Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Weetje, ik zag vandaag iemand met zo'n goud embleem met 'FAL' erop, dus ik pm'de naar hem en zei dat het 'FAIL' moest zijn,

toen begon hij me opeens uit te schelden :?

@Djmaddox

- Mensen die opeens de behoefte hebben om te gaan zingen

- Grenadelauncher in MP

- Heartbeat in MP

- OMA [One Man Army. Nee, ik heb niets tegen je oma..]

- Danger Close

- Bling

- Models 1887 & Rangers, Akimbo

- Demolition Spawn Systeem

Je beledigd hem, wat een verassing is het ook wanneer hij jou beledigd... :7

Geplaatst:

@ maddox

Er staat 2 keer geen dictated servers.

Daarom heb ik een plaatsvervanger: Intervention runners enzo, die met 360* kill alles mooi willen doen, maar uiteindelijk is het zo onrealistisch als de pest en heb je er bijna niks aan!

Geplaatst:

@ maddox

Weet ik. :)

@ maddox

Daarom heb ik een plaatsvervanger: Intervention runners enzo, die met 360* kill alles mooi willen doen, maar uiteindelijk is het zo onrealistisch als de pest en heb je er bijna niks aan!

Ik zal ze allemaal even toevoegen!

Geplaatst:

Ik ben nu aan het no-scopen geslagen. Heel leuk en je komt de grootste noobs tegen om één of andere reden. Zo killde in 1 gozer 4 keer achter elkaar binnen 1 minuut. Op Skidrow bij de flat met de Turret. Hij spawnt, snapt het niet en ik kill 'em weer :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Weetje, ik zag vandaag iemand met zo'n goud embleem met 'FAL' erop, dus ik pm'de naar hem en zei dat het 'FAIL' moest zijn,

toen begon hij me opeens uit te schelden :?

@Djmaddox

- Mensen die opeens de behoefte hebben om te gaan zingen

- Grenadelauncher in MP

- Heartbeat in MP

- OMA [One Man Army. Nee, ik heb niets tegen je oma..]

- Danger Close

- Bling

- Models 1887 & Rangers, Akimbo

- Demolition Spawn Systeem

Fal is een wapen, dumass. Die lijst, nee, mensen die zingen kan je muten en dit heeft geen ene moer met COD te maken, je kraakt COD aan alle kanten af, gooi je zelf weg, COD heeft zn voor en nadelen, nadeel zoals:

Al je Killstreaks in 2 sec, inroepen, Stealth Bomber is er gelijk, enz, Met sniper kogel-1 kogel bedoelde ik da als heb je geen FMJen hem in zijn buik schiet je er nog 1 moet schieten.

Bewerkt: door The360box
Geplaatst:

Fal is een wapen, dumass. Die lijst, nee, mensen die zingen kan je muten en dit heeft geen ene moer met COD te maken, je kraakt COD aan alle kanten af, gooi je zelf weg, COD heeft zn voor en nadelen, nadeel zoals:

[...]

:O Is de FAL écht een wapen? Dat wist ik namelijk niet.. :duh:

Ja, en zo is voor alles uiteindelijk wel een oplossing, maar ik irriteer me er gewoon aan, en dacht dat het wel bij

het lijstje zou passen.

En jawel, het heeft wel 'ene moer' met CoD te maken..

Geplaatst:

[...]

Ja, en zo is voor alles uiteindelijk wel een oplossing, maar ik irriteer me er gewoon aan, en dacht dat het wel bij

het lijstje zou passen.

Fal is ook een soort camouflage waar je 500 headshots per wapen voor moet halen als ik me niet vergis.: Y

Geplaatst:

[...]

het lijstje zou passen.

Fal is ook een soort camouflage waar je 500 headshots per wapen voor moet halen als ik me niet vergis.: Y

Dat is de Fall (dubbel L) en dat krijg je als je 250 headshots in 1 perstige haalt met hetzelfde wapen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...