ze zelf aan of uit kan zetten ( vb. UAV only ofzo )

Bewerkt: door commando
Geplaatst:

De mogelijkheid dat je je eigen killstreaks kunt customizen lijkt mij echt cool! Dit zag ik nooit aankomen, wat goed verzonnen. :tu:

Ik ben benieuwd naar meer info, ook wil ik wel weten hoe die "co-op mode" is.

Geplaatst:

Vind MW:2 ook niks net als cod4

en ze mochten echt wel iemand anders hebbenw ant price blijft echt niet zolang in het leger.

Boeiend! Welk spel op deze aardkloot is wél realistisch?

Yeah, Prestige Editie op Bol.com

Ik heb al de harderd editie besteld die is iets goedkoper.

Daar wou ik ook voor gaan, maar ik dacht dat de prijs daarvan rond de €75 zou gaan liggen en niet €90 :( Dus ik denk dat ik maar de normale versie koop :(

Geplaatst:

Daar wou ik ook voor gaan, maar ik dacht dat de prijs daarvan rond de €75 zou gaan liggen en niet €90 :( Dus ik denk dat ik maar de normale versie koop :(

ik heb hem voor 80 euro

en LT price zit ook al in cod 1 en 2 en dat is de tweede wereld oorlog.

Geplaatst:

Dat heb ik weer. Ik dacht, ik vraag die game voor mn verjaardag op 8 november. Komt ie pas 10 Nov uit. Dat had ik vorig jaar ook al met een spel. :7

Geplaatst:

ik heb hem voor 80 euro

en LT price zit ook al in cod 1 en 2 en dat is de tweede wereld oorlog.

Lol, Price is 80 jaar :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...