Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik speelde gisteren MW2. Ik deed S&D, er kwamen 5 gastjes achter elkaar naar me toe ik had Intervention FMJ bij me. Ik geef er 3 een collateral met 1 schot. Net geen Quickscope en de andere 2 geef ik een headshot met een quickscope. Wel die laatste 2 met 2 schoten dus geen collateral of hoe je dat schrijft. Dat waren Allemaal amerikanen en ze schreeuwen: (Censuur) xNLx NickOwnage your good, you wanna join our clan? Daarna stuurden ze mij allemaal een friendinvite. puh2.gif

@: Was op de map Favela

Lucky shooting dus.

Ja, ik schrok een beetje.

Ik snap niet dat die mensen van die clan dat dan niet zien, want dit geluk heb je 1 keer in de 100000 schoten.

Nou zo goedd waren hun dan ook weer niet. Allemaal prestige 1 of 2. Ze snapten nog niet veel van dit spel. icon_mrgreen.gif Ik heb ze toegevoegd. IK ging met hun spelen. Gingen ze proberen bij Afghan de map af te gaan. Liepen ze door die mijnen en zo. WAT VOOR NOOBS ZIJN JULLIE DAN. Echt. >boos.gif

Mn vriend is Prestige 10 en ik ben niet een keer geprestiged en ik kick zn kont vierkant. Hoe hoog je prestige is zegt niks over hoe goed je bent.

Is het wel een eerlijke prestige 10?

1 vriend wel, de andere niet. :puh:

>>> Door Visser23: Quote piramides vermijden a.u.b.<<<

Geplaatst:

Eindelij die Bokito logo vrijgespeeld in Favela, had dus 5 kils en er was er nog een, had Predator maar die had dus Cold-blooded :ch:

Uit Care package weer een predator en was ie mis :7

Geplaatst: (bewerkt)

Eindelij die Bokito logo vrijgespeeld in Favela, had dus 5 kils en er was er nog een, had Predator maar die had dus Cold-blooded :ch:

Uit Care package weer een predator en was ie mis :7

Bij favela iemand met cold blooded raken met predator missle is hetzelfde als een hooi speld in een hooiberg vinden, letterlijk :7

Favela is, van boven gezien, best wel doolhof, als je niet weet waar ongeveer iemand zit is de kans echt nihil :puh:

Skidrow is wel een vette map, maar bijna onmogenlijk om nuke te halen, 9/10 mensen zitten binnen en je chopper gunner is dan bijna waardeloos :puh:

@hieronder: Oeps, foutje :$ :puh:

Bewerkt: door flippie13
Geplaatst:

Bij favela iemand met cold blooded raken met predator missle is hetzelfde als een hooi in een hooiberg vinden, letterlijk :7

Favela is, van boven gezien, best wel doolhof, als je niet weet waar ongeveer iemand zit is de kans echt nihil :puh:

Skidrow is wel een vette map, maar bijna onmogenlijk om nuke te halen, 9/10 mensen zitten binnen en je chopper gunner is dan bijna waardeloos :puh:

Hooi in een hooiberg vinden is niet zo moeilijk. :clown: (een speld wel)

Ik speel MW2 niet meer zoveel, maar als ik het speel speel ik gewoon een paar potjes S&D. Dat is dan meestal wel leuk, maar dan stop ik weer als ik gekilld word door noobtube/akimbo/commando.

Geplaatst:

Yeah bijna 2500 kills met intervention alle toebehorene gehaald,alle camos.

Yeah ik heb net 3500 kills gehaalt (met prestige enzo) 1x prestige ding voor intervention dat gaat tot 2500 en de gewoone kills op 1000 nu. :)

en.. nog zon 45 headshots en heb 1000 headshots ! gold pretige title :D

~Shotyoudie

Geplaatst:

Yeah ik heb net 3500 kills gehaalt (met prestige enzo) 1x prestige ding voor intervention dat gaat tot 2500 en de gewoone kills op 1000 nu. :)

~Shotyoudie

Ehm, heb je dan nog steeds niet gewoon 2500 kills gehaald i.p.v. 3500?

Geplaatst:

Bij favela iemand met cold blooded raken met predator missle is hetzelfde als een hooi in een hooiberg vinden, letterlijk :7

Hooi in een hooiberg vinden is niet zo moeilijk. :clown: (een speld wel)

Ik speel MW2 niet meer zoveel, maar als ik het speel speel ik gewoon een paar potjes S&D. Dat is dan meestal wel leuk, maar dan stop ik weer als ik gekilld word door noobtube/akimbo/commando.

MW2 kennende is dat bijna meteen, heb ik gelijk?

Ik heb MW2 gespeeld nadat ik de Stimulus package heb gedownload, maar na een match op Crash vol met noobs was ik gestopt. Ik heb nooit z'on erge match op Crash gespeeld in MW1. In elk hoekje zat een camper (ook hoekjes waar niemand ooit campte in MW1), mijn team bestond uit 8 jarige kinderen die nooit over MW1 hebben gehoord, dus ze hadden geen idee waar ze gingen. :duh: Na dat match was ik gestopt met MW2 spelen, ik ga het waarschijnlijk weer spelen nadat ik klaar ben met FFXIII.

PS: Zou MW3 kogels hebben die je tegenstander achtervolgen en geweren die zelf schieten met 100% accuracy als ze een tegenstander zien?

Geplaatst:

~Shotyoudie

Ehm, heb je dan nog steeds niet gewoon 2500 kills gehaald i.p.v. 3500?

Nee door prestige was die 'normale' kills van intervention gereset en had 2500 al gehaalt en net 1000 normale kill gehad dus

2500+1000 = 3500 :bier:

~Shotyoudie

Geplaatst:

Ik ben laatst begonnen search and destroy te spelen.

Wel leuk, want je haalt lekker veel XP :)

Maar wat is nou de beste class voor S&D ?

En de perks.

Geplaatst:

Oh, ik wil wel een keer een potje Intervention doen tegen Nick :)

Doen we! ;)

En de perks.

Class:

UMP45 Silenced

Secondary iets van een M1014

Perks:

Marathon

Lightweight

Ninja

Geplaatst:

Doen we! ;)

En de perks.

Class:

UMP45 Silenced

Perks:

Marathon

Lightweight

Ninja

Voel je je wel lekker, Lightweight, :bonk: zonder Stopping power Pro moet je veel meer kogels pompen, FMJ heeft niet veel zin, en Ninja, lach me dood, Commando is altijd wel lekker. :*D

Geplaatst:

Ninja Pro is heel handig, zeker voor S&D, niemand hoort jou aankomen.

Ik zou Lightweight vervangen naar Cold Blooded Pro, want de UMP is sterk genoeg zonder SP en met SMG's ren je al het snelst.

Marathon is handig, het is S&D, dus je hebt genoeg ammo en oneindig rennen met SMG's is heel handig.

Voor een Secondary kan je ook een launcher nemen (RPG-7 of AT-4) voor mensen die in gebouwtjes of om de hoek campen, maar een shottie is ook goed.

Als je liever een silenced AR zou willen rad ik je Tar-21 (als je mee kan omgaan) of SCAR-H. AK-47 is mijn favoriet, maar ik denk niet dat jij rank 70 bent.

Geplaatst:

Ninja Pro is heel handig, zeker voor S&D, niemand hoort jou aankomen.

Ik zou Lightweight vervangen naar Cold Blooded Pro, want de UMP is sterk genoeg zonder SP en met SMG's ren je al het snelst.

Marathon is handig, het is S&D, dus je hebt genoeg ammo en oneindig rennen met SMG's is heel handig.

Voor een Secondary kan je ook een launcher nemen (RPG-7 of AT-4) voor mensen die in gebouwtjes of om de hoek campen, maar een shottie is ook goed.

Als je liever een silenced AR zou willen rad ik je Tar-21 (als je mee kan omgaan) of SCAR-H. AK-47 is mijn favoriet, maar ik denk niet dat jij rank 70 bent.

Ak-47 rapes you :$

Ik hem Ak nu, en gebruik hem alleen maar, wat een heerlijk ding is dat, vooral met stopping power + silencer :D

Geplaatst:

Doen we! ;)

En de perks.

Class:

UMP45 Silenced

Perks:

Marathon

Lightweight

Ninja

Voel je je wel lekker, Lightweight, :bonk: zonder Stopping power Pro moet je veel meer kogels pompen, FMJ heeft niet veel zin, en Ninja, lach me dood, Commando is altijd wel lekker. :*D

Als je niet sprayt heb je hem nog binnen een paar kogels dood met UMP45.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...