Reinier93 Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 (bewerkt) Ja maar waarom zou IW weigeren?Ik bedoel, ze denken aan geld, het laat hun koud dat jullie moeten wachten hoor. Net zo als andere bedrijven. Daar heb je gelijk in. Ik vraag me wel af waarom Microsoft dit dan deed, of ze echt iets verdienen aan die tijdelijke exclusiviteit. Ik denk dat er weinig mensen zijn die een xbox kopen voor een maandje exclusieve maps. Bewerkt: 13 april 2010 door Reinier93 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 13 april 2010 Rapport Geplaatst: 13 april 2010 Ja maar waarom zou IW weigeren?Ik bedoel, ze denken aan geld, het laat hun koud dat jullie moeten wachten hoor. Net zo als andere bedrijven. Daar heb je gelijk in. Ik vraag me wel af waarom Microsoft dit dan deed, of ze echt iets verdienen aan die tijdelijke exclusiviteit. Ik denk dat er weinig mensen zijn die een xbox kopen voor een maandje exclusieve maps. Tja ze zullen toch verdienen anders doen ze het niet lijkt me . Reageren
flippie13 Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Ja maar waarom zou IW weigeren?Ik bedoel, ze denken aan geld, het laat hun koud dat jullie moeten wachten hoor. Net zo als andere bedrijven. Daar heb je gelijk in. Ik vraag me wel af waarom Microsoft dit dan deed, of ze echt iets verdienen aan die tijdelijke exclusiviteit. Ik denk dat er weinig mensen zijn die een xbox kopen voor een maandje exclusieve maps. Tja ze zullen toch verdienen anders doen ze het niet lijkt me . Vergis je je daarin niet te snel Volgens mij leidde consoles ook heel veel verlies, vooral in het begin Best handig trouwens, ik heb maar 3 classes die ik echt gebruik, quickscope, m16a4 en knife class Knifen is nog steeds overpowered, vooral met commando, maar wel grappig Desesrt eagle tac. knife ftw Reageren
The360box Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Ik weet niet of iemand dit bericht al heeft opgemerkt? http://xbox360.ign.com/articles/108/1082961p1.html Een vriend van me is in Terminal in een soort van hemel beland en toen in die Shop gegaan en zei dat daar de cover lag van COD Modern Warfare 3, kan dit hierdus aan koppelen. Reageren
ColaGlas Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Ik weet niet of iemand dit bericht al heeft opgemerkt? http://xbox360.ign.com/articles/108/1082961p1.html Een vriend van me is in Terminal in een soort van hemel beland en toen in die Shop gegaan en zei dat daar de cover lag van COD Modern Warfare 3, kan dit hierdus aan koppelen. En jij gelooft je vriend? Reageren
Visser23 Geplaatst: 14 april 2010 Rapport Geplaatst: 14 april 2010 Ik weet niet of iemand dit bericht al heeft opgemerkt? http://xbox360.ign.com/articles/108/1082961p1.html Een vriend van me is in Terminal in een soort van hemel beland en toen in die Shop gegaan en zei dat daar de cover lag van COD Modern Warfare 3, kan dit hierdus aan koppelen. No pics, no proofs. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Ik weet niet of iemand dit bericht al heeft opgemerkt? http://xbox360.ign.com/articles/108/1082961p1.html Een vriend van me is in Terminal in een soort van hemel beland en toen in die Shop gegaan en zei dat daar de cover lag van COD Modern Warfare 3, kan dit hierdus aan koppelen. No pics, no proofs. Ik geloof het niet. Want ze zijn nog bezig met MW2 te verbeteren. En nog niet met MW3. Fake als je het mij vraagt. Reageren
flippie13 Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 (bewerkt) Ik weet niet of iemand dit bericht al heeft opgemerkt? http://xbox360.ign.com/articles/108/1082961p1.html Een vriend van me is in Terminal in een soort van hemel beland en toen in die Shop gegaan en zei dat daar de cover lag van COD Modern Warfare 3, kan dit hierdus aan koppelen. No pics, no proofs. Ik geloof het niet. Want ze zijn nog bezig met MW2 te verbeteren. En nog niet met MW3. Fake als je het mij vraagt. Als dat zo is komt mw3 pas over 6 jaar uit... Bewerkt: 15 april 2010 door flippie13 Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Ik erger me aan de snipers in Mw2. Ben nog van Cod2 gewend.. 1 shot 1 kill. Met Mw2 is dit veeel minder... helaas Reageren
ColaGlas Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Ik weet niet of iemand dit bericht al heeft opgemerkt? http://xbox360.ign.com/articles/108/1082961p1.html Een vriend van me is in Terminal in een soort van hemel beland en toen in die Shop gegaan en zei dat daar de cover lag van COD Modern Warfare 3, kan dit hierdus aan koppelen. No pics, no proofs. Ik geloof het niet. Want ze zijn nog bezig met MW2 te verbeteren. En nog niet met MW3. Fake als je het mij vraagt. Als dat zo is komt mw3 pas over 6 jaar uit... Meer 12 jaar. Reageren
lexus123 Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Ik geloof het niet. Want ze zijn nog bezig met MW2 te verbeteren. En nog niet met MW3. Fake als je het mij vraagt. Ze zijn nu dus wél dik bezig met MW3, anders was alles nu wel gepatched Just kiddin'.. Reageren
The360box Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 'Kzal ff kijken voor een picca, zelf word ik ziek van die AA-12 homo's, het liefst willen ze AA12 met TV. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 'Kzal ff kijken voor een picca, zelf word ik ziek van die AA-12 homo's, het liefst willen ze AA12 met TV. Sorry, wilde mij ex. mags. ervoor halen . Ik had weer bijna een nuke alleen had ik één ding vergeten: noobtube. Kom ik uit m'n chopper , gelijk 2 noobtubed met nog 1 kill nodig. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 Ik erger me aan de snipers in Mw2. Ben nog van Cod2 gewend.. 1 shot 1 kill. Met Mw2 is dit veeel minder... helaas Dan moet je de perk "Stopping Power" gebruiken deze geeft veel meer kracht en werkt heel goed bij mij. Als dat niet genoeg is dan zal je moeten wachten tot je FMJ hebt vrijgespeeld. Reageren
Velaro Geplaatst: 16 april 2010 Rapport Geplaatst: 16 april 2010 Ik erger me aan de snipers in Mw2. Ben nog van Cod2 gewend.. 1 shot 1 kill. Met Mw2 is dit veeel minder... helaas Dan moet je de perk "Stopping Power" gebruiken deze geeft veel meer kracht en werkt heel goed bij mij. Als dat niet genoeg is dan zal je moeten wachten tot je FMJ hebt vrijgespeeld. Met de Barret .50 Caliber en de Intervention moet je stopping power gebruiken als je verzekerd wil zijn van een one shot kill. @Hierboven: FMJ geeft niet meer damage. Het balkje van 'damage' dat iets langer wordt geeft gewoon de hoeveelheid schade weer die meer overblijft als je door een oppervlak heen schiet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.