Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Haal hem legaal, dan kun je er tenminste trots op zijn. Mij is meerdere malen gevraagd. Maar ik wilde niet, zelfs gratis niet.

Ow, wat ben jij toch een goed persoontje nu. Maar dan wel eentje zonder ook maar een grammetje leven. Nu al 8e prestige zonder te hacken is gewoon No-Life op en top. En wat nou als je op Prestige 10 zit, lvl 70? Dan zullen ze denken dat jij een grote hacker bent en dan ben je klaar met spelen, alleen maar omdat jij zo snel als je maar kon naar de volgende prestige komt. Dan heb je er toch geen plezier meer in, in het spelen :?

Geplaatst:

ff alle qoutes weg anders worden de mods boos. ;)

Ja, we zullen zien. Ik weet van me zelf dat ik genoeg met school en vrije tijd met vrienden om gaan bezig ben. We zullen zien. ;)

Geplaatst:

Ik ga, als ik überhaupt nog verder ga, tot prestige 9, that's it.

Maar ik vind het logo van prestige 2 wel geil, dus ik denk dat ik daar in blijf (3 vind ik foei lelijk :7)

Geplaatst:

Haal hem legaal, dan kun je er tenminste trots op zijn. Mij is meerdere malen gevraagd. Maar ik wilde niet, zelfs gratis niet.

Ow, wat ben jij toch een goed persoontje nu. Maar dan wel eentje zonder ook maar een grammetje leven. Nu al 8e prestige zonder te hacken is gewoon No-Life op en top. En wat nou als je op Prestige 10 zit, lvl 70? Dan zullen ze denken dat jij een grote hacker bent en dan ben je klaar met spelen, alleen maar omdat jij zo snel als je maar kon naar de volgende prestige komt. Dan heb je er toch geen plezier meer in, in het spelen :?

Dan zal die maar voor eeuwig prestige 9 moeten blijven... :7

Geplaatst:

Iemand die ik ken was 2 weken geleden prestige 10 lvl 70 geworden zonder te glitchen/cheaten/wat dan ooken. En nu word ie alleen maar uitgemaakt voor prestige-hacker :7

Geplaatst:

Iemand die ik ken was 2 weken geleden prestige 10 lvl 70 geworden zonder te glitchen/cheaten/wat dan ooken. En nu word ie alleen maar uitgemaakt voor prestige-hacker :7

Whaha, da's balen

Maar even over iets anders; Je bent zo'n 'High Trained SAS-Member' Maar alsnog kan je maar voor 5 seconden ofso sprinten :? Vind ik niet echt realistisch

Geplaatst:

Ik kom de laatste tijd zo veel prestige 10 lvl 70 tegen(hackers of niet?)

ik was de enige die het niet was?

kan toch niet?! we waren met 12-1 = 11 hackers! :puh: :P

Geplaatst:

Whaha, da's balen

Maar even over iets anders; Je bent zo'n 'High Trained SAS-Member' Maar alsnog kan je maar voor 5 seconden ofso sprinten :? Vind ik niet echt realistisch

Een paar kilo aan ammunitie.

Een paar kilo aan geweer.

Nog een paar kilo aan tweede geweer.

Een paar granaten.

Een paar flashbangs.

Jep, probeer daar maar eens mee te sprinten. Wedde dat je al moeite hebt met looppas 10 kilometer?

Geplaatst:

Ik heb even zo gekeken wat COD6 ''arcade'' maakt, dit vind ik tenminste,

-oneindig sprinten

-je Mes te snel pakken

-sniperkogel is in 1 keer.

en kan zo nog wel even doorgaan,

Geplaatst:

-oneindig sprinten

-je Mes te snel pakken

- Tsja.. :puh: Games hè

- Training?

- Normaal is iemand altijd dood bij één kogel, of het nou een sniper is of niet. Moet je natuurlijk wel op de goede plek raken.

Geplaatst:

-oneindig sprinten

-je Mes te snel pakken

Als je door zoiets wordt geraakt (de linkse is de kogel die de Barret afvuurt, de Intervention vuurt een iets kleinere kogel, maar die is net zo sterk) dan ben je dood of uitgeschakeld in een schot maakt niet uit waar, dat je de arm van Zakhaev in CoD 4 afknalde met een Barret was niet overdreven. De Intervention en Barret zouden 1 hit kills zijn op elke lichaamsdeel zonder SP moeten zijn ook gedempt, maar dat zou de game ongebalanceerd maken. De M14 EBR en de WA2000 doden niet met een schot zelfs met SP.

Voor de rest ben ik wel met jou eens. :cya:

PS: 300 pagina's?! Er wordt hier meer gedusciseerd over MW2 dan op de IW forum zelf (daar heb je meestal topics van mensen die de game afzeiken), dat is eigenlijk wel begrijpbaar het is hier veel gezelliger dan op de internationale forums. :dans:

Geplaatst:

Holy crap, dat zag er toch behoorlijk goed uit :)

Behalve dat die ene met z'n m4a1 moest reloaden... :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...