Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Holy crap, dat zag er toch behoorlijk goed uit smile3.gif

Behalve dat die ene met z'n m4a1 moest reloaden... emo.gif

@ 6:10? Ik dacht juist dat z'n wapen daar vastliep. puh2.gif

EDIT: Het hele filmpje kostte maar iets in de 200 dollar. :o

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:

Holy crap, dat zag er toch behoorlijk goed uit smile3.gif

Behalve dat die ene met z'n m4a1 moest reloaden... emo.gif

@ 6:10? Ik dacht juist dat z'n wapen daar vastliep. puh2.gif

EDIT: Het hele filmpje kostte maar iets in de 200 dollar. :o

Dat was ook zo. Dit was echt een vet filmpje. :klap:

Zeker een gaaf filmpje alleen klopt er 1 ding niet. Er is geen host migration.. :7

*Setting up game*

*Trying not to fail again*

*Waiting for other peepz*

:puh:

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

-Plaatje-

Het is toch ongelofelijk...

Is het nou zo moeilijk om een goede game te maken en om niet vuilnis af te raffelen? duh.gif

Als je geen internet hebt verneukt IW het spel met een te korte SP

Als je wél internet hebt verneukt IW het spel door Lagg, Host Migration, Spawn System, OverPowered Guns... :7

Geplaatst:

-Plaatje-

Het is toch ongelofelijk...

Is het nou zo moeilijk om een goede game te maken en om niet vuilnis af te raffelen? duh.gif

Als je geen internet hebt verneukt IW het spel met een te korte SP

Als je wél internet hebt verneukt IW het spel door Lagg, Host Migration, Spawn System, OverPowered Guns, Steamfails, zowat elke dag server onderhoud, Valve's falende Anti Cheat, Sprayers, Wallhackers, Aimbots, Norecoilers, Tubers, Campers, knife runners...

Je was er een paar vergeten. ;)

Haal hem legaal, dan kun je er tenminste trots op zijn. Mij is meerdere malen gevraagd. Maar ik wilde niet, zelfs gratis niet.

Ow, wat ben jij toch een goed persoontje nu. Maar dan wel eentje zonder ook maar een grammetje leven. Nu al 8e prestige zonder te hacken is gewoon No-Life op en top. En wat nou als je op Prestige 10 zit, lvl 70? Dan zullen ze denken dat jij een grote hacker bent en dan ben je klaar met spelen, alleen maar omdat jij zo snel als je maar kon naar de volgende prestige komt. Dan heb je er toch geen plezier meer in, in het spelen :?

How even mannetje, hier wil ik toch even op reageren. :S

NickOwnage is totaal niet no-live. ;)

Hij speelt minder als mij, maar hij ownd harder als mij en heeft het spel al langer.

Hoe lang is het spel nu uit? Bijna 6 maanden? Sorry hoor, maar dat is lang genoeg om zelf een 15de prestige te halen als hij er was.

Ik concludeer hier uit dat jij eerder een no-life omdat je jaloers op hem bent (best zielig om op hem jaloers te zijn om een spel, maar dat terzijde ;) ) en hem dingen gaat verwijten zonder enig bewijs.

Bewerkt: door ColaGlas
Geplaatst:

Haal hem legaal, dan kun je er tenminste trots op zijn. Mij is meerdere malen gevraagd. Maar ik wilde niet, zelfs gratis niet.

Ow, wat ben jij toch een goed persoontje nu. Maar dan wel eentje zonder ook maar een grammetje leven. Nu al 8e prestige zonder te hacken is gewoon No-Life op en top. En wat nou als je op Prestige 10 zit, lvl 70? Dan zullen ze denken dat jij een grote hacker bent en dan ben je klaar met spelen, alleen maar omdat jij zo snel als je maar kon naar de volgende prestige komt. Dan heb je er toch geen plezier meer in, in het spelen :?

How even mannetje, hier wil ik toch even op reageren. :S

NickOwnage is totaal niet no-live. ;)

Hij speelt minder als mij, maar hij ownd harder als mij en heeft het spel al langer.

Hoe lang is het spel nu uit? Bijna 6 maanden? Sorry hoor, maar dat is lang genoeg om zelf een 15de prestige te halen als hij er was.

Ik concludeer hier uit dat jij eerder een no-life omdat je jaloers op hem bent (best zielig om op hem jaloers te zijn om een spel, maar dat terzijde ;) ) en hem dingen gaat verwijten zonder enig bewijs.

Ga nou niet eventjes jouw vriendje verdedigen. Als je nu al Prestige 8 (of zal het al 9 zijn) bent en 16 dagen gespeeld (is dus minstens 348 uur) is in mij ogen echt heel erg veel. En dan mag je dan nog wel zo goed zijn, als je alleen maar speelt (wat ook moet met zoveel uur gamen) ben je echt no-life. En probeer nou niet eventjes slim te zijn met je voor jou dure woordkeuze. Sommige mensen kunnen het en sommige niet. En jij bent daar een van die het niet kan.

Geplaatst:

Één dingen moeten ze sowieso veranderen, Scrapyard op Ground war. ivm, overmatig noobtube en backrapen.

Het verwijderen van de auto-aim, akimbo en commando perk zouden het spel ook al heel wat leuker maken.

Geplaatst:

Één dingen moeten ze sowieso veranderen, Scrapyard op Ground war. ivm, overmatig noobtube en backrapen.

Het verwijderen van de auto-aim, akimbo en commando perk zouden het spel ook al heel wat leuker maken.

Ook mee eens. Auto-aim bedoel je daar Assist aim mee? Of Steady aim?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...