Velaro Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 (bewerkt) Één dingen moeten ze sowieso veranderen, Scrapyard op Ground war. ivm, overmatig noobtube en backrapen. Het verwijderen van de auto-aim, akimbo en commando perk zouden het spel ook al heel wat leuker maken. Ook mee eens. Auto-aim bedoel je daar Assist aim mee? Of Steady aim? Ik bedoel de aim assist, maar dat is zo goed als een auto-aim als je voelt hoeveel je wapen gewoon automatisch naar je doel gaat. Heel lastig bij het snipen als je op iemand wil richten en er loopt een andere vijand bij, dan gaat hij die volgen. Begrijp me niet verkeerd, ik vind dit een heel leuk spel, maar het is zoals hier eerder al gezegd werd iets te 'noob-friendly'. Edit: op de PC is er geen aim-assist zeker? Bewerkt: 10 april 2010 door Velaro Reageren
.Senne Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Klopt, PC heeft dit niet. Heeft z'n voordelen, maar ook zijn nadelen (quickscopen is moeilijker zonder aim assist bijvoorbeeld). Reageren
Velaro Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 (bewerkt) Klopt, PC heeft dit niet. Heeft z'n voordelen, maar ook zijn nadelen (quickscopen is moeilijker zonder aim assist bijvoorbeeld). Liever dat dan dat het voor iedereen simpel is om te quickscopen. Op de PS3 gaat het in ieder geval zo: Je loopt met Intervention rond en er komt een vijand bij je. Je voelt je wapen automatisch meebewegen naar je vijand en dan schiet je. Zo makkelijk is het. Bewerkt: 10 april 2010 door Velaro Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Klopt, PC heeft dit niet. Heeft z'n voordelen, maar ook zijn nadelen (quickscopen is moeilijker zonder aim assist bijvoorbeeld). Liever dat dan dat het voor iedereen simpel is om te quickscopen. Op de PS3 gaat het in ieder geval zo: Je loopt met Intervention rond en er komt een vijand bij je. Je voelt je wapen automatisch meebewegen naar je vijand en dan schiet je. Zo makkelijk is het. Ik heb hem uit staan. Altijd. Maakt het ook wat moeilijker vind ik ook wel weer leuk. Reageren
.Senne Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Hiernet wat geprobeerd Ninja-defuse te doen in S&D. Ik speel normaal nooit S&D, dus erg vlot liep het niet. Maar toch één keer mooi gelukt, en altijd leuk als iedereen dan begint te lachen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Hiernet wat geprobeerd Ninja-defuse te doen in S&D. Ik speel normaal nooit S&D, dus erg vlot liep het niet. Maar toch één keer mooi gelukt, en altijd leuk als iedereen dan begint te lachen. Ja, das idd nice als je dat doet. Welke class gebruik je dan? Coldblooded ninja etc? Reageren
Remcconen Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Één dingen moeten ze sowieso veranderen, Scrapyard op Ground war. ivm, overmatig noobtube en backrapen. Wat dacht je van Ground War op Rust? Reageren
.Senne Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Hiernet wat geprobeerd Ninja-defuse te doen in S&D. Ik speel normaal nooit S&D, dus erg vlot liep het niet. Maar toch één keer mooi gelukt, en altijd leuk als iedereen dan begint te lachen. Ja, das idd nice als je dat doet. Welke class gebruik je dan? Coldblooded ninja etc? Cold-blooded pro, Ninja, Bling, Assault met Heartbeat en silencer, en M93 akimbo silencer. Reageren
flippie13 Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Één dingen moeten ze sowieso veranderen, Scrapyard op Ground war. ivm, overmatig noobtube en backrapen. Wat dacht je van Ground War op Rust? Granaat gooien, plop, BOOM, Harrier. ^^ Maar volgens mij kan dat niet GW op rust Reageren
Remcconen Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Heb het toch al 1x gehad. Wat was ik blij dat ik toevallig een wapen met Tube en Scavenger had. Reageren
Gijsso Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Niemand gelezen dat de DLC voor PS3 en PC op 4 mei uit komen? Nee? Ach wat zielig. http://www.gametrailers.com/news/modern-warfare-2-dlc-comes/1969 En hier is het nieuws. Dus nog minder dan 4 weken en kunnen wij ook de 5 maps onveilig maken. Ook voor die belachelijke prijs van €15,- Reageren
Djmaddox Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 (bewerkt) Hey mensen, Ik heb even jullie hulp nodig. Ik heb nu een lijst van redenen waarom MW2 zuigt, kunnen jullie even aanvullen? Geen deticated servers Steam Valve's Anti Cheat zuigt Tubers Knife runners Kniven gaat te snel Sprayers Akimbofags Host migration Wallhackers Aimbotters Elke dag serveronderhoud Spawn systeem Overpowerede wapens Commando(pro) Norecoilers Campers LAGG NAT Type Gametypes De maps max aantal players in een gametype Geen partychat Schreeuwende kleine kinderen Carepackage jatters Geen deticated servers Prestige hackers Ban fails G18 Mensen die denken dat ze pro zijn Mensen die kutmuziek aanzetten tijdens het spelen Intervention Runners Mensen die behoefte hebben om te gaan zingen Aim-assist HBsensor in MP One man army Danger close Mensen die zonder prestige hacks prestige 10 hebben gehaald en dan worden uitgemaakt voor prestige hackers. Alvast bedankt! EDIT: Ga niet zeggen dat het de beste game ooit is en dat deze lijst nep is, daar vroeg ik nml niet om. Bewerkt: 11 april 2010 door Djmaddox Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Heb vandaag nog is even Modern Warfare 2 gedaan, maar het ging echt langs geen kanten meer. Ik had problemen om er terug in te komen aangezien ik Bad Company 2 gewoon was. Had paar potjes S&D met 1 kill/7 deaths even later ging het weer wat beter, maar dan ben ik toch maar terug Bad Company 2 gaan doen. Reageren
Mevin Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 (bewerkt) Weetje, ik zag vandaag iemand met zo'n goud embleem met 'FAL' erop, dus ik pm'de naar hem en zei dat het 'FAIL' moest zijn, toen begon hij me opeens uit te schelden @Djmaddox - Mensen die opeens de behoefte hebben om te gaan zingen - Grenadelauncher in MP - Heartbeat in MP - OMA [One Man Army. Nee, ik heb niets tegen je oma..] - Danger Close - Bling - Models 1887 & Rangers, Akimbo - Demolition Spawn Systeem Bewerkt: 10 april 2010 door Mevin Reageren
Vice-King Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 ik ben 3th prestige lvl 67 en ik kom steeds bij die noobjes van 20 enzo. op de xdoos dit is veel te makkelijk. maar is hier een reden voor? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.