Djmaddox Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Ik ben eindelijk ook geprestiged. Alleen voor de Callsigns eigenlijk. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Voor alle problemen met heartbeatsensors, DE oplossing: Standaard bij elke class Ninja (Pro) , de beste perk ooit. Voor alle problemen met noobtubers, nog een oplossing : Private matches met je buddy's , en als je wilt levelen of wat dan ook neem dan prozac, Voor alle problemen met het behalen van een nuke: Het fenomeen "crushen" een mix van rushen en campen, waarbij je nooit meer dan 5 seconden op 1 plaats bent. Uitleg van crushen: Je pikt (als voorbeeld Domination ) een "zone" uit. Bijv. vlag A op Underpass, heeft 3 ingangen. 2 Dek je met claymorez, een met je wapen. Vervolgens rush je in dit gebied. Waardoor je minder airsupport aantrekt. Zo hoef je geen stinger (meestal) te dragen, en kan je ook nog eens meer vijanden uitschakelen. Als het te heet onder je voeten wordt, neem je een andere "zone". Zo kan je effectief spelen zonder elke keer in een ambush van de tegenstander te lopen, en hoef je ook niet te veel te campen. Deze techniek is erg handig als je sniper bent, zo hoef je niet te vaak als een gek te rennen. Plaatje van een zone, en plaatsen voor claymores (rode stipjes), ik heb ook een plaats aangegeven om te campen als het vijandelijk team je probeert te overlopen (blauwe stipjes) en vluchtroutes (rode lijnen): Bedankjes zijn welkom Reageren
Mevin Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 (bewerkt) Netjes van Internet gekopieerd Van spawn posities wist ik nog niet ^^ @ACR: Ik heb er eigenlijk niets op tegen, als mensen het zo een overpowerd wapen vinden, waarom gebruiken ze het in hemelsnaam zelf gewoon niet? Omdat noobs het gebruiken? Ja, omdat het een goed wapen is. Zelf ben ik wel blij dat er geen vuurkracht achter zit en je toch vaak wel Stopping Power nodig hebt om iemand dood te krijgen. En over de heartbeat, gebruik dan gewoon Ninja? @SD: Zelf gebruik ik MP5K met Silencer + FMJ (Wil Extended Mags unlocken ) en de RPG-7, verder nog Hardline Pro en Ninja Pro. Fuck Stopping Power en Cold Blooded, voor SnD only, anders kunnen die nog wel eens verdraaid handig zijn.. Bewerkt: 23 april 2010 door Mevin Reageren
Reinier93 Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Ik had een vraagje, als je cold blooded als perk hebt, kunnen ze je dan op de kaart zien als je schiet? Of heb je dan alsnog een silencer nodig? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Ik had een vraagje, als je cold blooded als perk hebt, kunnen ze je dan op de kaart zien als je schiet? Of heb je dan alsnog een silencer nodig? Als je schiet word je nog steeds gezien op de map. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 ik heb een probleem met Modern warfare 2 op de xbox 360 achterop op dat boekje van Call of duty Modern warfare 2 staat z'n code die je kan activeren voor exclusive acces. maar waar kan je die activeren (ja, op infinityward.com maar kan daarna niet vinden) weet iemand dat? Reageren
Reinier93 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 ik heb een probleem met Modern warfare 2 op de xbox 360 achterop op dat boekje van Call of duty Modern warfare 2 staat z'n code die je kan activeren voor exclusive acces. maar waar kan je die activeren (ja, op infinityward.com maar kan daarna niet vinden) weet iemand dat? Kan (bog )niet, er staat op Infinity Ward dat die code voor exclusive vip access is met daaronder 'coming soon'. Reageren
HA5H Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Kvind t zo jammer, maar ik vind Modern Warfare 2 tegenwoordig echt dodelijk saai Kheb het teveel gespeeld in het begin (iedere dag). Reageren
Vice-King Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 maar ik heb ninja pro en toch word ik steeds nog gezien op iemands heartbeat is dit een foutje? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Zojuist ff 1vs1 gedaan met een gozert. Ik ben ShoopDaWhoop. Intervention only: En daarna nog een game alle wapens: Reageren
commando Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 geef mij maar de rpd, 2 shots on all ranges , perfect anti-sniper gun. enige nadeel is, je bent er best sloom door Reageren
jordib12 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 (bewerkt) maar ik heb ninja pro en toch word ik steeds nog gezien op iemands heartbeat is dit een foutje? Nee, wss heb je dat gezien in killcam? in killcam wordt iedereen aangeduid op hearbeat sensor, maar hij kan jou niet zien, enkel killcam toont aan van wel... ik dacht het ook vroeger:p Bewerkt: 25 april 2010 door jordib12 Reageren
.Levi. Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Net me eerste potje sinds tijden gespeeld en direct een nuke gehaald in de map Rundown. Nam het voor de grap op met mijn mobiel tussen me benen, alleen was de geheugen vol net na me choppergunner. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Net me eerste potje sinds tijden gespeeld en direct een nuke gehaald in de map Rundown. Nam het voor de grap op met mijn mobiel tussen me benen, alleen was de geheugen vol net na me choppergunner. Netjes gedaan, maar dat filmen is denk ik niet nodig want op YouTube staan er genoeg filmpjes van mensen die een nuke halen. Op Rundown kan ik normaal dus echt niet spelen. Ik heb daar altijd een K/D van 0.5 of lager. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.