lexus123 Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Voor het lijstje. Moderate Controller met Fal en Barret 50cal. Ik kom iedere dag potjes binnen met mensen met modded controllers... Inderdaad Reageren
flippie13 Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Ik ben vergeild geraakt aan de first blood :$ Dan komt mijn intervention title van 2500 kills in beeld, en me intervention emblem van 500 headshots (goud schietschijf) Kan ik lekker mee opscheppen :$ Ik weet, das faudt :$ Sensivity 7 inmiddels, en het werkt nog ook:O Reageren
.Senne Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 PC wordt de laatste tijd steeds erger. Ik speelde vandaag maar weer even MW2, en ben in drie hacked matches terecht gekomen terwijl je die vroeger haast niet tegenkwam. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Ik weet niet of iemand dit bericht al heeft opgemerkt? http://xbox360.ign.com/articles/108/1082961p1.html Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 PC wordt de laatste tijd steeds erger. Ik speelde vandaag maar weer even MW2, en ben in drie hacked matches terecht gekomen terwijl je die vroeger haast niet tegenkwam. Op de Xbox 360 zijn 3 op 5 matches die ik join gehackt, met wat voor hacks krijg jij op de PC te maken? ik heb denk ik alles gezien behalve de negatieve XP en 10 prestige met een kill hacks. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Ik heb nu 1x keer prestige gehaald en nu level 14, gaat lekker snel! Reageren
>$bram$< Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 PC wordt de laatste tijd steeds erger. Ik speelde vandaag maar weer even MW2, en ben in drie hacked matches terecht gekomen terwijl je die vroeger haast niet tegenkwam. Op de Xbox 360 zijn 3 op 5 matches die ik join gehackt, met wat voor hacks krijg jij op de PC te maken? ik heb denk ik alles gezien behalve de negatieve XP en 10 prestige met een kill hacks. Ik speel ook al vanaf het begin MW2, en ben nog nooit in een gehacked te match gekomen. Maar dat zal vast aan xbox live liggen. Reageren
ninokil Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 (bewerkt) Hoi,ik ben Ninokil ik speel XBOX 360 Live en ik best jullie naam weten ik heet op xbox 360 live Ninokil dus stuur me berichten Bewerkt: 13 april 2010 door ninokil Reageren
NickOwnage Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Hoi,ik ben Ninokil ik speel XBOX 360 Live en ik best jullie naam weten ik heet op xbox 360 live Ninokil dus stuur me berichten Hey, en welkom! Ik ben NickOwnage. Op Xboxlive: xNLx NickOwnage Voeg me gerust toe! Reageren
.Senne Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 PC wordt de laatste tijd steeds erger. Ik speelde vandaag maar weer even MW2, en ben in drie hacked matches terecht gekomen terwijl je die vroeger haast niet tegenkwam. Op de Xbox 360 zijn 3 op 5 matches die ik join gehackt, met wat voor hacks krijg jij op de PC te maken? ik heb denk ik alles gezien behalve de negatieve XP en 10 prestige met een kill hacks. Instant prestige, unlimited ammo, modified jump height, verschillende gamemodes (S&D in domination, arena waar je één vlag moet cappen, global thermonuclear war, enzovoort), loopsnelheid opgeschroefd, en dat is het zo'n beetje denk ik. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 PC wordt de laatste tijd steeds erger. Ik speelde vandaag maar weer even MW2, en ben in drie hacked matches terecht gekomen terwijl je die vroeger haast niet tegenkwam. Op de Xbox 360 zijn 3 op 5 matches die ik join gehackt, met wat voor hacks krijg jij op de PC te maken? ik heb denk ik alles gezien behalve de negatieve XP en 10 prestige met een kill hacks. Instant prestige, unlimited ammo, modified jump height, verschillende gamemodes (S&D in domination, arena waar je één vlag moet cappen, global thermonuclear war, enzovoort), loopsnelheid opgeschroefd, en dat is het zo'n beetje denk ik. Hebben we ook, bahalve de geschrapte gamemodes (enige hack die ik zou willen spelen), die heb je in private matches. Jullie PC spelers zijn echt genaait door IW, eerst geen dedicated servers, hacks en julie krijgen de map packs later. Wij hebben ook hacks en bij ons is party chat verboden in meeste gametypes, maar wij krijgen de DLC's eerder dan de rest, niet dat het al die fouten van IW goedmaakt, maar het is wel iets. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 PC wordt de laatste tijd steeds erger. Ik speelde vandaag maar weer even MW2, en ben in drie hacked matches terecht gekomen terwijl je die vroeger haast niet tegenkwam. Op de Xbox 360 zijn 3 op 5 matches die ik join gehackt, met wat voor hacks krijg jij op de PC te maken? ik heb denk ik alles gezien behalve de negatieve XP en 10 prestige met een kill hacks. Instant prestige, unlimited ammo, modified jump height, verschillende gamemodes (S&D in domination, arena waar je één vlag moet cappen, global thermonuclear war, enzovoort), loopsnelheid opgeschroefd, en dat is het zo'n beetje denk ik. Hebben we ook, bahalve de geschrapte gamemodes (enige hack die ik zou willen spelen), die heb je in private matches. Jullie PC spelers zijn echt genaait door IW, eerst geen dedicated servers, hacks en julie krijgen de map packs later. Wij hebben ook hacks en bij ons is party chat verboden in meeste gametypes, maar wij krijgen de DLC's eerder dan de rest, niet dat het al die fouten van IW goedmaakt, maar het is wel iets. Dat wij de DLC eerder krijgt komt niet door IW. Maar door Microsoft. Die had nog wat geld over. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Maar 1 voordeel: De 10th Prestige lobbies zijn niet meer mogelijk sinds de laatste patch (OF alleen met heel veel moeite wel). Ik gebruik nu "Tactical Button Layout" waarmee je heel goed kan dropshotten, hiermee een 9 Killstreak in SnD gehaald. Maar de tegenstander faalde toen ook hard door 3 keer de flank open te laten liggen. Wilt gij mij inviten op Xbox Live, dit is mijn Gamertag (Random Nickname Maker ): DutchSk1lz, zoals het er staat. Ga niet vragen voor 1vs1 Snipen want dan zuig ik. (Tegenwoordig met elke sniper). Reageren
Reinier93 Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 PC wordt de laatste tijd steeds erger. Ik speelde vandaag maar weer even MW2, en ben in drie hacked matches terecht gekomen terwijl je die vroeger haast niet tegenkwam. Op de Xbox 360 zijn 3 op 5 matches die ik join gehackt, met wat voor hacks krijg jij op de PC te maken? ik heb denk ik alles gezien behalve de negatieve XP en 10 prestige met een kill hacks. Instant prestige, unlimited ammo, modified jump height, verschillende gamemodes (S&D in domination, arena waar je één vlag moet cappen, global thermonuclear war, enzovoort), loopsnelheid opgeschroefd, en dat is het zo'n beetje denk ik. Hebben we ook, bahalve de geschrapte gamemodes (enige hack die ik zou willen spelen), die heb je in private matches. Jullie PC spelers zijn echt genaait door IW, eerst geen dedicated servers, hacks en julie krijgen de map packs later. Wij hebben ook hacks en bij ons is party chat verboden in meeste gametypes, maar wij krijgen de DLC's eerder dan de rest, niet dat het al die fouten van IW goedmaakt, maar het is wel iets. Dat wij de DLC eerder krijgt komt niet door IW. Maar door Microsoft. Die had nog wat geld over. IW had ook kunnen weigeren... Maar ik vind het niet erg, krijgen wij niet dezelfde problemen als de xbox had met de lauch van de DLC. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Ja maar waarom zou IW weigeren?Ik bedoel, ze denken aan geld, het laat hun koud dat jullie moeten wachten hoor. Net zo als andere bedrijven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.