lexus123 Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Oh, ik wil wel een keer een potje Intervention doen tegen Nick Doen we! Ik ben laatst begonnen search and destroy te spelen. Wel leuk, want je haalt lekker veel XP Maar wat is nou de beste class voor S&D ? En de perks. Class: UMP45 Silenced Secondary iets van een M1014 Perks: Marathon Lightweight Ninja Voel je je wel lekker, Lightweight, zonder Stopping power Pro moet je veel meer kogels pompen, FMJ heeft niet veel zin, en Ninja, lach me dood, Commando is altijd wel lekker. Om Ninja je dood lachen? Ik weet niet hoor, maar ik heb verschrikkelijk veel mensen gekilled omdat ik hun voetstappen hoorde. Sowieso is dat hele knifen lekker skill-loos en maak het fijn erger met Commando En wow, geen val-damage. Dan moet maar gewoon kunnen inschatten of je bij een val van 20 meter dood gaat of niet. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Helemaal mee eens. Commando kan misschien makkelijk zijn me knifen. Maar knife dan niet. Het spel zo sowieso al helemaal verneukt! Net potje, Ik ben de host. Ik kill niks. Alle kills voor me neus weggepakt door Noobtubers. In totaal eind van potje. 5 om 29. Alleen maar door die Marathon lightweigt en Commando kutten. Reageren
ikt Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Helemaal mee eens. Commando kan misschien makkelijk zijn me knifen. Maar knife dan niet. Het spel zo sowieso al helemaal verneukt! Net potje, Ik ben de host. Ik kill niks. Alle kills voor me neus weggepakt door Noobtubers. In totaal eind van potje. 5 om 29. Alleen maar door die Marathon lightweigt en Commando kutten. Hahaha, je kunt gewoon niet gamen! Serieus, zo moeilijk kan het toch niet zijn? Zelfs tegen een team vol hackers krijg je er een paar makkelijk dood. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Helemaal mee eens. Commando kan misschien makkelijk zijn me knifen. Maar knife dan niet. Het spel zo sowieso al helemaal verneukt! Net potje, Ik ben de host. Ik kill niks. Alle kills voor me neus weggepakt door Noobtubers. In totaal eind van potje. 5 om 29. Alleen maar door die Marathon lightweigt en Commando kutten. Hahaha, je kunt gewoon niet gamen! Serieus, zo moeilijk kan het toch niet zijn? Zelfs tegen een team vol hackers krijg je er een paar makkelijk dood. Lol en die noobtubers kunnen wel goed gamen? Ik vind al dat hij goed gamed alleen maar omdat hij geen noobtube gebruikt. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Helemaal mee eens. Commando kan misschien makkelijk zijn me knifen. Maar knife dan niet. Het spel zo sowieso al helemaal verneukt! Net potje, Ik ben de host. Ik kill niks. Alle kills voor me neus weggepakt door Noobtubers. In totaal eind van potje. 5 om 29. Alleen maar door die Marathon lightweigt en Commando kutten. Hahaha, je kunt gewoon niet gamen! Serieus, zo moeilijk kan het toch niet zijn? Zelfs tegen een team vol hackers krijg je er een paar makkelijk dood. :S Als je de hoek om komt en een noobtube naar je hoofd krijgt en dan 1 seconde nadat je spawnt weer dood. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Ik ben laatst begonnen search and destroy te spelen. Wel leuk, want je haalt lekker veel XP Maar wat is nou de beste class voor S&D ? En de perks. Class: UMP45 Silenced Secondary iets van een M1014 Perks: Marathon Lightweight Ninja Net geprobeerd, werkt lekker Scores van 7-1 enzo, thanks Reageren
The360box Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Ik zie niet in wrm je iets sneller zou moeten rennen, en zonder Stopping ben je veel meer kogels kwijt waardoot je het dus kan shaken tenzij je een camper bent, en die val damage is toch wel handig, en wat me dood irriterd is dat elke gast een heartbaet ding heeft en heel rustig het gebied gaan scannen, Reageren
Vice-King Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 ik heb altijd een assault rifle. ACR wil ik het liefst. met heartbeat en silencer, best wel noob maarja..... ik speel veel S&D Reageren
flippie13 Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 ik heb altijd een assault rifle. ACR wil ik het liefst. met heartbeat en silencer, best wel noob maarja..... ik speel veel S&D Bling pro Cold blooded pro Ninja pro? Als dat zo is, ben je officieel noob, en je 2de klas is dan noobtube + knife.. Vandaag even op pc gespeeld, damn wat ben ik daar slecht in Respect voor de PC mensen, alhoewel er wel veel campers zijn Vriend van mij was overigens beest in trhowing knife, fjjiieeew Reageren
>$bram$< Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Respect voor de PC mensen, Hadden ze maar ded. servers. Eerst dacht ik: Leuk, zolang er maar keuze is tussen servers en "normale" rooms. Maar met deze nare connectie (Gemiddeld genomen) vind ik het toch beter als ze dedicated servers hadden genomen. Ik speel nu CoD:WaW op de PC, en dat is echt awesome met 50 mensen in één server in een tank map. Alleen hebben zij mijn status verwijderd van 1 jaar terug (10th Prestige level 52 of zo). En is mijn ouwe clan CoD: WaW geleaved. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 ik heb altijd een assault rifle. ACR wil ik het liefst. met heartbeat en silencer, best wel noob maarja..... ik speel veel S&D Als je de gaybeat verwijderd is het geen noob class (als je Ninja Pro en Cold Blooded Pro gebruikt, geen SP en Commando), de ACR heeft mischien geen recoil, maar zonder SP en silenced duurt het f*cking lang om iemand te doden, zelfs in HC moet je 3-4 kogels gebruiken en dat is veel in HC. Reageren
flippie13 Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 ik heb altijd een assault rifle. ACR wil ik het liefst. met heartbeat en silencer, best wel noob maarja..... ik speel veel S&D Als je de gaybeat verwijderd is het geen noob class (als je Ninja Pro en Cold Blooded Pro gebruikt, geen SP en Commando), de ACR heeft mischien geen recoil, maar zonder SP en silenced duurt het f*cking lang om iemand te doden, zelfs in HC moet je 3-4 kogels gebruiken en dat is veel in HC. Uit mijn ervaring heeft een gemiddelde ACR dragen toch al één heel magazijn nodig om één iemand te doodde, dus dan maakt het niet uit. Ja, ik vind iedereen die een ACR heeft noob, ik haat acr, overpowered rot ding met amper recoil Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 ik heb altijd een assault rifle. ACR wil ik het liefst. met heartbeat en silencer, best wel noob maarja..... ik speel veel S&D Als je de gaybeat verwijderd is het geen noob class (als je Ninja Pro en Cold Blooded Pro gebruikt, geen SP en Commando), de ACR heeft mischien geen recoil, maar zonder SP en silenced duurt het f*cking lang om iemand te doden, zelfs in HC moet je 3-4 kogels gebruiken en dat is veel in HC. Uit mijn ervaring heeft een gemiddelde ACR dragen toch al één heel magazijn nodig om één iemand te doodde, dus dan maakt het niet uit. Ja, ik vind iedereen die een ACR heeft noob, ik haat acr, overpowered rot ding met amper recoil ACR is toch een van de betere wapens in mw2 mischien nog wel beter dan AK-74 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Ik zie niet in wrm je iets sneller zou moeten rennen, en zonder Stopping ben je veel meer kogels kwijt waardoot je het dus kan shaken tenzij je een camper bent, en die val damage is toch wel handig, en wat me dood irriterd is dat elke gast een heartbaet ding heeft en heel rustig het gebied gaan scannen, Grappig dat men dat nog steeds geloofd. Niet om heel hard te zijn, maar je bent niet "veel meer kogels kwijt" zonder Stopping Power. SP geeft namelijk een verschil van maarliefst 1 kogel. Ik raad je dus aan jezelf wat minder gaan irriteren aan de HB-sensor, en iets beter te leren schieten.. Waardoor komt overigens de haat tegen de heartbeat sensor? Sommige mensen campen ermee, inderdaad. Maar dat zijn dan vaak echt de hardcore campers, en die kun je toch niet vermijden. Ik gebruikte hem zelf vaak met een sniper, en als je een bliepje hoort switch je snel naar je USP of M9 en dan is dat probleem ook weer weg. (Oeh, hij gebruikt een pistool. Ja inderdaad, en dat heeft me menig keer gered) ACR is toch een van de betere wapens in mw2 mischien nog wel beter dan AK-74 Waarom denk je dat hij het een "overpowered rot ding met amper recoil" noemt? Omdat het een van de 'beste' wapens is, en dat "amper recoil" vervangen mag worden naar "geen recoil". (De AK-47 is overigens helemaal goed wapen, TAR en SCAR zijn beter) De ACR is een van de reden dat het spel zo 'noobfriendly' geworden is, en veel minder leuk. Iedereen kan op iemand richten en de trekker overhalen. En door de ROF kan hij zelfs in CQB zijn mannetje staan. De ACR is dan ook een van de redenen dat MW2 gaat vervelen, alles is veels te gemakkelijk. Spellen als MAG geven een uitdaging, iets wat MW2 al snel niet meer doet. Oke, het zijn twee heel verschillende spellen, maar op een of andere manier speel ik het niet meer. En dat terwijl ik Call of Duty 3, 4: Modern Warfare, en World at Wat helemaal dood heb gespeeld. Reageren
flippie13 Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 ACR is toch een van de betere wapens in mw2 mischien nog wel beter dan AK-74 Waarom denk je dat hij het een "overpowered rot ding met amper recoil" noemt? Omdat het een van de 'beste' wapens is, en dat "amper recoil" vervangen mag worden naar "geen recoil". (De AK-47 is overigens helemaal goed wapen, TAR en SCAR zijn beter) De ACR is een van de reden dat het spel zo 'noobfriendly' geworden is, en veel minder leuk. Iedereen kan op iemand richten en de trekker overhalen. En door de ROF kan hij zelfs in CQB zijn mannetje staan. De ACR is dan ook een van de redenen dat MW2 gaat vervelen, alles is veels te gemakkelijk. Spellen als MAG geven een uitdaging, iets wat MW2 al snel niet meer doet. Oke, het zijn twee heel verschillende spellen, maar op een of andere manier speel ik het niet meer. En dat terwijl ik Call of Duty 3, 4: Modern Warfare, en World at Wat helemaal dood heb gespeeld. +10 Zelf vind ik de perks ook niet helemaal 100%, commando pro, knife van 10 meter afstand? Eigenlijk ben ik blij dat die 2 bazen van IW ontslagen zijn en dat IW wss niet meer een nieuwe mw kunnen maken, andere uitgever is nieuwe (betere) hoop. De reden dat ik mw2 nog speel is vooral het feit dat ik op het moment geen geld heb om een andere game te kopen (damn, dat klinkt arm...) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.