Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Net me eerste potje sinds tijden gespeeld en direct een nuke gehaald in de map Rundown. Nam het voor de grap op met mijn mobiel tussen me benen, alleen was de geheugen vol net na me choppergunner. boos.gif

Netjes gedaan, maar dat filmen is denk ik niet nodig want op YouTube staan er genoeg filmpjes van mensen die een nuke halen. :puh:

Op Rundown kan ik normaal dus echt niet spelen. Ik heb daar altijd een K/D van 0.5 of lager. duh.gif

Hehe, ik snap wat je bedoelt. Maar ik filmde niet zozeer om die nuke, want daar ging ik helemaal niet voor. Het ging me meer om mijn speelstijl en mooie acties die ik wilde filmen als dat ervan mocht komen. En heel toevallig werd het een erg goed potje. :)

Geplaatst:

2 de nuke is binnen deze keer in quarry, heerlijke map voor chopper :puh:

een goeie tactiek voor een nuke is : loop gewoon wat rond haal wat kills als je harrier hebt ga wat campen tot chopper die doet de rest :puh:

je moet natuurlijk geluk hebben met map en dat niemand hem uit de lucht haalt :puh:

Geplaatst:

Ik begin dit spel echt te haten...

Wat heeft IW in die 2 jaar gedaan? Volgens mij alleen maps gemaakt, perks en wapens. Het hele spawmsysteem deugt voor geen meter, word je binnen in een huisje gedood, spawm je erbuiten weer, doodleuk 1 hoekje om en je kan die gozer die je killde weer doodschieten.

Het rotating system, ga je een bepaalde lobby uit omdat je de map niet leuk vind, word je er vervolgens weer in geplaatst, maar dan in een al begonnen potje (waarbij je meestal maar 1 tot 2 kills kan maken, dan is de game aflopen, verloren natuurlijk).

En de noobfriendly manier van heel MW2, guns met geen recoil, noobtuber hele map over, overpowerede killstreaks...

Nee, ik ga nu me games uitspelen die ik nog niet heb uitgespeeld, MW2 laat ik maar even liggen nu... :duh:

Geplaatst:

een goeie tactiek voor een nuke is : loop gewoon wat rond haal wat kills als je harrier hebt ga wat campen tot chopper die doet de rest :puh:

je moet natuurlijk geluk hebben met map en dat niemand hem uit de lucht haalt :puh:

Een nuke op Quarry vindt ik knap :puh:

Ik probeer altijd nukes te halen op Wasteland, Underpass of Afghan, als ga ik tegenwoordig niet echt meer voor een nuke.

Geplaatst:

Ja, quarry is eigelijk best lastige map voor nuke maar chopper ownt daar! :puh:

Je moet wel domilotion doen, voor een nuke :)

Geplaatst:

2de nuke?

Maar jij hebt toch al dat emblem van 10 nukes? :7

Geplaatst:

2 de nuke is binnen deze keer in quarry, heerlijke map voor chopper puh2.gif

een goeie tactiek voor een nuke is : loop gewoon wat rond haal wat kills als je harrier hebt ga wat campen tot chopper die doet de rest puh2.gif

je moet natuurlijk geluk hebben met map en dat niemand hem uit de lucht haalt puh2.gif

2de nuke?

Maar jij hebt toch al dat emblem van 10 nukes? emo.gif

Shhht, :puh:

Das met massakill gedaan en ik heb 10 nuke geboost bloos.gif

Maar die 2 nukes waren leuker dan die 10 andere :puh:

Geplaatst:

ik heb een x 8 killstreak gehaald door alleen maar claymores :D

Claymore+scavenger pro perk _O_

Dat van dat respawnen,

Ik vind het ook slecht werken.

ik ben een x 3x achter elkaar door zelfde gast vermoord daar door.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik own met de intervention FMJ en stopping power pro als 2de wapen: pp2000 ofzo FMJ, machtige combinatie, een aanrader voor alle snipers onder ons, met stopping power haal je veel meer "one shot kills"! smile3.gif

Bewerkt: door jordib12
Geplaatst: (bewerkt)

Damn, ik snap niet waarom iedereen CoD zo leuk vind( zal vast komen omdat ik nog nooit CoD online heb gespeeld)

en ik snap totaal niet waar jullie het over hebben.. Prestige??? en nog wat van die woorden

Ik zou CoD misschien wel een kans geven als m'n 360 was aangesloten op internet 0_0

Want van wat ik hoor is de singleplayer erg kort en is de meeste werk in de multiplayer gestoken :?:?:?

Bewerkt: door vice infernusX
Geplaatst:

Damn, ik snap niet waarom iedereen CoD zo leuk vind( zal vast komen omdat ik nog nooit CoD online heb gespeeld)

en ik snap totaal niet waar jullie het over hebben.. Prestige??? en nog wat van die woorden

Ik zou CoD misschien wel een kans geven als m'n 360 was aangesloten op internet 0_0

Want van wat ik hoor is de singleplayer erg kort en is de meeste werk in de multiplayer gestoken :? :? :?

Prestige betekent dat je opnieuw begint met levellen vanaf level 1 nadat je het hoogste level (in deze CoD level 70) hebt bereikt. Je hebt de keuze om dit te doen of gewoon level 70 te blijven. Een game als deze koop je inderdaad niet voor de relatief korte singleplayer maar wel voor de multiplayer. Call of Duty is namelijk een heel groot voorbeeld van een echte online shooter.

Geplaatst:

Ik moet nu nog iets van een 12 UAV's. :)

En gaan jullie de Map Pack kopen?

Ik ben nog niet zeker. :N

Hij is nogal duur.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...