Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zie de laatste tijd ook niet zoveel snipers meer die FMJ gebruiken. Sommige alleen Thermal met Sleight Of Hand.

Geplaatst:

Ik heb bij snipers altijd stopping power aan, en het helpt ook wel.. maar toch, je bent er minder zeker van dat je 1 shot 1 kill hebt, wat ik met Cod2 altijd wel had.

Maarja, ik moet snipen sowiezo nog oefenen op de Ps3 :puh:

Geplaatst:

Ik heb geen FMJ maar extended mags :'D Werkt heerlijk, gewoon een 10 killstreak halen zonder te reloaden ^^

Alleen wel zwaar irritant met lagg ofzo, dat als je schiet in de borst, maar hij net verplaatst is en komt in de arm, dan heb je hem net niet (zooooooo vaak gehad :( )

Geplaatst:

Ik heb geen FMJ maar extended mags :'D Werkt heerlijk, gewoon een 10 killstreak halen zonder te reloaden ^^

Alleen wel zwaar irritant met lagg ofzo, dat als je schiet in de borst, maar hij net verplaatst is en komt in de arm, dan heb je hem net niet (zooooooo vaak gehad :( )

Op Intervention? Nice. Idd, je hebt gelijk met de lagg. Ik had laatst met LAG. Ik quickscopete en ik keek net door het vizier, ik miste heel erg dik en ik gaf die gast een headshot. ;D

Geplaatst:

ik gebruik nu ook intervention FMJ met stopping power pro, moet wel zeggen dat het wel beter loopt, heb in mun van tijd 75 headshots denk in weekend ofzo :puh:

of valt dit mee gebruik ook andere wapens uiterraard!

Geplaatst:

hmm, heb het niet zo op die intervention. ik gebruik qua snipers altijd als liefst de Barrett M107 , even veel damage, meer kogels, semi-auto al schiet de bolt van een intervention wel pro :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik speelde gisteren MW2. Ik deed S&D, er kwamen 5 gastjes achter elkaar naar me toe ik had Intervention FMJ bij me. Ik geef er 3 een collateral met 1 schot. Net geen Quickscope en de andere 2 geef ik een headshot met een quickscope. Wel die laatste 2 met 2 schoten dus geen collateral of hoe je dat schrijft. Dat waren Allemaal amerikanen en ze schreeuwen: (Censuur) xNLx NickOwnage your good, you wanna join our clan? Daarna stuurden ze mij allemaal een friendinvite. :puh:

@: Was op de map Favela

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Ik speelde gisteren MW2. Ik deed S&D, er kwamen 5 gastjes achter elkaar naar me toe ik had Intervention FMJ bij me. Ik geef er 3 een collateral met 1 schot. Net geen Quickscope en de andere 2 geef ik een headshot met een quickscope. Wel die laatste 2 met 2 schoten dus geen collateral of hoe je dat schrijft. Dat waren Allemaal amerikanen en ze schreeuwen: (Censuur) xNLx NickOwnage your good, you wanna join our clan? Daarna stuurden ze mij allemaal een friendinvite. puh2.gif

Lucky shooting dus.

Geplaatst:

Ik speelde gisteren MW2. Ik deed S&D, er kwamen 5 gastjes achter elkaar naar me toe ik had Intervention FMJ bij me. Ik geef er 3 een collateral met 1 schot. Net geen Quickscope en de andere 2 geef ik een headshot met een quickscope. Wel die laatste 2 met 2 schoten dus geen collateral of hoe je dat schrijft. Dat waren Allemaal amerikanen en ze schreeuwen: (Censuur) xNLx NickOwnage your good, you wanna join our clan? Daarna stuurden ze mij allemaal een friendinvite. puh2.gif

Lucky shooting dus.

Ja, ik schrok een beetje.

Geplaatst:

Lucky shooting dus.

Ik snap niet dat die mensen van die clan dat dan niet zien, want dit geluk heb je 1 keer in de 100000 schoten.

Geplaatst:

Lucky shooting dus.

Ik snap niet dat die mensen van die clan dat dan niet zien, want dit geluk heb je 1 keer in de 100000 schoten.

Nou zo goedd waren hun dan ook weer niet. Allemaal prestige 1 of 2. Ze snapten nog niet veel van dit spel. :D Ik heb ze toegevoegd. IK ging met hun spelen. Gingen ze proberen bij Afghan de map af te gaan. Liepen ze door die mijnen en zo. WAT VOOR NOOBS ZIJN JULLIE DAN. Echt. >:(

Geplaatst:

Lucky shooting dus.

Nou zo goedd waren hun dan ook weer niet. Allemaal prestige 1 of 2. Ze snapten nog niet veel van dit spel. icon_mrgreen.gif Ik heb ze toegevoegd. IK ging met hun spelen. Gingen ze proberen bij Afghan de map af te gaan. Liepen ze door die mijnen en zo. WAT VOOR NOOBS ZIJN JULLIE DAN. Echt. >boos.gif

Mn vriend is Prestige 10 en ik ben niet een keer geprestiged en ik kick zn kont vierkant. Hoe hoog je prestige is zegt niks over hoe goed je bent.

Geplaatst:

Lucky shooting dus.

Nou zo goedd waren hun dan ook weer niet. Allemaal prestige 1 of 2. Ze snapten nog niet veel van dit spel. icon_mrgreen.gif Ik heb ze toegevoegd. IK ging met hun spelen. Gingen ze proberen bij Afghan de map af te gaan. Liepen ze door die mijnen en zo. WAT VOOR NOOBS ZIJN JULLIE DAN. Echt. >boos.gif

Mn vriend is Prestige 10 en ik ben niet een keer geprestiged en ik kick zn kont vierkant. Hoe hoog je prestige is zegt niks over hoe goed je bent.

Is het wel een eerlijke prestige 10?

Geplaatst: (bewerkt)

ik zelf heb ook wel veel "unscopes", niet echte unscopes maar meer drag-shots die nog niet helemaal vol beeld hebben. daarbij is die kans wat kleiner.

unscopes zelf doe ik eigenlijk nooit :puh: , misschien alleen met een m14 ebr op close range ^_^

Bewerkt: door commando

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...